Dohoda žije? Renault chce obětovat kus Nissanu, aby mohl spolupracovat s FCA

10 komentářů

Gran
6. srpna • 14:01

A už jste viděli jaký je motor a převodovka v mercedesu A. Nebo v mercedesu citan? Je to převlečeny Renault kango.

k.ik
6. srpna • 9:06

můžou přece spolupracovat bez výrazného provázání

mpolan
6. srpna • 7:04

Panejo, ať Renault neblbne a dá od Fiatu ruce pryč! To je cesta do pekel.

jean
6. srpna • 10:20

Veru, ak by renault dostal spoľahlivé a odolné motory od fiatu, tak by to mohlo vyvolať vo Francúzsku občianske nepokoje, lebo servisy by nemali čo žrať. Akurát neviem, čo by tým spojenectvom mohol získať fiat, vlastných problémov s elektronikou má dosť....

P
7. srpna • 10:35

No, ziskal by rusky a cast asijskeho trhu a silnejsi pozici pri vyjednavani o novych homologacich. .... Ale hlavne at se neprovazuje financne, nebo bude muset celit frackouzskymu socialismu v hole podobe, jak si to uzil pred par lety peugeot, kdyz postavil novou fabriku a zakazali mu zavrit prodelecnou starou (a to obe byly ve francii, nedej boze co by se delo, kdyby ji postavil venku).

mpolan
6. srpna • 12:42

Co má Fiat za motory, kterými by Renaultu pomohl? Nemají vůbec nic, Fiat je mrtvola.

Arese
9. srpna • 23:08

Ty seš taky mrtvola. Typický čecháček, s plnou hlavou debilních předsůdků vůči italským autům!:-D

P
7. srpna • 10:29

Chci se zeptat, ty trpis nejakou dusevni poruchou nebo co? Mozna by ti udelala dobre navsteva u doktora.... To myslim docela vazne, protoze to neni prvni takto sileny blaf co z tebe vypad... Nechapu... Fiat je prinejhorsim z lokalniho pohledu zcela standardni mozna i nadprumerne euroauto s mnoha vyhodami, coz dokazuje bezproblemovymi prodeji vetsiny svych modelu i na americkem trhu ZCELA BEZ UPRAV (stejne jako Toyota - na rozdil od ostatnich znacek), a to jak pod vlastnim (rada 500) tak i pod jinymi jmeny (dodavky, sedany, kompakty, pickupy...).

mpolan
7. srpna • 13:58

Aha, nadšenec, to se hned pozná. Fiat má jediné modernější auto, kterým je laciné Tipo. A jinak jsou to zastaralé variace pětistovky. Nadprůměrného na nich není nic, spíš naopak.
A znovu se ptám, čím by mohl Fiat přispět, aby to Renault už dávno neměl? Ne, nemusíš odpovídat, vím to i bez tebe. Ničím.
Tvé ubohé osobní útoky ponechávám bez reakce.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
P
7. srpna • 15:20

No a co to otocit? Taky nicim. Technicky. Na obe strany. Protoze proste jsou to obe vicemene standardni euroauta. Ziskaji oba, prevazne trhy, protoze se potkavaji zcela minimalne, vlastne pouze v nekterych malo zemich jizni ameriky a v evrope (ktera je plna takovych "piiiiip" plnych predsudku bez realneho rozhledu, jako jsi ty. A o tom to je. .... Posuzovat auto jakozto technicky dopravni prostredek optikou ceny je tak neuveritelne ubohe, ze mi to pripomina tupy iphone evangelisty - musi to ukazat ze na to mam, co na tom, ze to funguje na hovno. Pro me je dulezita bezpecnost, spolehlivost a zivotnost (nalitam nektery leta az 100kkm rocne). Ve vsech trech parametrech je fiat nad prumerem. Srovnej si treba crash testy 500x a 500L s Kodiakem, Q5kou, Kadjarem apod. Rozdily v jednotkach procent, vetsinou ve prospech Fiatu. Spotreba se lisi jen na papire (mimochodem fiat "keca" asi nejmin ze vsech aut co jsem kdy mel, vcetne 4 tech tvojich pro dnesek milovanejch renaldu), jinak je vesmes stejna napric znackama, atd.

Doporučujeme

Články odjinud