Dodge Dart: pro začátek GTS 210, později SRT

Dodge Dart si nedávno odbyl svou světovou premiéru na autosalonu v Detroitu. O běžném provedení bylo už vše řečeno, respektive napsáno, a teď se pozornost pomalu obrací k ostřejší verzi SRT. Podle neoficiálních informací by takový vůz mohl být představen už příští rok. Očekává se agresivní vzhled, sportovní podvozek a motor s výkonem kolem 300 koní.

O kterou konkrétní jednotku půjde, to je zatím tajemství. Spekuluje se o nové přeplňované jedna-osmičce vybavené variabilním časováním ventilů a přímým vstřikem paliva. Maximální výkon by měl dosáhnout na 304 k. Právě tento motor se má objevit v nabídce Alfy Romeo příští rok. V úvahu taktéž připadá přeplňovaná verze motoru 2.0 Tigershark. Standardem bude dvouspojková automatická převodovka.

Ještě před modelem Dart SRT se představí GTS 210 Tribute, což je taktéž ostřejší varianta nového sedanu. Na svědomí ji má divize Mopar, která tento vůz postavila coby oslavu svého 75. výročí. Součástí edice je karbonová kapota a střecha, matně černé detaily nebo osmnáctipalcová litá kola. Pod kapotou najdeme motor 2.4 MultiAir, který díky předělanému sání a výfuku posílil z původních 186 k na 213 k. Novinka bude k vidění na Chicago Auto Show. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky