mám tu smolu, že mám auto, ktoré sa dá kúpiť benzin-nafta, a aj ako elektro. Ja som si vybral dizel. Samozrejme mám obuté e - primaci. Skoro som spadol na zadok pri kúpe novéj sady, kde ceny začínajú od 130€/ks. Ináč veľmi pohodlné a hlavne tichúčke pneu. Ani na moku nie je problém, držia výborne.
Ano, samozřejmě že lze snížit valivý odpor a tím spotřebu a tedy prodloužit dojezd. Lze toho dosáhnout snížením styčné plochy(například huštěním pneumatik na vyšší tlaky, zmenšením šířky kola nebo používáním tvrdších směsí, etc.). V článku už se ale nepraví, že to není zadarmo, že. Je to totiž na úkor adheze, tj. jízdních vlastností a tedy bezpečnosti.
na pneu máš samolepku s piktogramy a stím benzínovým stojanem má menší spotřebu blíže k prvnímu písmenu abecedy, v článku se nepíše, že je to aji na hybridy, spalováky i motorky a kola.
"Aji"....to je mongolsky "také"?
To mě vůbec nezajímá, první co vždy udělám jsou pořádná kola a pneu, aby to sedělo. Co je to za nesmysl stále řešit pár km???
jak máš vysoko těžiště? u mojeho hybridu to dělá menší spotřebu o 75%.
Pokud jezdíš stylem "pluju s proudem", tak úpravou jízdního stylu ušetříš víc, než jakoukoli alchymií s gumama.
Převozem na korbě dieselového automobilu.
ty pneu?
Ano, dojezd lze zvýšit, ovšem za cena zcela tragických vlastností této pneu od Michelinu. Ve srovnávacím testu ADAC "krásné" 38 místo.No nekup to za ty prachy (nejdražší pneu v celém testu, 124 eur). https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/ausstat... ... Čínské šméčko Hi Fly nestojí ani polovinu a je ve všem lepší (tedy vyjma valivého odporu).
a valivý odpor je co? zvýšený odpor pojezdu......a je jedno jestli je to benzín, elektro nebo oboje.
Valivý odpor je URČUJÍCÍ pro brzdný účinek, protože vyjadřuje schopnost pneu přenášet brzdnou sílu bez přechodu do smyku.
mě by zajímalo, jak ta pneumatika pozná, že poloosou kroutí motor na elektriku a ne na naftu
a co tak benzín a elektrika zároven.
čo tak nafúkať pneumatiky na 5 atm? síce vám vypadnú plomby zo zubov ale predĺžite si dojazd, alebo jazdiť len dole kopcom.
Oprava zavěšení, tlumičů a ložisek bude stát násobně víc, než ten ušetřený benál. O drasticky vyšším riziku nehody kvůli delší brzdné dráze a záludným jízdním vlastnostem nemluvě.
Když si někoho stopnu a mám lano, tak dojedu ještě dost daleko.
jo a zamkneš si volant a budeš na netu.
Jeste sloupecek s brzdnou drahou na mokru, jen pro porovnani, dekuju
B. To je prima výsledek.
https://www.nejlevnejsipneu.cz/cz/pneumatika.php...
Tak to už neni taková raketa jako pneu na první Priuse. Jen jde o to jak se to chová v provozu na autě...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.