Dodge Challenger Widebody: s pneumatikami 405/25 R24

Na velikosti záleží. Nebo ne? Pokud se opájíte nadprůměrnými rozměry, tato stavba od Ultimate Auto vás jistě zaujme.

Ladičská společnost Ultimate Auto se sídlem v Orlandu si vzala do parády kupé Dodge Challenger v jeho špičkové verzi SRT-8 392. Výsledkem úprav jsou poměrně decentně vypadající sada spoilerů a větší kola, ale také posílená pohonná jednotka a vylepšený interiér. Na první pohled vyniká právě bodykit z dílů vyrobených vesměs z kompozitních materiálů, který umožnil instalovat velké lité ráfky Savini, jež obouvají na zadní nápravě nezvykle rozměrné pneumatiky Pirelli 405/25 R24.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dodge Challenger SRT-8 v modifikaci Widebody od Ultimate Auto

Dále si na této stavbě všimneme modifikovaných nárazníků, rozšířených blatníků vpředu i vzadu, prahových obkladů, spoileru zdůrazňujícího odtokovou hranu na víku zavazadlového prostoru, nové masky chladiče včetně světlometů, dvoubarevného lakování nebo skrytých, výklopných dveřních klik.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zvenčí vynikají hlavně impozantní kované ráfky Savini

Do zavazadlového prostoru tohoto vozu toho ale mnoho nenaložíte, prakticky celý totiž posloužil zástavbě výkonného audiosystému. Sedadla a dveřní obklady byly přečalouněny kůží v kombinaci s Alcantarou a doplněny výrazným stehováním. Na motor můžete nahlédnout skrze okénko v kapotě kryté čirým organickým sklem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kombinace kůže, Alcantary a výrazného stehování
 

Změn údajně doznala také pohonná jednotka v podobě známého osmiválce 6,4 HEMI z nejvýkonnějšího provedení Dodge Challenger SRT-8 392. Upraveny byly sací i výfukové trakty, ovšem společnost Ultimate Auto výkonové parametry neuvedla. 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků