Dodge Viper SRT-10 přijíždí jako kupé

Třetí generace Viperu se na detroitském autosalonu představí jako kupé vedle existujícího roadsteru. Oba modely mají pod kapotou desetiválcový motor s objemem 8.3 l s výkonem 373 kW (507 k) a točivým momentem 712 Nm. Stejně jako roadster i kupé zrychlí na stovku pod čtyři sekundy.

Přesto ale není kupé pouze upravený roadster s pevnou střechou; má nová boční skla, jinak tvarovanou záď, modifikovaný zadní spojler či nová zadní světla. Díky pevné střeše má kupé lepší torzní tuhost a lepší aerodynamiku. Na každé nápravě najdete brzdy o průměru 355 mm, které zastaví Vipera ze stovky na 30,5 m. 18" a 19" litá kola zajišťují perfektní kontakt s vozovkou; vpředu mají michelinky rozměr 275/35 R18, vzadu pak 345/30 R19. Interiér i nadále zůstává spartánský a ryze funkční.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků