Moc tomu nerozumím.Považuji se spíše za horšího řidiče: Když mám před sebou méně než 3s mezeru, jsem nervózní; cyklisty nepředjíždím, pokud jezdí vozidla v protisměru a nemohu tak mít od nich alespoň 1,5 metrový odstup; v zatáčkách jedu tak opatrně, že nepřejíždím středovou čáru; při dlouhých cestách si dávám každé dvě hodiny takvé přestávky, že by čas jízdy v elektromobilu s nabíjením byl stejně dlouhý, jako cesta s benzíňákem; když vidím chodce u přechodu, který má přednost, zpomaluji nebo zastavuji; couvám rychlostí chůze hodně staré babičky, a to při tom sleduji všechna zrcátka, kameru i senzory.V této hře jsem v 7 z 10 případů byl rychlejší než ten takzvaný autopilot.To je ten automat vážně tak pomalý?O kolik rychlejší reflexy pak mají ti dobří řidiči? Tedy ti, co umějí jezdit na dálnici s dvoumetrovým odstupem (a ještě s mobilem u ucha), dokážou procouvat jednosměrku v protisměru skoro padesátkou, na Makarskou dojedou s jednou přestávkou u pumpy na hranicích?
Z pohledu informatika jsem nikde neviděl článek co by měl vědecky podložené že to systém vždy stihne do 0,3. To že se změří na pár situacích a vezme největší čas není žádný důkaz že nenastane nějaká situace s vyšším reakčním cadem.
Je to blbost. Hlavně když člověk jede tak sleduje okolí a předvídá co se bude dít (jestli mu někdo skočí pod auto atd.). A statickou překážku vidí mnohem z větší dálky, nebo si přizpůsobuje rychlost aby stihl reagovat když má snížený dohled.
Samozrjeme. Preto na cestách v podstatne nie sú žiadne nehody.
Porazit jí klepáním do klávesnice jde asi těžko. Ale použít stejný princip jako němečtí stíhači při střelbě z kulometů, pak to jde zcela hravě. Jak všichni jistě vědí, stačí zkrátit dráhy nervových vláken tím, že si dáte myš mezi zuby :-D
Takže v praxi by bylo vhodné přidat do aut i ústní brzdu? ;-)
Nejblíž k mozku by mohly být uši, takže nejrychlejší reakce by mohla mít ušní brzda, pokud by ovšem řidiči dokázali brzdit ušima. Anebo oční brzda, protože spousta lidí prostě zavře v krizové situaci oči, a čeká, jak to dopadne. Kdyby taková oční brzda byla ovládána víčky, ale nereagovala na každé mrknutí, snad by auto samo zastavilo i v případě mikrospánku řidiče?
Chodca deteguje,ale zachranarske hasičske auto odstavene na krajnici nie.https://www.latimes.com/business/story/2019-09-03... ...
Už bylo několik havárií, kdy Tesla narazila do pevné překážky, protože "autopilot" zřejmě nerozpoznal překážku, do které to pak narazilo plnou rychlostí. Třeba někdo připraví hru, kde bude možné soutěžit s tím "autopilotem" v disciplíně náraz do překážky v plné rychlosti bez brždění? ;-)
Pokud je smyslem hry mít rychlejší reakci než trenažér, tak to je jen další z podobných her. V reálném provozu přeci není smyslem jet tak, abych aktivoval asistenta brždění. Jedu a předvídám, takže asistent spí. A pokud tohle někoho nabádá jezdit podle asistentů, tak jemu i nám, budiž Bůh milostiv.
Problém asistenčních systémů není v tom, že by špatně fungovaly, když fungovat mají, ale že "fungují" i v situacích, kdy je to úplně mimo a potenciálně jsou tak schopné udělat více škody než užitku...
Ono skôr záleží na štatistike. Nie na jednotlivých pripadoch.
Klepnout na myš "hned" není až tak problém. Spíš si všimněte, že se soustředíte jen na silnici - zíráte na horizont. Absolutně ihnorujete, co se děje okolo - barvy značek, text asi přečíst nejde, ale třeba být tam semafor, nebo vyjet auto ze strany, stačí na chvilku kouknout jinam...v tomhle zase bude asistenční systém dobrý - hlídá vše se stále stejnou rychlostí reakce.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.