Dodge má akci 1+1! Poslední Demon koupíte jen v páru s posledním Viperem

Příběh dvou svérázných modelů Dodge se definitivně uzavírá. Na prodej jsou poslední kusy, a to rovnou v páru.

Americký Dodge se loučí se dvěma legendami. S Viperem definitivně, u Challengeru s šílenou edicí Demon. Dalo se očekávat, že o poslední kusy obou vozů bude mezi sběrateli velký zájem. Automobilku tak napadlo nabídku svázat do jednoho.

Stane se tak 20. června na aukci v Connecticutu. Obě auta jsou si navíc podobná - lakovaná v červené metalíze Viper Red a uvnitř čalouněná černou alcantarou. Nechybí ani speciální plaketky a certifikát.

Továrna na Dodge Viper se promění v obrovské muzeum vozů FCA

Továrna na Dodge Viper se promění v obrovské muzeum vozů FCA

Produkce obou modelů skončila už loni. Demonu se vyrobilo úvodně plánovaných 3.300 kusů, Dodge Viper vznikal po čtyři generace od roku 2002. Své posled kusy si automobilka neschovává do muzea, ale chce je náležitě zpeněžit, respektive rozdat na dobročinné účely neziskové organizace United Way. Odhad ceny se ještě vypočítává, za tento akční balíček se ale budou platit násobky hodnoty dříve vyrobených kusů. 

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 33 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků