Dodge Viper končí, dočká se ale ještě několika omezených sérií

Dny legendárního Viperu aktuální generace se krátí a modelový rok 2010 pro něj bude posledním. Značka Dodge plánuje odchod na odpočinek tohoto výjimečného automobilu oslavit postupným uvolněním několika exkluzivních edicí a tady je první z nich

Dodge ji představil na autosalonu v Los Angeles a nese plný název Dodge Viper ACR 1:33 Edition, což má být zdůrazněním traťového rekordu z 24. listopadu, kdy Viper v podobné specifikaci na okruhu Laguna Seca zajel kolo za 1 minutu a 33 sekund. Tato série se vyznačuje černočerveným lakováním v kontrastu s výchozím modelem Viper ACR. Interiér je zdoben lesklými černými obklady středové konzole, rudými stupnicemi přístrojů a červeným stehováním sedadel. V této edici vznikne jen 33 vozů

Poté bude následovat desetikusová edice Viper ACR Voodoo s černým lakováním a grafitovými a rudými akcenty. Další série budou představovány průběžně. Připomeňme, že běžný Viper SRT10 ACR modelového roku 2010 obdržel kratší řadicí mechanizmus, vylepšené zadní křídlo pro lepší přítlak a delší pátý převdový stupeň, který navýšil maximální rychlost na 296 km/h.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Dodge Viper ACR 1:33 Edition
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

dnes | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků