Dodge Charger s faceliftem dostal impozantní příď (+ 40x foto)

Chrysler na autosalonu v New Yorku představil modernizované provedení svého kultovního „svalnatého“sedanu.

Od konce letošního roku bude k mání Dodge Charger ve vylepšené verzi pro modelový rok 2015. Nejvýznamnější a na první pohled nejnápadnější novinkou je přepracovaná příď ve stylu menší řady Dodge Dart alias Alfa Romeo Giulietta. Maska chladiče je užší a zaoblené hlavní světlomety dostaly výrazné křivky LED denního svícení, jež vozu dodávají na agresivním dojmu. Technologie LED využívají také zadní svítilny a ve verzích SXT a R/T také přední mlhovky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Facelift Chargeru přinesl především výraznější příď

Ačkoli to tak na první pohled nemusí vypadat, Charger má údajně pro rok 2015 veškeré karosářské díly nové. Verze Charger R/T má na zádi trojdílnou odtrhovou hranu a dvacetipalcové lité ráfky. Omlazení se dočkala paleta nabízených barev a provedení interiéru, nové jsou tříramenný sportovní volant, sedmipalcový monitor uprostřed přístrojového štítu nebo elektronický volič samočinné převodovky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér se dočkal například nového volantu a přepracovaného přístrojového štítu

Základním motorem pro Dodge Charger 2015 je osvědčený šestiválec Chrysler Pentastar V6 3,6 l s výkonem 218 kW při 6 350 ot./min. a točivým momentem 353 Nm při 4 800 ot./min. K dispozici je ale také osmiválec HEMI V8 5,7 l s výkonem 276 kW a točivým momentem 535 Nm, s nímž Charger R/T zrychlí z 0 na 96 km/h za 5 s. Standardem pro oba motory je samočinná osmistupňová převodovka TorqueFlight. O verzi SRT zatím informace nemáme, ale i té by se měl facelift týkat.

Předchozí KAPITOLY Následující
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků