Dodge Charger SRT Hellcat přichází coby nejrychlejší sériový sedan

Seznam kapitol
  1. Dodge Charger SRT Hellcat, Videa
  2. Fotogalerie

Po dvoudveřovém Challengeru SRT Hellcat byl představen také čtyřdveřový sedan Charger který používá podobnou techniku. Pod kapotou tedy najdeme kompresorem přeplňovaný osmiválec s výkonem 527 kW (717 k) a točivým momentem 881 Nm. Automobilka o novém Chargeru SRT Hellcat mluví jako o nejrychlejším sériově vyráběným sedanu světa.

Dodge Charger s faceliftem dostal impozantní příď (+ 40x foto)

Dodge Charger s faceliftem dostal impozantní příď (+ 40x foto)

Zrychlení z nuly na 60 mph (96 km/h) je otázkou 3,7 s, sprint na čtvrt míle zvládne ostrý Charger za jedenáct sekund a maximálně se vůz rozjede na 328 km/h. To jsou parametry, které může BMW M5 jenom tiše závidět a které překonají i kdejaký supersport.

Hmotnost vozu dosahuje na 2114 kg, přičemž její rozložení na nápravy má poměr 54/46. Poháněná je samozřejmě zadní náprava, motor spolupracuje výhradně s osmistupňovým automatem.

Dodge Challenger SRT Hellcat má nakonec přes 700 koní!

Dodge Challenger SRT Hellcat má nakonec přes 700 koní!

Stejně jako tomu je u Challengeru, bude mít i zde majitel k dispozici dva klíčky. Černý zpřístupní pouze 500 koní, červený pak dá k dispozici maximum. Zároveň je k dispozici ještě speciální režim pro případy, že byste museli vůz půjčit někomu, komu tak docela nedůvěřujete. Tento režim se aktivuje a deaktivuje pomocí čtyřmístného kódu. Po jeho aktivaci je snížen výkon motoru, otáčky se dostanou maximálně na čtyři tisíce, ESC je zapnuta a věci jako Launch Control zůstanou nepřístupné.

Prodej bude zahájen v prvním čtvrtletí příštího roku.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Dodge Charger SRT Hellcat, Videa
  2. Fotogalerie
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků