A už jste viděli jaký je motor a převodovka v mercedesu A. Nebo v mercedesu citan? Je to převlečeny Renault kango.
můžou přece spolupracovat bez výrazného provázání
Panejo, ať Renault neblbne a dá od Fiatu ruce pryč! To je cesta do pekel.
Veru, ak by renault dostal spoľahlivé a odolné motory od fiatu, tak by to mohlo vyvolať vo Francúzsku občianske nepokoje, lebo servisy by nemali čo žrať. Akurát neviem, čo by tým spojenectvom mohol získať fiat, vlastných problémov s elektronikou má dosť....
No, ziskal by rusky a cast asijskeho trhu a silnejsi pozici pri vyjednavani o novych homologacich. .... Ale hlavne at se neprovazuje financne, nebo bude muset celit frackouzskymu socialismu v hole podobe, jak si to uzil pred par lety peugeot, kdyz postavil novou fabriku a zakazali mu zavrit prodelecnou starou (a to obe byly ve francii, nedej boze co by se delo, kdyby ji postavil venku).
Co má Fiat za motory, kterými by Renaultu pomohl? Nemají vůbec nic, Fiat je mrtvola.
Ty seš taky mrtvola. Typický čecháček, s plnou hlavou debilních předsůdků vůči italským autům!:-D
Chci se zeptat, ty trpis nejakou dusevni poruchou nebo co? Mozna by ti udelala dobre navsteva u doktora.... To myslim docela vazne, protoze to neni prvni takto sileny blaf co z tebe vypad... Nechapu... Fiat je prinejhorsim z lokalniho pohledu zcela standardni mozna i nadprumerne euroauto s mnoha vyhodami, coz dokazuje bezproblemovymi prodeji vetsiny svych modelu i na americkem trhu ZCELA BEZ UPRAV (stejne jako Toyota - na rozdil od ostatnich znacek), a to jak pod vlastnim (rada 500) tak i pod jinymi jmeny (dodavky, sedany, kompakty, pickupy...).
Aha, nadšenec, to se hned pozná. Fiat má jediné modernější auto, kterým je laciné Tipo. A jinak jsou to zastaralé variace pětistovky. Nadprůměrného na nich není nic, spíš naopak. A znovu se ptám, čím by mohl Fiat přispět, aby to Renault už dávno neměl? Ne, nemusíš odpovídat, vím to i bez tebe. Ničím.Tvé ubohé osobní útoky ponechávám bez reakce.
No a co to otocit? Taky nicim. Technicky. Na obe strany. Protoze proste jsou to obe vicemene standardni euroauta. Ziskaji oba, prevazne trhy, protoze se potkavaji zcela minimalne, vlastne pouze v nekterych malo zemich jizni ameriky a v evrope (ktera je plna takovych "piiiiip" plnych predsudku bez realneho rozhledu, jako jsi ty. A o tom to je. .... Posuzovat auto jakozto technicky dopravni prostredek optikou ceny je tak neuveritelne ubohe, ze mi to pripomina tupy iphone evangelisty - musi to ukazat ze na to mam, co na tom, ze to funguje na hovno. Pro me je dulezita bezpecnost, spolehlivost a zivotnost (nalitam nektery leta az 100kkm rocne). Ve vsech trech parametrech je fiat nad prumerem. Srovnej si treba crash testy 500x a 500L s Kodiakem, Q5kou, Kadjarem apod. Rozdily v jednotkach procent, vetsinou ve prospech Fiatu. Spotreba se lisi jen na papire (mimochodem fiat "keca" asi nejmin ze vsech aut co jsem kdy mel, vcetne 4 tech tvojich pro dnesek milovanejch renaldu), jinak je vesmes stejna napric znackama, atd.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.