Dohoda žije? Renault chce obětovat kus Nissanu, aby mohl spolupracovat s FCA

mpolan  |  06. 08. 2019 07:04

Panejo, ať Renault neblbne a dá od Fiatu ruce pryč! To je cesta do pekel.

Odpovědět  |   | 
jean  |  06. 08. 2019 10:20

Veru, ak by renault dostal spoľahlivé a odolné motory od fiatu, tak by to mohlo vyvolať vo Francúzsku občianske nepokoje, lebo servisy by nemali čo žrať. Akurát neviem, čo by tým spojenectvom mohol získať fiat, vlastných problémov s elektronikou má dosť....

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  06. 08. 2019 12:42

Co má Fiat za motory, kterými by Renaultu pomohl? Nemají vůbec nic, Fiat je mrtvola.

Odpovědět  |   | 
P  |  07. 08. 2019 10:29

Chci se zeptat, ty trpis nejakou dusevni poruchou nebo co? Mozna by ti udelala dobre navsteva u doktora.... To myslim docela vazne, protoze to neni prvni takto sileny blaf co z tebe vypad... Nechapu... Fiat je prinejhorsim z lokalniho pohledu zcela standardni mozna i nadprumerne euroauto s mnoha vyhodami, coz dokazuje bezproblemovymi prodeji vetsiny svych modelu i na americkem trhu ZCELA BEZ UPRAV (stejne jako Toyota - na rozdil od ostatnich znacek), a to jak pod vlastnim (rada 500) tak i pod jinymi jmeny (dodavky, sedany, kompakty, pickupy...).

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  07. 08. 2019 13:58

Aha, nadšenec, to se hned pozná. Fiat má jediné modernější auto, kterým je laciné Tipo. A jinak jsou to zastaralé variace pětistovky. Nadprůměrného na nich není nic, spíš naopak.
A znovu se ptám, čím by mohl Fiat přispět, aby to Renault už dávno neměl? Ne, nemusíš odpovídat, vím to i bez tebe. Ničím.
Tvé ubohé osobní útoky ponechávám bez reakce.

Odpovědět  |   | 
P  |  07. 08. 2019 15:20

No a co to otocit? Taky nicim. Technicky. Na obe strany. Protoze proste jsou to obe vicemene standardni euroauta. Ziskaji oba, prevazne trhy, protoze se potkavaji zcela minimalne, vlastne pouze v nekterych malo zemich jizni ameriky a v evrope (ktera je plna takovych "piiiiip" plnych predsudku bez realneho rozhledu, jako jsi ty. A o tom to je. .... Posuzovat auto jakozto technicky dopravni prostredek optikou ceny je tak neuveritelne ubohe, ze mi to pripomina tupy iphone evangelisty - musi to ukazat ze na to mam, co na tom, ze to funguje na hovno. Pro me je dulezita bezpecnost, spolehlivost a zivotnost (nalitam nektery leta az 100kkm rocne). Ve vsech trech parametrech je fiat nad prumerem. Srovnej si treba crash testy 500x a 500L s Kodiakem, Q5kou, Kadjarem apod. Rozdily v jednotkach procent, vetsinou ve prospech Fiatu. Spotreba se lisi jen na papire (mimochodem fiat "keca" asi nejmin ze vsech aut co jsem kdy mel, vcetne 4 tech tvojich pro dnesek milovanejch renaldu), jinak je vesmes stejna napric znackama, atd.

Odpovědět  |   | 
Arese  |  09. 08. 2019 23:08

Ty seš taky mrtvola. Typický čecháček, s plnou hlavou debilních předsůdků vůči italským autům!

Odpovědět  |   | 
P  |  07. 08. 2019 10:35

No, ziskal by rusky a cast asijskeho trhu a silnejsi pozici pri vyjednavani o novych homologacich. .... Ale hlavne at se neprovazuje financne, nebo bude muset celit frackouzskymu socialismu v hole podobe, jak si to uzil pred par lety peugeot, kdyz postavil novou fabriku a zakazali mu zavrit prodelecnou starou (a to obe byly ve francii, nedej boze co by se delo, kdyby ji postavil venku).

Odpovědět  |   | 
k.ik  |  06. 08. 2019 09:06

můžou přece spolupracovat bez výrazného provázání

Odpovědět  |   | 
Gran  |  06. 08. 2019 14:01

A už jste viděli jaký je motor a převodovka v mercedesu A. Nebo v mercedesu citan? Je to převlečeny Renault kango.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

včera | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků
Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid

Nová Corolla je pohled na segment C po Japonsku. Mazdě to vyšlo, Toyota má v rukávu hybridní trumfy.

10.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 70 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A