Dodge Charger s faceliftem dostal impozantní příď (+ 40x foto)

Chrysler na autosalonu v New Yorku představil modernizované provedení svého kultovního „svalnatého“sedanu.

Od konce letošního roku bude k mání Dodge Charger ve vylepšené verzi pro modelový rok 2015. Nejvýznamnější a na první pohled nejnápadnější novinkou je přepracovaná příď ve stylu menší řady Dodge Dart alias Alfa Romeo Giulietta. Maska chladiče je užší a zaoblené hlavní světlomety dostaly výrazné křivky LED denního svícení, jež vozu dodávají na agresivním dojmu. Technologie LED využívají také zadní svítilny a ve verzích SXT a R/T také přední mlhovky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Facelift Chargeru přinesl především výraznější příď

Ačkoli to tak na první pohled nemusí vypadat, Charger má údajně pro rok 2015 veškeré karosářské díly nové. Verze Charger R/T má na zádi trojdílnou odtrhovou hranu a dvacetipalcové lité ráfky. Omlazení se dočkala paleta nabízených barev a provedení interiéru, nové jsou tříramenný sportovní volant, sedmipalcový monitor uprostřed přístrojového štítu nebo elektronický volič samočinné převodovky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér se dočkal například nového volantu a přepracovaného přístrojového štítu

Základním motorem pro Dodge Charger 2015 je osvědčený šestiválec Chrysler Pentastar V6 3,6 l s výkonem 218 kW při 6 350 ot./min. a točivým momentem 353 Nm při 4 800 ot./min. K dispozici je ale také osmiválec HEMI V8 5,7 l s výkonem 276 kW a točivým momentem 535 Nm, s nímž Charger R/T zrychlí z 0 na 96 km/h za 5 s. Standardem pro oba motory je samočinná osmistupňová převodovka TorqueFlight. O verzi SRT zatím informace nemáme, ale i té by se měl facelift týkat.

Předchozí KAPITOLY Následující
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků