Dodge Magnum SRT-8: muscle-combi (spy photos)

Fanoušky amerických vozů jistě potěší fakt, že Dodge připravuje ostrou verzi praktické varianty modelu Magnum s označením SRT-8. Špionážním fotografům se podařilo zachytit vůz při testování zcela bez maskování a je třeba říci, že již od pohledu vypadá velmi svalnatě.

Tohle není jen tak ledajaké kombi, má svou tvář a s ničím jiným si ho rozhodně nespletete. Výrazně svažující se střecha má svůj styl a nejinak to bude i s dynamikou. 6,1-litrový osmiválec HEMI je dost svalnatý na to, aby se svými 425 koňmi výkonu zdolal stovku za méně než pět sekund.

Dodge nezůstal ale jen u motoru, spoustu času věnoval i ladění podvozku a posílená musela být i brzdová soustava. Když si k tomu přičtete klasicky dobrou americkou cenu, která bude oproti evropským vozům podstatně nižší, představí se nám opravdu zajímavý vůz. Jeho oficiální představení se odehraje ještě letos.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Dodge Magnum SRT-8 při testování                                                                                             Foto © Automedia


TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků