Dodge Viper SRT10 ACR: rekordní jízda na Nürburgringu

Dodge Viper SRT10 ACR: rekordní jízda na Nürburgringu

Přetahování o nejrychlejší sériový automobil na Nürburgringu má další pokračování. Už dříve se objevily zprávy o tom, že Dodge Viper SRT10 ACR překonal čas zajetý Lexusem LFA, a to přibližně o dvě a půl vteřiny. Teď tu máme konečně video, na kterém je rekordní jízda zachycena. Nový rekord má hodnotu 7:12,13.

O pohon rekodního Dodge Viper se stará vidlicový desetiválec o objemu 8,4 l. Jeho maximální výkon činí 600 k a točivý moment vrcholí hodnotou 759 Nm. Na zadní kola jde síla motoru přes šestistupňovou převodovku. Nejlepší čas mezi sériovými automobily má na svědomí jezdec Dominik Farnbacher. Pro úplnost dodejme, že Viper SRT10 ACR byl nejrychlejším sériovým automobilem na Nordschleife už v roce 2008.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků