Dodge Challenger SRT8 Stretch Limo: další „zajímavá“ přestavba

Dodge Challenger SRT8 Stretch Limo: další „zajímavá“ přestavba

V relativně nedávné době jsme vám už představili řadu různých prodloužených verzí různých aut. Na čínském trhu se bude prodávat natažené BMW 3 nebo Porsche Panamera a na stránky našeho webu se dostalo také například osmimístné Audi R8 nebo Ferrari přestavěné na limuzínu. Dnes tu máme další exemplář do sbírky.

Tuning | Sportovní auta | Audi

Audi R8 Limo: „na okruh“ v osmi

Konkrétně jde o protažený Dodge Challenger SRT8, o který se postarala společnost LA Custom Coach. Auto jednoduše rozpůlili, přidali prostřední část a za čtyři a půl měsíce bylo vše hotovo. V interiéru nesmí chybět kompletní bar, LED osvětlení a kůží čalouněné sedačky kombinující černou a červenou barvu. Zatím je hotový pouze jeden kus, ale na druhém se už pilně pracuje, a pokud bude zájem, vzniknou další. 

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků