Dodge Ram BFT, když Heavy Duty nestačí

Dodge Ram byl vždycky symbolem síly a typickým představitelem amerických „osobních trucků“, svojí pověst silného nekompromisního vozu si uchovává již 26 let. Automobilka se na SEMA Autoshow v Las Vegas ukázala s vylepšenou verzí nejsilnějšího z rodiny.

Verze Heavy Duty jednou z nejsilnějších, ve které se tenhle vůz vyráběl. Teď přišla automobilka s jakousi nadstavbou této série, která postrádá dvojici zadních dveří. O to více nákladu však nová verze unese. Dodge Ram BFT, jak se nejnovější člen rodiny jmenuje, dostal pod kapotu turbem přeplňovaný dieselový osmiválec objemu 6,7 l značky Cummins poskytující výkon 309 koňských sil (227 kW) a maximální točivý moment 830 Nm.

Tímto ovšem úpravy nekončí, ke slovu se dostaly i nové tlumiče, které tento polo-kamion zvedly o 152 mm. Modifikace pak dále pokračovaly použitím 22 palcových chromových disků, rozšířením blatníků a chybět nesmí ani velké chrómové označení „BFT“ vzadu.

Podle nepsaného pravidla dopravního provozu, že silnější a rychlejší jede, nebude mít majitel tohoto vozu žádný problémy. Ty se mohou dostavit až se majitel rozhodne někde zaparkovat. O „gargantuovských“ rozměrech tohoto vozu svědčí i rozvor náprav, který činí 4064 mm. Do úložné plochy o délce 3050 mm pak klidně naložíte třeba i Fiat 500, nebo něco podobného...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Dodge Ram BFT
Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků