Auto, co ma koule
Líbí se mi to a připomíná mi to éru konce 60. let Pořádné motory, pořádné výkony. Když už to má něco dělat, tak ať to stojí za to. A kdo chce jezdit úsporně může si vybrat ze stovek jiných aut.
ale bezmala sest a pol litra (samozrejme s manualom), to je ono. No a samozrejme bublavy vyfuk k tomu - pekna masina so silou tanku a poriadnym motorom. Toto by som si rad skusil, to ano....
do kufru se nic nevejde a na diesel to taky nejede. moje tdi žere 4l na sto, tohle musi žrat aspˇon 50 na sto
Dodge challanger je nabušené auto které má spotřebu 12l a taky je to motor hemi ne tvoje slabé tdi 3válc 2.5l že ano. HEMI má být motor na závody nebo vrámci možností na německé dálnice a né na tvoje ježdění po městě do práce a pak možná na chatu. Tdi se dává do škodovek a né do dodge tak prosím neporovnávej motor Hemi s motorem tdije to jak porovnávat motor z pagani Huayra (amg) a tdi z škody octavia tdi 2.0
Jsi mimo. Pro tebe to fakt není. To je auto pro radost, u takovýho kufr nepotřebuješ a spotřeba je to poslední, co majitele zajímá. Tvůj příspěvek je jako kdyby jsi ke gurmánskému článku o pršutu napsal, že ty si kupuješ junior, nebo k článku o francouzském vínu napsal, že si kupuješ krabicové víno a chlubil se tím, že je levnější a ve větším balení :-D
Si kup Oktávku a nedívej se na pořádný auta
Provokace.... Nedopřejme mu další diesel flame!
uplná masturbace B-]
to hej obzvlast ak si porovnam motor napriklad s audi A8 tak neviem kde nechaly zbytok stada koni :-)
No faktem je, že Audi dokáže z obyč. atmosféry 4.2 vydolovat 331 kW. Na druhou stranu tady máme 6.4 a " jen " 346 kW. Tak kurňa, když už to ladím, tak pořádně. Nicméně tohle jsou dohady o ničem, kára je to brutální a basta. B-]
Jenže tu se bavíte o audi který je pro pány turbama obrazně řečeno kdežto hemi motory sou čisté atmosféry
Shimi, oni americani potrebujou, aby to jezdilo a ne jen bylo vozeno na vystavy. Tehle silnych audin je v cele eu tak malo, ze i kdyz se bude kazda druha hned pokazi, verejnost se to nedovi.
ono blbý na tom je, že poruchovost je u obou aut tak nějak stejná a že Porsche a jiní dokáží z polovičního motoru vytřískat stejné výkony, a ktromu přidají i lepší podvozek a dílenské spracování (o designu, zvuku značky atd. nemluvim to si každý musí určit sám).Zbývá jen doufat, že zatímco porssche a další nadopovaný sporťáky po půl milionu km umřou, tenhle šestilitr si v milionu a půl dá první výbrus, pak druhej výbrus, a potom pude do muzea jako jezdící historik ... nebo ne ... ? ;-)
aby se nenašel rýpal.....ameriky nikdy neměly vyšvihaný motory, ty joudo....
To není až tak pravda, například z 2. a 3. generace Small Block Chevy (LT4, LT5, LSX), nová 5.0 v Mustangu, nebo třeba 6ti válcový boxer přeplňovaný turbodmychadlem v Chevy Corvair už v roce 1962. Měl jsem LT1, teď mám LS1 (obojí v Chevy Camaro) a nemůžu si stěžovat.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.