Dodge Charger 2011: Američan s úpravami pro nový modelový rok

Značka Dodge představuje modernizovanou verzi potomka slavných muscle carů s označením Charger.

Na první pohled si všimneme především světelného pásu na zadním čele karoserie sestaveného ze 164 LED, jenž připomíná řešení použité na Chargeru v roce 1969. Přední nárazník nabyl na agresivitě a maska chladiče je výraznější. Snímky z interiéru nemáme, podle výrobce ale nabídne třípaprskový sportovní volant „a prvotřídní materiály“. V paletě příplatkové výbavy najdeme vestavěnou navigaci Garmin, hlídání slepého úhlu nebo adaptivní tempomat.

Nový Charger bude dodáván s přepracovanými motory 3,6 l V6 a 5,7 l HEMI V8. Výkony oficiálně zveřejněny nebyly, proslýchá se ale, že šestiválec bude naladěn na 309 koní (227 kW) a 363 Nm, zatímco osmiválec vynikne hodnotami 384 koní (283 kW) a 555 Nm. Jako dosud, standardně má Charger pohon zadních kol a za příplatek z něj lze udělat „čtyřkolku“. V tom případě vůz disponuje volnoběžkou na předním diferenciálu, který tak za běžných podmínek zůstává od pohonné soustavy odpojen.

Na další podrobnosti si budeme muset ještě počkat.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
Dodge Charger 2011
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 6 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků