Dodge Challenger SRT8 392: HEMI 6,4 a 470 koní

16 komentářů

Shenny
23. prosince • 1:50

Auto, co ma koule

Fantomas
2. listopadu • 21:38

Líbí se mi to a připomíná mi to éru konce 60. let Pořádné motory, pořádné výkony. Když už to má něco dělat, tak ať to stojí za to. A kdo chce jezdit úsporně může si vybrat ze stovek jiných aut.

Antiautomat
28. října • 15:50

ale bezmala sest a pol litra (samozrejme s manualom), to je ono.
No a samozrejme bublavy vyfuk k tomu - pekna masina so silou tanku a poriadnym motorom.
Toto by som si rad skusil, to ano....

tralala
27. října • 15:44

do kufru se nic nevejde a na diesel to taky nejede. moje tdi žere 4l na sto, tohle musi žrat aspˇon 50 na sto

.
31. července • 13:20

Dodge challanger je nabušené auto které má spotřebu 12l a taky je to motor hemi ne tvoje slabé tdi 3válc 2.5l že ano. HEMI má být motor na závody nebo vrámci možností na německé dálnice a né na tvoje ježdění po městě do práce a pak možná na chatu. Tdi se dává do škodovek a né do dodge tak prosím neporovnávej motor Hemi s motorem tdi
je to jak porovnávat motor z pagani Huayra (amg) a tdi z škody octavia tdi 2.0

bink
27. října • 23:07

Jsi mimo. Pro tebe to fakt není. To je auto pro radost, u takovýho kufr nepotřebuješ a spotřeba je to poslední, co majitele zajímá. Tvůj příspěvek je jako kdyby jsi ke gurmánskému článku o pršutu napsal, že ty si kupuješ junior, nebo k článku o francouzském vínu napsal, že si kupuješ krabicové víno a chlubil se tím, že je levnější a ve větším balení :-D

Tom
27. října • 22:55

Si kup Oktávku a nedívej se na pořádný auta

Styx
27. října • 18:34

Provokace.... Nedopřejme mu další diesel flame!

f
27. října • 9:55

uplná masturbace B-]

zosilka
27. října • 12:51

to hej obzvlast ak si porovnam motor napriklad s audi A8 tak neviem kde nechaly zbytok stada koni :-)

Shimi
27. října • 14:50

No faktem je, že Audi dokáže z obyč. atmosféry 4.2 vydolovat 331 kW. Na druhou stranu tady máme 6.4 a " jen " 346 kW. Tak kurňa, když už to ladím, tak pořádně. Nicméně tohle jsou dohady o ničem, kára je to brutální a basta. B-]

16. června • 9:40

Jenže tu se bavíte o audi který je pro pány turbama obrazně řečeno kdežto hemi motory sou čisté atmosféry

Brouk
27. října • 19:19

Shimi, oni americani potrebujou, aby to jezdilo a ne jen bylo vozeno na vystavy. Tehle silnych audin je v cele eu tak malo, ze i kdyz se bude kazda druha hned pokazi, verejnost se to nedovi.

Dr. 120L
29. října • 12:23

ono blbý na tom je, že poruchovost je u obou aut tak nějak stejná a že Porsche a jiní dokáží z polovičního motoru vytřískat stejné výkony, a ktromu přidají i lepší podvozek a dílenské spracování (o designu, zvuku značky atd. nemluvim to si každý musí určit sám).Zbývá jen doufat, že zatímco porssche a další nadopovaný sporťáky po půl milionu km umřou, tenhle šestilitr si v milionu a půl dá první výbrus, pak druhej výbrus, a potom pude do muzea jako jezdící historik ... nebo ne ... ? ;-)

alfas
27. října • 13:02

aby se nenašel rýpal.....ameriky nikdy neměly vyšvihaný motory, ty joudo....

Z28
27. října • 14:33

To není až tak pravda, například z 2. a 3. generace Small Block Chevy (LT4, LT5, LSX), nová 5.0 v Mustangu, nebo třeba 6ti válcový boxer přeplňovaný turbodmychadlem v Chevy Corvair už v roce 1962. Měl jsem LT1, teď mám LS1 (obojí v Chevy Camaro) a nemůžu si stěžovat.

Doporučujeme

Články odjinud