Dodge Viper: velký návrat Zmije potvrzen

16 komentářů

Radek.
15. prosince • 4:28

No jestli vpředu v tom 3-metrovým stříbrným nádstavci na oud umerického patriota bude jenom klasická V8, tak to naroubovaný turbodmychadlo bude muset mít na dýlku aspoň 2 metry... A nebo už v tom plecháči budou vozit jenom luft?

Rover623
15. prosince • 9:07

Americké supersporty ve většině případů nemají motory napříč,ale na plocho,když se k tomu přidá ještě fakt,že před i za motor něco nacpou,je délka kapoty tak akorát,nehledě na fakt,že američani ty motory ukládají divně,mezi chladičem a maskou mají skoro 10 centimetrů místa a motor končí na hraně předního skla,takže není zastrčený skoro až do palubní desky

Fireman
15. prosince • 12:29

Nechápu jak "na plocho" jako že ho položí na bok? U většiny V8 (ne jen US produkce) je uložení podélně, ono na šířku by to asi dost dobře nešlo. Ale i čtyřválce, z USA jsou uloženy příčně, stejně jako v evropě. Takže tady si není co vyčítat.Ale ať je ukládají jak chcou, doteď tam byla V12 a chcou tam cpát V8, to ten motor prostě kratší bude a místo jim nekde "zůstane".

Martin
15. prosince • 17:05

V čem byla V12? Jen tak mimochodem, to bych se rád dozvěděl, =) řiká se o češích, že si jen stežují a závidí, veškeré pesimistické názory na ameriky mají jen zakomplexovaní řidičí TDI, a hlediči na spotřebu, a ceny dílu, znám spoustu lidí co mají ameriky, a už by nevyměnily, motory nesmrtelné, komfort, výbava, a výkon, mám šestou ameriku V8 a paráda, žádný problém, Pořád tu máme komunistického pesimistického ducha, to mi připomíná scenu z filmu pelíšky kdy Miroslav Donutil přinesl domu umělé skleničky a s radostí oznamoval, že jsme zase okrok před nimy, =) byly jsme tady zvyklý na volhu žigulíka, ladu atd, a ted jen WV a audi, a zase se nekdo snaží tvrdit že to je to nej =) Jak řikám , komunistický duch, na západ nemám many tak budu pomlouvat =)

Fireman
16. prosince • 11:02

Sorry melo tam byt V10, nejak sem to domotal, každopádně to nic nemění na tom, že ten motor prostě kratší bude...Že tě takto děsně vytáčí komunisti nebo současná VW evropa je mi jedno... já mimochodem taky vlastním V8 ameriku a rozhodně si nestěžuju, ani nezávidím... takže jsi úplně mimo mísu...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Martin
16. prosince • 20:43

Tak když se dal pan Ráďa do tikání tak proč ne :D mimo mísu? proč? já jsem se jen ptal včem byla V12 podle tebe, jinak muj názor na to co jsem psal je i s 99% majtelu amerik stejný, na tebe jsem nenarážel, na tebe byla jen ta V12 =) a Ráďovi vzkazuji: Ano asi bych měl, jen bych ti chtěl dát nabídku, moch bys delat u mě ve firmě, chybí mi tam uklízeč =)

Radek.
15. prosince • 18:28

Než se zas budeš blbě ptát a prskat hovadiny o komunistech, přečti si aspoň titulek příspěvku na který tak "uvědoměle" odpovídáš...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
martin
15. prosince • 18:42

Dobrý no, zas nekdo chytroučkej :D opravdu musím říct že se tu bavím číst názory konzervativních českých povah :D včempak jezdíš? ve feline? nebo me překvapíš s nejakou naftovou audi? :D určitě máš plno zkušeností =) ehm... =)

Radek.
16. prosince • 2:27

Víš Martínku - až jednou vyrosteš a přestaneš podle svých mindráků soudit ostatní, možná tě přestanou mít za pitomce...

asdf
14. prosince • 13:55

takže z posledního seriově vyráběnýho auta pro velký kluky udělaj masérkárku. mno lepší než uplný zrušení modelu, snad budou dělat edice pro velký kluky :-/

Masaj
14. prosince • 15:54

Pro velký kluky.? Spíš pro vypasený amíky co jezděj jenom rovně... :D

Brouk
14. prosince • 22:14

Americky autofanda se od ceskeho lisi v nekolika vecech. Cesky autofanda jezdi ve ctyrmetrovem turbodizlovem R4, ktery ma po prechipovani nejakych "uctyhodnych" 150 koni. Rad pouziva trapna klise. Americky autofanda jezdi v 5m benzinovem V8 s 400 konma. Netrpi frustracemi, takze trapne klise na adresu aut z jineho kontinentu nezna a tedy ani nepouziva.

Stanley
15. prosince • 0:04

S jistou dávkou nadsázky se dá říct, že nezná ani jiné kontinenty ;-).Myslet si, že americký autofanda je king protože má V8 a všichni ostatní mu ji závidí je poněkud úsměvné. Rozdíl mezi americkými a evropskými auty není důsledkem toho, že jedni nebo druzí výrobci jsou lepší nýbrž vychází z prostředí pro něž jsou ta auta navrhována.

Brouk
15. prosince • 1:13

Jo jo, asi mas pravdu. Viva EU!

roadmaster
14. prosince • 22:20

S jistou dávkou nadsázky s tímto názorem souhlasím!

asdf
14. prosince • 17:34

a cr-x máš zazimovaný nebo ti ježíšek koupí zimáky i na zadní nápravu? B-]

Doporučujeme

Články odjinud