Dodge Hornet míří do produkce, s podporou Nissanu

Před více než dvěma lety jsme vás na AutoRevue.cz seznámili s koncepční studií s názvem Dodge Hornet. Poněkud kubisticky působící vůz s klasickým křížem na rozměrné masce chladiče se poněkud vymyká představám o americkém voze, protože jeho karosérie je dlouhá pouze 3 800 mm a pod jeho kapotou se skrývá přeplňovaný čtyřválec s objemem 1,6 l a výkonem 170 koní. Odborníci se dodnes shodují na tom, že se jedná o jednu z nejpovedenějších studií Chrysleru a nyní se zdá, že se konečně blíží sériové produkci.

S asistencí přispěchal Nissan, s nímž Chrysler spolupracuje. Obě firmy nedávno potvrdily, že pracují na kompaktním voze založeném na podvozku Nissanu Versa, který by měl do prodejů nastoupit v modelovém roce 2010. Také z dalších vyjádření šéfů Chrysleru lze s přesvědčivou pravděpodobností odvodit, že nové auto bude přímo vycházet ze studie Hornet.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Dodge Hornet
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 10 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků
Minitest Lexus CT200h: Výjimečný hatchback nikdy nebyl levnější

Lexus CT200h (minitest)

Lexus přestane vyrábět kompaktní luxusní hatchback. Mrzí vás to? Tak máte poslední příležitost! Vyzkoušeli jsme, jestli je v dnešním kontextu ještě o co stát.

4.  12.  2018 | Milan Lažanský | 22 příspěvků