Dodge Viper SRT-10 přijíždí jako kupé

Třetí generace Viperu se na detroitském autosalonu představí jako kupé vedle existujícího roadsteru. Oba modely mají pod kapotou desetiválcový motor s objemem 8.3 l s výkonem 373 kW (507 k) a točivým momentem 712 Nm. Stejně jako roadster i kupé zrychlí na stovku pod čtyři sekundy.

Přesto ale není kupé pouze upravený roadster s pevnou střechou; má nová boční skla, jinak tvarovanou záď, modifikovaný zadní spojler či nová zadní světla. Díky pevné střeše má kupé lepší torzní tuhost a lepší aerodynamiku. Na každé nápravě najdete brzdy o průměru 355 mm, které zastaví Vipera ze stovky na 30,5 m. 18" a 19" litá kola zajišťují perfektní kontakt s vozovkou; vpředu mají michelinky rozměr 275/35 R18, vzadu pak 345/30 R19. Interiér i nadále zůstává spartánský a ryze funkční.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků