Dodge Challenger v čerstvých edicích Shaker, Scat a Mopar 14'

Na veletrhu příslušenství SEMA v Las Vegas značka Dodge představila speciální série svých vybraných modelů.

Na rozdíl od většiny exponátů na veletrhu SEMA jsou však všechny z nich určeny pro sériovou výrobu. Zatímco loni zde Dodge představil speciální edice Blacktop pro modely Avenger, Challenger a Charger, tentokrát do Las Vegas přivezl podobně koncipovanou sérii Scat. Paket Scat bude zprvu k mání pro modely Challenger, Charger a Dart a prodávat se začne od jara.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Paket Scat bude od jara nabízen  pro modely Dodge Challenger, Charger a Dart

Pro Challenger a Charger s motorem 5,7 l V8 HEMI budou k mání tři verze tohoto paketu. První přináší nový program řídicí jednotky a upravené koncovky výfuků a sání, druhý a třetí pak zahrnuje modifikovaný motor s novými vačkovými hřídeli, resp. upravenými hlavami válců. Zájemci o malý Dart s motorem 2,4 l mohou rovněž volit ze tří stupňů paketu Scat, přičemž ten nejvyšší se vyznačuje i silnějšími brzdami nebo sportovním pérováním se stavitelnou tuhostí pružicích jednotek.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dodge Challenger R/T V8 Shaker vyniká především kapotou Shaker, ale také rozšířenou standardní výbavou

Další novinkou je Dodge Challenger R/T V8 Shaker s působivou kapotou, skrze kterou vystupuje sání. Série Shaker zahrnuje kromě toho také paket Super Track obsahující hlavně tužší podvozek, kola s pneumatikami Goodyear Eagle F1 Super Car o rozměru 245/45R20 a třístupňovou regulaci ESP s možností jeho kompletní deaktivace.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Edice Mopar 14' Challenger bude omezena na pouhých 100 jednotek

Na SEMA se Dodge blýskne také premiérou speciální série Mopar 14' Challenger, jež bude omezena pouze na 100 kusů, takže půjde o vůbec nejvzácnější Challenger této generace. Samozřejmostmi jsou osmiválec HEMI a kapota Shaker, ale stovka vyvolených zákazníků se může těšit také na dvacetipalcové černé ráfky, vylepšený interiér čalouněný černou kůží Nappa s modrým stehováním nebo plakety s výrobním číslem na palubní desce.

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků