Dodge Charger s faceliftem dostal impozantní příď (+ 40x foto)

Chrysler na autosalonu v New Yorku představil modernizované provedení svého kultovního „svalnatého“sedanu.

Od konce letošního roku bude k mání Dodge Charger ve vylepšené verzi pro modelový rok 2015. Nejvýznamnější a na první pohled nejnápadnější novinkou je přepracovaná příď ve stylu menší řady Dodge Dart alias Alfa Romeo Giulietta. Maska chladiče je užší a zaoblené hlavní světlomety dostaly výrazné křivky LED denního svícení, jež vozu dodávají na agresivním dojmu. Technologie LED využívají také zadní svítilny a ve verzích SXT a R/T také přední mlhovky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Facelift Chargeru přinesl především výraznější příď

Ačkoli to tak na první pohled nemusí vypadat, Charger má údajně pro rok 2015 veškeré karosářské díly nové. Verze Charger R/T má na zádi trojdílnou odtrhovou hranu a dvacetipalcové lité ráfky. Omlazení se dočkala paleta nabízených barev a provedení interiéru, nové jsou tříramenný sportovní volant, sedmipalcový monitor uprostřed přístrojového štítu nebo elektronický volič samočinné převodovky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér se dočkal například nového volantu a přepracovaného přístrojového štítu

Základním motorem pro Dodge Charger 2015 je osvědčený šestiválec Chrysler Pentastar V6 3,6 l s výkonem 218 kW při 6 350 ot./min. a točivým momentem 353 Nm při 4 800 ot./min. K dispozici je ale také osmiválec HEMI V8 5,7 l s výkonem 276 kW a točivým momentem 535 Nm, s nímž Charger R/T zrychlí z 0 na 96 km/h za 5 s. Standardem pro oba motory je samočinná osmistupňová převodovka TorqueFlight. O verzi SRT zatím informace nemáme, ale i té by se měl facelift týkat.

Předchozí KAPITOLY Následující
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků