Dodge postaví svou kampaň na novém dílu série Fast & Furious

S příchodem nového dílu oblíbené série Fast & Furious připravuje Dodge marketingovou kampaň. Promovat bude nejen film, ale také své modely.
Dodge postaví svou kampaň na novém dílu série Fast & Furious

Nový díl kultovní série Fast & Furious má přijít do kin už 14. dubna. Dodge se při této příležitosti spojil s Universal Pictures a chystá se zahájit velkou marketingovou kampaň.

Ta má zahrnovat televizní reklamy, propagaci na sociálních sítích nebo licencované produkty. Cílem není jen podpořit nový snímek The Fate of the Furious, ale také propagovat výkonné vozy Dodge a SRT.

Herec Vin Diesel je vinen únikem nejsilnější verze Dodge Challenger

Herec Vin Diesel je vinen únikem nejsilnější verze Dodge Challenger

Reklamní spoty mají být složené ze záběrů z filmu a doplněné o scény s vozy Fiat Chrysler Automobiles. V hlavních rolích určitě nebudou chybět SRT Charger a Challenger.

"Rychlá auta Dodge, nejadrenalinovější akce a rodina patřily k Fast & Furious od začátku. Během více než 15 let Fast & Furious série představila některé ze světově nejznámějších výkonných vozidel, v The Fate of the Furious bude tato tradice pokračovat," stojí ve vyjádřeni Fiat Chrysler Automobiles.

Podívejte se na první reklamní spot: 

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků