Dodge Charger SRT Hellcat přichází coby nejrychlejší sériový sedan

Seznam kapitol
  1. Dodge Charger SRT Hellcat, Videa
  2. Fotogalerie

Po dvoudveřovém Challengeru SRT Hellcat byl představen také čtyřdveřový sedan Charger který používá podobnou techniku. Pod kapotou tedy najdeme kompresorem přeplňovaný osmiválec s výkonem 527 kW (717 k) a točivým momentem 881 Nm. Automobilka o novém Chargeru SRT Hellcat mluví jako o nejrychlejším sériově vyráběným sedanu světa.

Dodge Charger s faceliftem dostal impozantní příď (+ 40x foto)

Dodge Charger s faceliftem dostal impozantní příď (+ 40x foto)

Zrychlení z nuly na 60 mph (96 km/h) je otázkou 3,7 s, sprint na čtvrt míle zvládne ostrý Charger za jedenáct sekund a maximálně se vůz rozjede na 328 km/h. To jsou parametry, které může BMW M5 jenom tiše závidět a které překonají i kdejaký supersport.

Hmotnost vozu dosahuje na 2114 kg, přičemž její rozložení na nápravy má poměr 54/46. Poháněná je samozřejmě zadní náprava, motor spolupracuje výhradně s osmistupňovým automatem.

Dodge Challenger SRT Hellcat má nakonec přes 700 koní!

Dodge Challenger SRT Hellcat má nakonec přes 700 koní!

Stejně jako tomu je u Challengeru, bude mít i zde majitel k dispozici dva klíčky. Černý zpřístupní pouze 500 koní, červený pak dá k dispozici maximum. Zároveň je k dispozici ještě speciální režim pro případy, že byste museli vůz půjčit někomu, komu tak docela nedůvěřujete. Tento režim se aktivuje a deaktivuje pomocí čtyřmístného kódu. Po jeho aktivaci je snížen výkon motoru, otáčky se dostanou maximálně na čtyři tisíce, ESC je zapnuta a věci jako Launch Control zůstanou nepřístupné.

Prodej bude zahájen v prvním čtvrtletí příštího roku.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Dodge Charger SRT Hellcat, Videa
  2. Fotogalerie
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků