Dodge Viper SRT-10 přijíždí jako kupé

Třetí generace Viperu se na detroitském autosalonu představí jako kupé vedle existujícího roadsteru. Oba modely mají pod kapotou desetiválcový motor s objemem 8.3 l s výkonem 373 kW (507 k) a točivým momentem 712 Nm. Stejně jako roadster i kupé zrychlí na stovku pod čtyři sekundy.

Přesto ale není kupé pouze upravený roadster s pevnou střechou; má nová boční skla, jinak tvarovanou záď, modifikovaný zadní spojler či nová zadní světla. Díky pevné střeše má kupé lepší torzní tuhost a lepší aerodynamiku. Na každé nápravě najdete brzdy o průměru 355 mm, které zastaví Vipera ze stovky na 30,5 m. 18" a 19" litá kola zajišťují perfektní kontakt s vozovkou; vpředu mají michelinky rozměr 275/35 R18, vzadu pak 345/30 R19. Interiér i nadále zůstává spartánský a ryze funkční.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 63 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků