Dodge Viper skončí na konci srpna. Pak se bude dlouho čekat na nástupce

Příčinou konce ikonického modelu je nemožnost namontovat do interiéru povinné hlavové airbagy.
Dodge Viper skončí na konci srpna. Pak se bude dlouho čekat na nástupce

Přesně 31. srpna 2017 sjede z výrobní linky historicky poslední exemplář modelu Dodge Viper.

Zájem o něj je stále, avšak, jak jsme již dříve informovali, problémem jej nemožnost zabudovat do interiéru hlavové airbagy. Ty jsou totiž v USA povinné pro vozy modelového roku 2018.

Dodge Viper (1992 - 2017): Legendární bourací kladivo odchází do penze

Dodge Viper (1992 - 2017): Legendární bourací kladivo odchází do penze

Dodge už o problému nějakou dobu ví, a proto již na podzim loňského roku zastavilo příjem objednávek tak, aby všechny do té doby zapsané zájemce mohlo uspokojit. Skutečnost je tedy taková, že si už toto auto nekoupíte.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Během těch tří generací se Viper vlastně moc nezměnil. Recept zůstal stále stejný: atmosférický desetiválec vpředu, relativně nízká hmotnost a děsivé jízdní vlastnosti

Automobilka se však od příznivců takovýchto vozů neodvrátí nadobro. Vedení koncernu FCA, do něhož Dodge spadá, se už nechalo slyšet, že připraví nástupce.

Vývoj vozu, který by mohl sdílet techniku s nějakou Alfou Romeo nebo dokonce Ferrari, ovšem ještě několik let potrvá.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků