Dodge Charger SRT8 6.1 HEMI: americký svalovec

Chrysler představil na autosalónu v New Yorku top verzi sedanu Charger s motorem SRT8 6.1 HEMI. Agregát disponuje výkonem 313 kW (425 k) a Charger katapultuje z klidu na stovku za 5 s. Pro silnější pohonnou jednotku je přizpůsoben podvozek, lehce upravena maska a otvor chladiče, tlumiče dostaly tužší nastavení a na dvacetipalcových kolech z lehkých slitin jsou pneumatiky o rozměrech 245/45 vpředu a 255/45 vzadu.

Za velkými koly jsou brzdy od světoznámé firmy Brembo a v interiéru jsou oproti sériové verzi anatomicky tvarované sedačky a velký LCD displej. Špatná zpráva pro milovníky tohoto vozu na závěr, Chrysler určil, že model Charger s touto motorizací bude jen pro americký trh.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 33 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků