Dokud se troubí, ještě se neumřelo

marepa  |  25. 02. 2012 01:33

pekny..ale ze by se nekde krve nedorezal...to snad ani ne

ale borec na zatacku s jednickou mne fakt pobavil

Odpovědět  |   | 
PeTr7650  |  25. 02. 2012 07:34

prej krve nedorezal, soubor standardnich situaci ze silnic v polsku. V polsku se naopak jezdi daleko lepe nez v CR, bo polaku je hodne a protoze jsou si toho vedomi, tak se necrcaj a mazou. Tim padem provoz pekne ocejpa. A ze jich je hodne, tak je samozrejme i vetsi mnozstvi svatecnich ridicu nebo naopak prasat . .

Odpovědět  |   | 
LOL  |  25. 02. 2012 20:43

Normálně tohle nikomu nepřeju, ale ty se běž "odsejpat" někam na severní točnu. Ideálně to omotej o nejbližší strom, ať je takových debilů zase o jednoho méně.

V tom videu je úplně všechno, co způsobuje smrťáky na silnici. A to jen proto, že si pohlavní orgány jako jsi ty myslí, že mají vše pod kontrolou. Přejíždění na dvojité plné, nedání přednosti, odbočování a předjíždění na nebezpečných a nepřehledných místech.

A nejhorší na tom všem je, když nějaký takový genius s malým pindíkem vezme sebou na onen svět další nevinné lidi.

Jen abych nebyl špatně pochopen - mám rád rychlou a svižnou jízdu (koneckonců na to mám nové, moderní, velké a silné auto), ale taky se snažím předvídat a nejezdit jako ta prasata.

Odpovědět  |   | 
marepa  |  26. 02. 2012 01:23

nove, moderni, velke a silne auto .. wau .. to bude aspon Renault Fluence :)

Odpovědět  |   | 
jaccub  |  26. 02. 2012 18:00

souhlasim s tim co napsal PeTr7650. v polsku je provoz opravdu plynulejsi, tim neobhauji blbecky na silnici, kteri jsou ve videu, ale kdo ma neco nejezdeno v polsku tak musi souhlasit. rekl bych ze tamnejsi zpusob jizdy je lepsi nez treba v rakousku nebo slovenku, kde jsou ridici strane upjati a kazdy se boji aby nahodou nejel o 2 km rychleji z cehoz pak mnohdy vznikaji jeste horsi situace nez v avizovanem videu. zas na druhou stranu, treba v rakousu a nemecku jsou ridici mnohem ohleduplnejsi a da se rici pratelsteji k ostatnim nez polaci, kteri treba temer neznaj pravidlo zipu a pod.

Odpovědět  |   | 
lofas  |  26. 02. 2012 20:42

no tak to fakt nevím kde jste na to přišli že jezdí plynuleji? v polsku jsem každý týden a to co dokážou udělat se jen tak někde nevidí. Brždění na 20Km/h na zelenou na křižovatce. Nebo téměř zastavení na železničním přejezdu ne před ale přímo na kolejích jak ho přejíždí a mnoho dalšího. Nejlepší co se mi stalo je otáčení vozidel na dálnici do protisměru. a to nemluvě na jejich ostrůvky na silnicich II. třídy kde musí docházet k neskutečném množství nehod. Horší řidiče neznám.

Odpovědět  |   | 
Nick  |  26. 02. 2012 11:08

Co dokážou Poláci na silnici je fakt děsné! Nedávno jsem potkal Polského joudu jak veze kombajn E512 na podvalníku za práznou lehkou dodávkou! Neuvěřitelné!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 45 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 181 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 39 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro