Kapitoly článku:
Charger 1967
Podobně jako v případě modelu Coronet přibyla i u Chargeru verze R/T (Road and track). O pohon se v tomto případě staral nový vidlicový osmiválec 440 Magnum (7,2 l), který dával v základním naladění 375 koní. Tento typ představoval levnější volbu oproti 426 Hemi. Nová jednotka se záhy ukázala jako spolehlivější a vhodnější pro další zvyšování výkonu. Osmiválec 383 byl doplněn alternativním provedením 383 Magnum, v němž jeho výkon vzrostl o 10 koní na 335 koní, menší 361 V8 byl z nabídky vypuštěn. Vše ostatní zůstalo více méně při starém.
Charger 1968
Model Charger byl nahrazen novou generací, tentokrát již důrazně oddělenou od řady Coronet. Šlo o klasického představitele oblíbeného designerského směru „láhev koly“. Typ R/T, vrcholná verze řady Charger, byl nadále poháněn jednotkou 440 Magnum, na přání se dodával 426 Hemi. Nový model měl kromě upravených náprav i dva výfuky a nový, poněkud konvenčněji tvarovaný přístrojový štít, označovaný jako Rallye. Ačkoli provedení Hemi dosahovalo zrychlení z 0 na 100 km/h za pouhých 5,3 s, bylo roku 1968 vyrobeno jen 475 Chargerů s tímto motorem. Charger 440 Magnum však toho roku dosáhl počtu 17 190 vyrobených jednotek.
Charger 1969
V tomto roce se Charger dočkal faceliftu, který se projevil novou, vertikálně rozdělenou maskou, novým aranžmá zádě a modernizovaným interiérem. Byl nabízen ve třech řadách: jako komfortní Charger SE (Special Edition), Charger 500 a speciální Charger Daytona s pozměněnou přídí a mohutným spoilerem vzadu. V nabídce byly toho roku motory 225 Slant Six (šestiválec, 3,7 l, 145 koní), 318 V8 (5,2 l, 230 koní – standardní motor pro Charger 500), 383 V8 (6,3 l, 290 koní), 383 Magnum V8 (6,3 l, 335 koní), 440 Magnum (7,2 l, 375 koní - standardní motor pro Daytonu), nový 440 Six Pack (7,2 l, 390 koní, tři dvoukomorové karburátory) a 426 Hemi (7,0 l, 425 koní). Touto generací končí zlaté období modelu Charger.
Charger 1970 a 1972
Walter Chrysler založil společnost v roce 1925 reorganizací Maxwell Motor Company (1904). V roce 1998 uzavřel partnerství s Daimlerem, dnes silně spolupracuje s italským Fiatem.
Chrysler je nejmenší ze tří velkých amerických automobilek (vedle Fordu a General Motors). Od roku 2021 patří do skupiny Stellantis.
Chrysler 300 • Chrysler Voyager