Dodge Viper SRT10 ACR: rekordní jízda na Nürburgringu

Dodge Viper SRT10 ACR: rekordní jízda na Nürburgringu

Přetahování o nejrychlejší sériový automobil na Nürburgringu má další pokračování. Už dříve se objevily zprávy o tom, že Dodge Viper SRT10 ACR překonal čas zajetý Lexusem LFA, a to přibližně o dvě a půl vteřiny. Teď tu máme konečně video, na kterém je rekordní jízda zachycena. Nový rekord má hodnotu 7:12,13.

O pohon rekodního Dodge Viper se stará vidlicový desetiválec o objemu 8,4 l. Jeho maximální výkon činí 600 k a točivý moment vrcholí hodnotou 759 Nm. Na zadní kola jde síla motoru přes šestistupňovou převodovku. Nejlepší čas mezi sériovými automobily má na svědomí jezdec Dominik Farnbacher. Pro úplnost dodejme, že Viper SRT10 ACR byl nejrychlejším sériovým automobilem na Nordschleife už v roce 2008.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků