Donald Trump konečně nebude jezdit v ojeté limuzíně. Nová je už hotová

Americký prezident Donald Trump při svých cestách zatím používal limuzíny svého předchůdce. Tento fakt by se měl již koncem léta změnit.

Donald Trump už v Oválné pracovně úřaduje více než rok. Za ten čas se již hodně popsalo o jeho soukromé automobilové sbírce a také o prezidentské limuzíně. Zatím na svých cestách využíval limuzínu po bývalém americkém prezidentovi Baracku Obamovi. To by se ale brzo mělo změnit.

Televize Fox News přinesla informaci o objednávce nové limuzíny od U.S. Secret Service, která se stará o ochranu amerického prezidenta. Odhalena by měla být již brzy. "Dokončili jsme náš úkol a zákazníkovi jsme předal vozidlo," potvrdil tuto informaci Johan de Nysschen, bývalý prezident automobilky Cadillac. Ta vyrábí limuzíny pro prezidenty již od roku 1993. 

Na prodej byla příšerná limuzína Ferrari. Majiteli nestačilo 104.000 dolarů

Na prodej byla příšerná limuzína Ferrari. Majiteli nestačilo 104.000 dolarů

Dokončení výroby vozidla potvrdil také mluvčí U.S. Secret Service. "Program nasazení nové generace prezidentských limuzín je na správné cestě a jde podle plánu - a to jak z hlediska výroby dodavatele, tak i požadavků Secret Service. Veřejnost může očekávat, že nová vozidla budou uvedena do provozu koncem léta letošního roku."

Limuzína pro prezidenta Trumpa byla v různých podmínkách testována dlouhých 12 měsíců. Detaily o nové pýše zůstávají pečlivě chráněny. Víme ale, že interiér má připomínat Cadillac CT6. Samozřejmostí je ochrana před výbušninami či balistickými a chemickými zbraněmi. 

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků