Dodge Viper skončí na konci srpna. Pak se bude dlouho čekat na nástupce

Příčinou konce ikonického modelu je nemožnost namontovat do interiéru povinné hlavové airbagy.
Dodge Viper skončí na konci srpna. Pak se bude dlouho čekat na nástupce

Přesně 31. srpna 2017 sjede z výrobní linky historicky poslední exemplář modelu Dodge Viper.

Zájem o něj je stále, avšak, jak jsme již dříve informovali, problémem jej nemožnost zabudovat do interiéru hlavové airbagy. Ty jsou totiž v USA povinné pro vozy modelového roku 2018.

Dodge Viper (1992 - 2017): Legendární bourací kladivo odchází do penze

Dodge Viper (1992 - 2017): Legendární bourací kladivo odchází do penze

Dodge už o problému nějakou dobu ví, a proto již na podzim loňského roku zastavilo příjem objednávek tak, aby všechny do té doby zapsané zájemce mohlo uspokojit. Skutečnost je tedy taková, že si už toto auto nekoupíte.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Během těch tří generací se Viper vlastně moc nezměnil. Recept zůstal stále stejný: atmosférický desetiválec vpředu, relativně nízká hmotnost a děsivé jízdní vlastnosti

Automobilka se však od příznivců takovýchto vozů neodvrátí nadobro. Vedení koncernu FCA, do něhož Dodge spadá, se už nechalo slyšet, že připraví nástupce.

Vývoj vozu, který by mohl sdílet techniku s nějakou Alfou Romeo nebo dokonce Ferrari, ovšem ještě několik let potrvá.

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 35 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 24 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků