Dodge Charger Pursuit: další vítěz pro policii

Bitva „detroitské trojky“ o dodávky nových vozů pro americkou policii nekončí, tentokrát o sobě dal vědět speciál Dodge Charger.

Zvláště v poslední době jsou zprávy o „zaručených vítězích“ výběrových řízení takřka na denním pořádku. Je totiž jasné, že postupný konec služby legendárních strojů Ford Crown Victoria je velkou výzvou a potenciálem pro všechny americké značky. Teprve před několika dny jsme vás například informovali o tom, že vozy Ford Taurus Interceptor a Ford Explorer Interceptor vyhrály výběrové řízení státu Michigan. Nicméně není vůbec jasné, zda úřady hledají nějaké „federální“ laureáty, nebo výběr služebních vozů nechají na jednotlivých státech, takže bitva trvá dál…

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Společnost Chrysler Group nyní oznámila, že jejich pro policejní službu upravené vozy Dodge Charger Pursuit V8 s upravenými motory 5,7 l Hemi o výkonu 370 koní (272 kW) dosáhly dosud nejlepšího času na závodním okruhu Grattan Raceway v Beldingu (1:33.70). Představitelé týmu Dodge Charger Pursuit zároveň zdůraznili, že jejich Charger překonal konkurenční sedany Chevrolet Caprice PPV i Ford Taurus Interceptor ve zrychlení. Testovací vůz dosáhl rychlosti 96 km/h za 5,83 s a rychlosti 160 km/h za 13,65 s a nejvyšší rychlosti nad hranicí 240 km/h.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Podle Chrysleru na trati Grattan excelovaly také slabší vozy Charger s motory 3,6 l Pentastar V6 o výkonu 292 koní (215 kW), jež zajely nejlepší časy mezi vozy s atmosféricky plněnými motory (1:37.71) a motory spalujícími palivo E85 (1:37.57). „(náš tým) chce pro naše ozbrojené složky připravit vozidlo ideálním způsobem kombinující jízdní výkony a taktické vybavení,“ tvrdí Peter Grady, vicepresident Chrysler Group LLC pro fleetové projekty, a dodává, že vozy Charger Pursuit nabízejí špičkovou akceleraci, brzdění a jízdní vlastnosti. Kdo ví, jak by to na našich silnicích vypadalo, kdyby podobné stroje dostala do rukou třeba policie naše…

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 5 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků