Dodge Charger Pursuit: další vítěz pro policii

Bitva „detroitské trojky“ o dodávky nových vozů pro americkou policii nekončí, tentokrát o sobě dal vědět speciál Dodge Charger.

Zvláště v poslední době jsou zprávy o „zaručených vítězích“ výběrových řízení takřka na denním pořádku. Je totiž jasné, že postupný konec služby legendárních strojů Ford Crown Victoria je velkou výzvou a potenciálem pro všechny americké značky. Teprve před několika dny jsme vás například informovali o tom, že vozy Ford Taurus Interceptor a Ford Explorer Interceptor vyhrály výběrové řízení státu Michigan. Nicméně není vůbec jasné, zda úřady hledají nějaké „federální“ laureáty, nebo výběr služebních vozů nechají na jednotlivých státech, takže bitva trvá dál…

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Společnost Chrysler Group nyní oznámila, že jejich pro policejní službu upravené vozy Dodge Charger Pursuit V8 s upravenými motory 5,7 l Hemi o výkonu 370 koní (272 kW) dosáhly dosud nejlepšího času na závodním okruhu Grattan Raceway v Beldingu (1:33.70). Představitelé týmu Dodge Charger Pursuit zároveň zdůraznili, že jejich Charger překonal konkurenční sedany Chevrolet Caprice PPV i Ford Taurus Interceptor ve zrychlení. Testovací vůz dosáhl rychlosti 96 km/h za 5,83 s a rychlosti 160 km/h za 13,65 s a nejvyšší rychlosti nad hranicí 240 km/h.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Podle Chrysleru na trati Grattan excelovaly také slabší vozy Charger s motory 3,6 l Pentastar V6 o výkonu 292 koní (215 kW), jež zajely nejlepší časy mezi vozy s atmosféricky plněnými motory (1:37.71) a motory spalujícími palivo E85 (1:37.57). „(náš tým) chce pro naše ozbrojené složky připravit vozidlo ideálním způsobem kombinující jízdní výkony a taktické vybavení,“ tvrdí Peter Grady, vicepresident Chrysler Group LLC pro fleetové projekty, a dodává, že vozy Charger Pursuit nabízejí špičkovou akceleraci, brzdění a jízdní vlastnosti. Kdo ví, jak by to na našich silnicích vypadalo, kdyby podobné stroje dostala do rukou třeba policie naše…

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků