Dodge Challenger Widebody: s pneumatikami 405/25 R24

Na velikosti záleží. Nebo ne? Pokud se opájíte nadprůměrnými rozměry, tato stavba od Ultimate Auto vás jistě zaujme.

Ladičská společnost Ultimate Auto se sídlem v Orlandu si vzala do parády kupé Dodge Challenger v jeho špičkové verzi SRT-8 392. Výsledkem úprav jsou poměrně decentně vypadající sada spoilerů a větší kola, ale také posílená pohonná jednotka a vylepšený interiér. Na první pohled vyniká právě bodykit z dílů vyrobených vesměs z kompozitních materiálů, který umožnil instalovat velké lité ráfky Savini, jež obouvají na zadní nápravě nezvykle rozměrné pneumatiky Pirelli 405/25 R24.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dodge Challenger SRT-8 v modifikaci Widebody od Ultimate Auto

Dále si na této stavbě všimneme modifikovaných nárazníků, rozšířených blatníků vpředu i vzadu, prahových obkladů, spoileru zdůrazňujícího odtokovou hranu na víku zavazadlového prostoru, nové masky chladiče včetně světlometů, dvoubarevného lakování nebo skrytých, výklopných dveřních klik.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zvenčí vynikají hlavně impozantní kované ráfky Savini

Do zavazadlového prostoru tohoto vozu toho ale mnoho nenaložíte, prakticky celý totiž posloužil zástavbě výkonného audiosystému. Sedadla a dveřní obklady byly přečalouněny kůží v kombinaci s Alcantarou a doplněny výrazným stehováním. Na motor můžete nahlédnout skrze okénko v kapotě kryté čirým organickým sklem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kombinace kůže, Alcantary a výrazného stehování
 

Změn údajně doznala také pohonná jednotka v podobě známého osmiválce 6,4 HEMI z nejvýkonnějšího provedení Dodge Challenger SRT-8 392. Upraveny byly sací i výfukové trakty, ovšem společnost Ultimate Auto výkonové parametry neuvedla. 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Autoklub ADAC otestoval šestnáct letních pneumatik v rozměru 205/55 R16 V a čtrnáct plášťů 175/65 R14 T.

dnes | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků