Kapotáž inspirovaná milionovým italským strojem je vyrobena z karbonu a ctí klasické proporce, oproti originálu je ale celkově větší. Zdroj: RML Group

Kapotáž inspirovaná milionovým italským strojem je vyrobena z karbonu a ctí klasické proporce, oproti originálu je ale celkově větší. | Zdroj: RML Group

O pohon se stará dvanáctiválec Ferrari o objemu 5474 cm3, uložený vpředu podélně. Ušlechtilý motor bude dávat výkon 362 kW (492 k), který půjde na zadní kola skrze šestistupňovou manuální převodovku.  Zdroj: RML Group

O pohon se stará dvanáctiválec Ferrari o objemu 5474 cm3, uložený vpředu podélně. Ušlechtilý motor bude dávat výkon 362 kW (492 k), který půjde na zadní kola skrze šestistupňovou manuální převodovku.  | Zdroj: RML Group

Na 96 km/h vůz vystřelí za 4,1 sekundy a maximální rychlost se má pohybovat okolo 300 km/h. Zdroj: RML Group

Na 96 km/h vůz vystřelí za 4,1 sekundy a maximální rychlost se má pohybovat okolo 300 km/h. | Zdroj: RML Group

Tlumiče pochází od výrobce Öhlins, 18“ drátěná kola obují pneumatiky Pirelli P Zero Rosso.  Zdroj: RML Group

Tlumiče pochází od výrobce Öhlins, 18“ drátěná kola obují pneumatiky Pirelli P Zero Rosso.  | Zdroj: RML Group

Dovnitř se vejde až dvoumetrový řidič, který má k dispozici diskrétně zapracovanou moderní techniku. Nechybí navigace, bluetooth, klimatizace i elektricky stavitelná sedadla. Zdroj: RML Group

Dovnitř se vejde až dvoumetrový řidič, který má k dispozici diskrétně zapracovanou moderní techniku. Nechybí navigace, bluetooth, klimatizace i elektricky stavitelná sedadla. | Zdroj: RML Group

Jsou zde i držáky nápojů, které u originálu z Maranella nenajdete. Zdroj: RML Group

Jsou zde i držáky nápojů, které u originálu z Maranella nenajdete. | Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase | Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase | Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase | Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase | Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase | Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase | Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase | Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase | Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase | Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase | Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase | Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase | Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase | Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase | Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase | Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase | Zdroj: RML Group

O pohon se stará dvanáctiválec Ferrari o objemu 5474 cm3, uložený vpředu podélně. Ušlechtilý motor bude dávat výkon 362 kW (492 k), který půjde na zadní kola skrze šestistupňovou manuální převodovku.  Zdroj: RML Group
Na 96 km/h vůz vystřelí za 4,1 sekundy a maximální rychlost se má pohybovat okolo 300 km/h. Zdroj: RML Group
Tlumiče pochází od výrobce Öhlins, 18“ drátěná kola obují pneumatiky Pirelli P Zero Rosso.  Zdroj: RML Group
Dovnitř se vejde až dvoumetrový řidič, který má k dispozici diskrétně zapracovanou moderní techniku. Nechybí navigace, bluetooth, klimatizace i elektricky stavitelná sedadla. Zdroj: RML Group
22
Fotogalerie

Dokonalá pocta Ferrari s V12! RML Short Wheelbase existuje v prvním exempláři, stojí 36 milionů

Vypadá jako ikonické Ferrari 250 GT, pohání ho motor s černým koněm ve znaku, ale jde o zcela nové auto pro bohaté nadšence.

Britská společnost RML Automotive se před nějakou dobou rozhodla spojit dvě italské legendy v jednu – a výsledek je naprosto famózní. Na základech Ferrari 550 Maranello vznikl vůz, který přebírá tvary modelu 250 GT Berlinetta SWB ve formě karbonové kapotáže, využívá pětiapůllitrový dvanáctiválec a nabídne veškerý moderní komfort. V plánu je výroba pouhých třiceti kusů, které budou následovat po tomto „nultém“ exempláři, určeném k testování.

Zkoušky budou probíhat na testovacím polygonu UTAC v britském Bedfordshireu, který můžete znát i pod původním názvem Millbrook. Tamní alpský okruh, klopená dráha i vysokorychlostní úseky důkladně prověří jízdní vlastnosti, které mají být pochopitelně špičkové. Ušlechtilý motor bude dávat výkon 362 kW (492 k), který půjde na zadní kola skrze šestistupňovou manuální převodovku. Na 96 km/h vůz vystřelí za 4,1 sekundy a maximální rychlost se má pohybovat okolo 300 km/h.

Tlumiče pochází od výrobce Öhlins, 18“ drátěná kola obouvají pneumatiky Pirelli P Zero Rosso. Každý ze třiceti budoucích majitelů může být nyní ujištěn, že je vše na dobré cestě. Aby také ne při ceně 1,7 milionu dolarů, tedy 36,5 milionu korun.

Ferrari

Ferrari je italský výrobce sportovních automobilů. Společnost založil v roce 1929 Enzo Ferrari. Dnes patří do skupiny FCA. Kromě výroby automobilů je Ferrari aktivní také v oblasti motoristického sportu, zejména ve Formuli 1.

Ferrari 812 Superfast • Ferrari GTC4Lusso • Ferrari 488 GTB • Ferrari Portofino • Ferrari F8 Spider • Ferrari Monza SP1/SP2

Doporučujeme

Články odjinud