Dodge Challenger Widebody: s pneumatikami 405/25 R24

Na velikosti záleží. Nebo ne? Pokud se opájíte nadprůměrnými rozměry, tato stavba od Ultimate Auto vás jistě zaujme.

Ladičská společnost Ultimate Auto se sídlem v Orlandu si vzala do parády kupé Dodge Challenger v jeho špičkové verzi SRT-8 392. Výsledkem úprav jsou poměrně decentně vypadající sada spoilerů a větší kola, ale také posílená pohonná jednotka a vylepšený interiér. Na první pohled vyniká právě bodykit z dílů vyrobených vesměs z kompozitních materiálů, který umožnil instalovat velké lité ráfky Savini, jež obouvají na zadní nápravě nezvykle rozměrné pneumatiky Pirelli 405/25 R24.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dodge Challenger SRT-8 v modifikaci Widebody od Ultimate Auto

Dále si na této stavbě všimneme modifikovaných nárazníků, rozšířených blatníků vpředu i vzadu, prahových obkladů, spoileru zdůrazňujícího odtokovou hranu na víku zavazadlového prostoru, nové masky chladiče včetně světlometů, dvoubarevného lakování nebo skrytých, výklopných dveřních klik.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zvenčí vynikají hlavně impozantní kované ráfky Savini

Do zavazadlového prostoru tohoto vozu toho ale mnoho nenaložíte, prakticky celý totiž posloužil zástavbě výkonného audiosystému. Sedadla a dveřní obklady byly přečalouněny kůží v kombinaci s Alcantarou a doplněny výrazným stehováním. Na motor můžete nahlédnout skrze okénko v kapotě kryté čirým organickým sklem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kombinace kůže, Alcantary a výrazného stehování
 

Změn údajně doznala také pohonná jednotka v podobě známého osmiválce 6,4 HEMI z nejvýkonnějšího provedení Dodge Challenger SRT-8 392. Upraveny byly sací i výfukové trakty, ovšem společnost Ultimate Auto výkonové parametry neuvedla. 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků