Dodge Charger: návrat klasických musclecars (nové foto)

O novém Chargeru jsme psali už začátkem týdne; zveřejnili jsme loňskou skicu a několik špionážních fotografií. Nyní byla novinka oficiálně uvedena na detroitském autosalonu. Jde o variaci na téma Chrysler 300C; Charger je podobně jako 300C pětimetrový sedan s obrovským rozvorem, který má ovšem více se svažující záď, takže vzbuzuje dojem kupé. Na trhu se vůz objeví v květnu tohoto roku, bude podobně jako jako 300C vybaven šestiválcem 3.5 V6 o výkonu 184 kW a osmiválcovým motorem 5.7 V8 Hemi, který má výkon 250 kW (a masivní točivý moment 525 Nm). Na stovku zrychlí za šest sekund. Základní šestiválec 2.7 V6 s výkonem 140 kW bude chybět, sportovně laděnému Chargeru by zajišťoval chabou dynamiku.

Výkon je přenášen na zadní kola stejně jako u 300C nebo Magnumu; zde se Chrysler vrací ke klasické koncepci pohonu, protože jeho předchozí modely (300M, Sebring, Neon, Intrepid) apod. byly předokolky. Ve standardu šestiválce jsou 17" litá kola s pneumatikami 215/65, Hemi dostává stejně jako u 300C osmnáctky. V základní bezpečnostní výbavě nechybí ABS, ESP, kontrola protiprokluzu či brzdový asistent. Z komfortní výbavy jmenujme CD přehrávač, zrcátka a okna v elektrice či tempomat. Hemi dostává navíc kožený interiér, kontrolu tlaku v pneumatikách a dvojitou koncovku výfuku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

 Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků