Majetkové poměry zákazníků značky Bugatti by mohly znamenat také jistá velmi nezvyklá řešení, nedostupná normálním smrtelníkům Zdroj: Bugatti/Pixabay

Majetkové poměry zákazníků značky Bugatti by mohly znamenat také jistá velmi nezvyklá řešení, nedostupná normálním smrtelníkům | Zdroj: Bugatti/Pixabay

Nejmenovaný sběratel Bugatti si nechal vyrobit zvláště delikátní vůz nazvaný Golden Era.

Nejmenovaný sběratel Bugatti si nechal vyrobit zvláště delikátní vůz nazvaný Golden Era.

Jelikož si stejně jako automobilka váží historie značky, na svém Chironu si nechal ztvárnit odkazy na nejdůležitější modely v historii.

Jelikož si stejně jako automobilka váží historie značky, na svém Chironu si nechal ztvárnit odkazy na nejdůležitější modely v historii.

Na levé straně je vyobrazeno 19 moderních vozů. Najdeme zde Bugatti EB110, Veyron a Chiron, který doplňuje typický šestnáctiválec.

Na levé straně je vyobrazeno 19 moderních vozů. Najdeme zde Bugatti EB110, Veyron a Chiron, který doplňuje typický šestnáctiválec.

Ještě než jej majitel uloží do garáže, ukáže se na Monterey Car Week.

Ještě než jej majitel uloží do garáže, ukáže se na Monterey Car Week.

Matně zlatý lak se proto stal podkladovým plátnem pro mistrovské dílo výtvarníků z Molsheimu.

Matně zlatý lak se proto stal podkladovým plátnem pro mistrovské dílo výtvarníků z Molsheimu.

Matně zlatý lak se proto stal podkladovým plátnem pro mistrovské dílo výtvarníků z Molsheimu.

Matně zlatý lak se proto stal podkladovým plátnem pro mistrovské dílo výtvarníků z Molsheimu.

Na spolujezdcových dveřích poznáváme Bugatti Type 35, Type 41 Royal, Type 57 SC Atlantic a 23 dalších.

Na spolujezdcových dveřích poznáváme Bugatti Type 35, Type 41 Royal, Type 57 SC Atlantic a 23 dalších.

Ve srovnání s tím bylo lakování specifických částí karoserie černým odstínem Nocturne a tvorba nápisů Golden Era v barvě Dore vysloveně za odměnu.

Ve srovnání s tím bylo lakování specifických částí karoserie černým odstínem Nocturne a tvorba nápisů Golden Era v barvě Dore vysloveně za odměnu.

Tvůrci přiznávají, že šlo o nejsložitější a nejnáročnější projekt, který zatím zakázkové oddělení realizovalo.

Tvůrci přiznávají, že šlo o nejsložitější a nejnáročnější projekt, který zatím zakázkové oddělení realizovalo.

Jenže fascinace pokračuje také v interiéru.

Jenže fascinace pokračuje také v interiéru.

Ano, levou výplň dveří zdobí opět ručně zhotovené skice modelů EB110, Veyron a Chiron.

Ano, levou výplň dveří zdobí opět ručně zhotovené skice modelů EB110, Veyron a Chiron.

Ten je samozřejmě barevně sladěný, plný hnědé kůže a karbonu, ale už prahové lišty odkazující na historická období naznačují, že dílo pokračuje i zde.

Ten je samozřejmě barevně sladěný, plný hnědé kůže a karbonu, ale už prahové lišty odkazující na historická období naznačují, že dílo pokračuje i zde.

Opěrky hlavy připomínají název edice Golden Era.

Opěrky hlavy připomínají název edice Golden Era.

Nápis „One-of-One“ na karbonové destičce mezi sedadly připomíná, že takový Chiron je jeden jediný.

Nápis „One-of-One“ na karbonové destičce mezi sedadly připomíná, že takový Chiron je jeden jediný.

 Zdroj: Bugatti

| Zdroj: Bugatti

 Zdroj: Bugatti

| Zdroj: Bugatti

 Zdroj: Bugatti

| Zdroj: Bugatti

 Zdroj: Bugatti

| Zdroj: Bugatti

Veyron 16.4 Coupé z roku 2006 měl původně karoserii nalakovanou ve dvou odstínech šedé a koňakový kožený interiér. Zdroj: Bugatti

Veyron 16.4 Coupé z roku 2006 měl původně karoserii nalakovanou ve dvou odstínech šedé a koňakový kožený interiér. | Zdroj: Bugatti

 Zdroj: Bugatti

| Zdroj: Bugatti

Nejmenovaný sběratel Bugatti si nechal vyrobit zvláště delikátní vůz nazvaný Golden Era.
Jelikož si stejně jako automobilka váží historie značky, na svém Chironu si nechal ztvárnit odkazy na nejdůležitější modely v historii.
Na levé straně je vyobrazeno 19 moderních vozů. Najdeme zde Bugatti EB110, Veyron a Chiron, který doplňuje typický šestnáctiválec.
Ještě než jej majitel uloží do garáže, ukáže se na Monterey Car Week.
21
Fotogalerie

Domácí čerpací stanice zdarma? Podle šéfa Bugatti dobrý nápad pro zachování spalovacích motorů

Šéf Mate Rimac opět potvrdil odhodlání značky věnovat se spalovacím motorům, dokud to jen půjde. Prozradil i pár střípků informací k nástupci Chironu.

Výkonný ředitel značky Bugatti Mate Rimac se na konferenci o budoucnosti motorismu v Londýně rozpovídal o plánech do budoucna a šancích pro klasické spalovací motory. „Nevidím žádný důvod, proč je nevyrábět i po roce 2035, vyvinuli jsme zcela nový motor a chceme ho nějakou dobu používat,“ řekl.

„Četl jsem předpisy a nevidím důvod, proč by to nešlo - v novinových titulcích se píše, že od roku 2035 budou zakázána auta se spalovacími motory, ale když si přečtete předpisy psané drobným písmem, nikde se to nepíše - můžete je vyrábět i nadále, ale mohou za to být nějaké sankce,“ dodává Rimac.

Majetkové poměry zákazníků značky Bugatti by pak mohly znamenat také jistá velmi nezvyklá řešení, nedostupná normálním smrtelníkům: „Mohli byste dokonce vyrobit krásné čerpací stanice Bugatti pro domy majitelů, které by využívaly syntetická paliva,“ uvažoval Rimac.

Promluvil také o nástupci modelu Chiron, jehož premiéra je plánována na 20. června letošního roku. Připomeňme si, že vůz bude využívat motor V16 bez přeplňování, ale s hybridní asistencí. Na konferenci prozradil, že novinka nemá jediný díl ze svého předchůdce, design označil za revoluční a v interiéru se můžeme těšit na pěkné šílenosti. Zároveň vyjádřil odhodlání zapracovat na kvalitě – ta nebyla u malosériových vozů vždy optimální, navzdory ruční výrobě a snaze o maximální pečlivost.

Každý očekává kvalitu masově vyráběného vozu v malosériové výrobě, lidé si myslí, že když za vůz zaplatíte desetkrát nebo stokrát více, musí být lepší, ale to není pravda,“ vysvětloval.

„Na normální auto, například na BMW řady 5, se vynaloží miliardy, použijete více prototypů než je celá sériová výroba malosériového auta, abyste dosáhli vyšší kvality,“ uvedl. „Rád používám analogii s výrobou hodinek. I když některé hodinky nemají průhledný kryt na zadní straně, když je rozeberete, víte, že je všechno krásné, protože si na tom lidé dávají záležet. Lidé dávají najevo, že je to uděláno precizně a kvalitně, i když to nevidíte. Přesně to jsem chtěl udělat s novým Bugatti – všechno, co s ním souvisí. Každý kousek, i když ho nevidíte – je na absolutně nejvyšší úrovni,“ slibuje Mate Rimac.

Doporučujeme

Články odjinud