Dodge Viper skončí na konci srpna. Pak se bude dlouho čekat na nástupce

Příčinou konce ikonického modelu je nemožnost namontovat do interiéru povinné hlavové airbagy.
Dodge Viper skončí na konci srpna. Pak se bude dlouho čekat na nástupce

Přesně 31. srpna 2017 sjede z výrobní linky historicky poslední exemplář modelu Dodge Viper.

Zájem o něj je stále, avšak, jak jsme již dříve informovali, problémem jej nemožnost zabudovat do interiéru hlavové airbagy. Ty jsou totiž v USA povinné pro vozy modelového roku 2018.

Dodge Viper (1992 - 2017): Legendární bourací kladivo odchází do penze

Dodge Viper (1992 - 2017): Legendární bourací kladivo odchází do penze

Dodge už o problému nějakou dobu ví, a proto již na podzim loňského roku zastavilo příjem objednávek tak, aby všechny do té doby zapsané zájemce mohlo uspokojit. Skutečnost je tedy taková, že si už toto auto nekoupíte.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Během těch tří generací se Viper vlastně moc nezměnil. Recept zůstal stále stejný: atmosférický desetiválec vpředu, relativně nízká hmotnost a děsivé jízdní vlastnosti

Automobilka se však od příznivců takovýchto vozů neodvrátí nadobro. Vedení koncernu FCA, do něhož Dodge spadá, se už nechalo slyšet, že připraví nástupce.

Vývoj vozu, který by mohl sdílet techniku s nějakou Alfou Romeo nebo dokonce Ferrari, ovšem ještě několik let potrvá.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků