Dodge Charger s faceliftem dostal impozantní příď (+ 40x foto)

Chrysler na autosalonu v New Yorku představil modernizované provedení svého kultovního „svalnatého“sedanu.

Od konce letošního roku bude k mání Dodge Charger ve vylepšené verzi pro modelový rok 2015. Nejvýznamnější a na první pohled nejnápadnější novinkou je přepracovaná příď ve stylu menší řady Dodge Dart alias Alfa Romeo Giulietta. Maska chladiče je užší a zaoblené hlavní světlomety dostaly výrazné křivky LED denního svícení, jež vozu dodávají na agresivním dojmu. Technologie LED využívají také zadní svítilny a ve verzích SXT a R/T také přední mlhovky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Facelift Chargeru přinesl především výraznější příď

Ačkoli to tak na první pohled nemusí vypadat, Charger má údajně pro rok 2015 veškeré karosářské díly nové. Verze Charger R/T má na zádi trojdílnou odtrhovou hranu a dvacetipalcové lité ráfky. Omlazení se dočkala paleta nabízených barev a provedení interiéru, nové jsou tříramenný sportovní volant, sedmipalcový monitor uprostřed přístrojového štítu nebo elektronický volič samočinné převodovky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér se dočkal například nového volantu a přepracovaného přístrojového štítu

Základním motorem pro Dodge Charger 2015 je osvědčený šestiválec Chrysler Pentastar V6 3,6 l s výkonem 218 kW při 6 350 ot./min. a točivým momentem 353 Nm při 4 800 ot./min. K dispozici je ale také osmiválec HEMI V8 5,7 l s výkonem 276 kW a točivým momentem 535 Nm, s nímž Charger R/T zrychlí z 0 na 96 km/h za 5 s. Standardem pro oba motory je samočinná osmistupňová převodovka TorqueFlight. O verzi SRT zatím informace nemáme, ale i té by se měl facelift týkat.

Předchozí KAPITOLY Následující
Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 24 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků