Dodge Charger SRT8 6.1 HEMI: americký svalovec

Chrysler představil na autosalónu v New Yorku top verzi sedanu Charger s motorem SRT8 6.1 HEMI. Agregát disponuje výkonem 313 kW (425 k) a Charger katapultuje z klidu na stovku za 5 s. Pro silnější pohonnou jednotku je přizpůsoben podvozek, lehce upravena maska a otvor chladiče, tlumiče dostaly tužší nastavení a na dvacetipalcových kolech z lehkých slitin jsou pneumatiky o rozměrech 245/45 vpředu a 255/45 vzadu.

Za velkými koly jsou brzdy od světoznámé firmy Brembo a v interiéru jsou oproti sériové verzi anatomicky tvarované sedačky a velký LCD displej. Špatná zpráva pro milovníky tohoto vozu na závěr, Chrysler určil, že model Charger s touto motorizací bude jen pro americký trh.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků