Dodge Viper se definitivně loučí pěti limitovanými edicemi

Dodge Viper se definitivně loučí pěti limitovanými edicemi

Legendární americký sporťák Dodge Viper se právě nachází ve svém posledním modelovém roce. Již letos skončí jeho výroba a nástupce v nabídce prozatím není a nebude. Vedle klesajícího zájmu stojí za koncem produkce ikonického Viperu také požadavky na bezpečnost, například potřeba bočních airbagů, které Viper z technických důvodů nemá a mít nemůže.

Klepněte pro větší obrázek
Dodge Viper se loučí pěticí speciálních limitovaných modelů.
Prozatím vůbec není jasné, jestli dostane nějakého nástupce

Tento pátek 24. června se začne s prodejem pěti limitovaných edic, které vlastně doprodají poslední kusy (dohromady jich bude maximálně 200). Zároveň to slouží jako oslava 25 let tohoto legendárního auta.

Dodge Viper budoucnosti má pořád desetiválec a až 2600 koní

Dodge Viper budoucnosti má pořád desetiválec a až 2600 koní

První verze se jmenuje Dodge Viper 1:28 Edition ACR a připomíná rekordní čas na okruhu Laguna Seca. Tento model bude výhradně v černo-červeném provedení s možností příplatku za aerodynamický paket Extreme Aero a karbon-keramické brzdy. Vznikne pouze 28 kusů.

Dalším kusem je Viper GTS-R Commemorative Edition ACR s bílo-modrém provedení, který vzpomíná na legendární Viper GTS-R GT2 z roku 1998. Má aerodynamický paket, karbonový paket, karbon-keramické brzdy, červené pásy a jen tak mimochodem bude na každém autě jmenovka jeho majitele. Vznikne jen 100 kusů.

Automobilka Dodge oživí jméno Barracuda na malém sportovním kupé

Automobilka Dodge oživí jméno Barracuda na malém sportovním kupé

Následující dvě speciální edice se jmenují VooDoo II Edition ACR a Snakeskin Edition GTC. Obě odkazují na podobná auta z roku 2010. Edici VooDoo dostane jen 31 aut.

Poslední prodávanou verzí Viperu je model Dodge Viper Dealer Edition ACR a k dispozici bude pouze u nejlepších vybraných prodejců specializujících se na Vipery. Jedná se o prodejce Tomball Dodge v Texasu a Roanoke Dodge v Illinois. Celkem vznikne 33 takových Viperů ve speciálním barevném provedení.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků