Dodge Hornet míří do produkce, s podporou Nissanu

Před více než dvěma lety jsme vás na AutoRevue.cz seznámili s koncepční studií s názvem Dodge Hornet. Poněkud kubisticky působící vůz s klasickým křížem na rozměrné masce chladiče se poněkud vymyká představám o americkém voze, protože jeho karosérie je dlouhá pouze 3 800 mm a pod jeho kapotou se skrývá přeplňovaný čtyřválec s objemem 1,6 l a výkonem 170 koní. Odborníci se dodnes shodují na tom, že se jedná o jednu z nejpovedenějších studií Chrysleru a nyní se zdá, že se konečně blíží sériové produkci.

S asistencí přispěchal Nissan, s nímž Chrysler spolupracuje. Obě firmy nedávno potvrdily, že pracují na kompaktním voze založeném na podvozku Nissanu Versa, který by měl do prodejů nastoupit v modelovém roce 2010. Také z dalších vyjádření šéfů Chrysleru lze s přesvědčivou pravděpodobností odvodit, že nové auto bude přímo vycházet ze studie Hornet.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Dodge Hornet
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků