Dodge Ram a Durango se prý samovolně rozjíždí. Odneslo to 9 zraněných

Bobby Deerfield  |  21. 12. 2016 13:13

Ten článek by se hodil spíš o prázdninách v době okurkové sezony. Myslím, že teď není třeba vyrábět senzaci za každou cenu.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  21. 12. 2016 13:35  |  [80.95.119.xxx]

FCA má těch průšvihů tolik, že nejde o senzaci, ale o setrvalý stav a je to hodně k pláči. Holt kam vstoupí Fiat, tam 100 let neroste tráva

Odpovědět  |   | 
Martin  |  22. 12. 2016 10:53  |  [62.84.152.xxx]

Máš pravdu , to se u našich západních sousedů nestává.
http://svolavacky.cz/...

Odpovědět  |   | 
Bobby Deerfield  |  22. 12. 2016 16:25

Jak že se nejedná o senzaci. Vždyť to durango nemá žadnou elektronickou brzdu. Prostě někde, někdo, něco vyškrábal a teď z toho dělá senzaci. Kdyby se snažil aspoň tak jednoduchou technickou věc ověřit.

Odpovědět  |   | 
aaa  |  21. 12. 2016 14:45  |  [77.48.109.xxx]

Tak to mají pěkně debilně vymyšlené. Parkovací brzda se má u automatu použít dřív, než se zařadí Parking

Odpovědět  |   | 
Tom Jones  |  21. 12. 2016 17:35  |  [93.99.228.xxx]

A nejen to - hořící sluneční clony, selhání posilovače, upadnutí kola... fakt adrenalin
http://svolavacky.cz/make/Dodge/...

Odpovědět  |   | 
Martin  |  22. 12. 2016 10:55  |  [62.84.152.xxx]

Také dobrý adrenalin
http://svolavacky.cz/...

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  21. 12. 2016 18:38

Lidi už jsou z těch asistentů a automatu tak zdegenerovaní, že ani neumí aktivovat/zatáhnout ručku. S takovou budou za chvíli tvrdit, že jim nejdou stěrače, protože nebudou ani vědět, že se musí zapnout

Odpovědět  |   | 
Trouba  |  21. 12. 2016 21:14  |  [92.52.58.xxx]

V dobe dazdovych senzorov ?

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  22. 12. 2016 00:17

Ještě jsem neměl auto, kde by bylo možné nechat tu páčku stále v poloze zapnuto. Bud to zničeho nic setře suché okno a u něčeho elektronika po vypnutí a zapnutí motoru ani neví, že jsou stěrače zapnuté.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  21. 12. 2016 19:47  |  [46.33.96.xxx]

Transformers mode...

Odpovědět  |   | 
pozorovatel  |  21. 12. 2016 23:14  |  [86.49.51.xxx]

No jo, kolečko od sporáku, to se ženská lehko splete. Kdyby tam nechali klasický klacek, tak by udělali lépe (Land Rover také).

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  22. 12. 2016 08:55  |  [198.28.69.xxx]

...ludskemu vnimaniu je akosi prirodzene ked je nastavenie niecoho, co pouzivame takmer podvedome, dane hlavne hmatovym (mechanickym) vnemom, cim sa uplne vylucuje nutnost odvadzania pozornosti od ostatnych ukonov. S jasnym odkazom na jednoznacnu a okamzitu informaciu vodicovi a tym aj bezpecnost.

Toto splnuje zatial jedine klasicke 'tecko' s kulisou, uplne krasne to mal stary Jag (U). Preco dop.ci toho dizajnera niekto nekopol do riti a ako je VOBEC mozne, ze taketo nieco (kadejake kolecka, tlacitka a joysticky) vobec dostanu papiere???!!!

Aaaa, ano, setrime....dame tam bakelitove kolecko, nejaky ten plosny spinac (ktorych deticky vo fabrike made in bohvie kde vyrabaju za par supiek dennodenne pre xyz automobiliek stovky a tisice, lisi sa to jedine cislom dielu) a vyhlasime to za dizajnersku novinku, nieco nevidane. Hadam spravne, ano alebo ano?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici nedoporučí. Přehled po kategoriích

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici n…

Přece jen objektivnější hodnocení spolehlivosti jednotlivých automobilů než průzkumy mezi vlastníky, nabízejí technici ze stanic technické kontroly. Nyní v Německu zveřejnili žebříček nejvíce a nejméně spolehlivých aut ve stáří od jednoho roku až do devíti let.

2.  10.  2017 | | 32 N/A
Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původní ceny. Motory drží, a zbytek?

Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původn…

BMW X5 bylo prvním SUV vyvinutým pod taktovkou mnichovské značky. Ceny nejlevnějších kusů nyní padají ke stu tisícům korun. Rozhodli jsme se zjistit, jak model funguje ojetý.

30.  9.  2017 | | 19 N/A
Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydržely desítky let

Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydr…

Některé motory se povedou, jiné nikoliv. My jsme pro vás vybrali desítku těch nejdéle vyráběných. Nejspíš nepřekvapí, že vznětový není ani jeden z nich…

15.  10.  2017 | | 23 N/A
9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A když už, tak jen obtížně...

9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A…

Jiný kraj, jiný mrav - to, co se dobře prodává v Japonsku, nemusí fungovat v Americe. Automobilky tak záměrně některé své modely na určitých trzích vůbec nenabízí. Tohle je náš přehled devíti hodně zajímavých automobilů, které se v Evropě neprodávají.

8.  10.  2017 | | 13 N/A
Test ojetiny Subaru Outback:  Pro ty, co jezdí do hor a nebojí se oprav

Test ojetiny Subaru Outback: Pro ty, co je…

Dvojici povedených vozů od Subaru dnes v bazaru naleznete od sedmdesáti tisíc korun. Na co se zaměřit při výběru?

14.  10.  2017 | | 36 N/A