Dodge Challenger SRT8 392: exkluzivita detailně

19 komentářů

Rode
4. listopadu • 10:03

no 0,93 g... jde videt, jaky je to "sportak", ono jen pro predstavu nejlepsi z hot hatchu Megane Sport dava 1,15 a R26R daval az 1,3. Evo IX FQ400 umelo az 1,6g na semislickach a suchem asfaltu. Takovy type-R soucasne generace dava 0,83 g.
Nevim co by pro toto melo byt konkurenci, ale je to i nepatrne hure, nez kolik zvladne nove i predchozi M3 nebo RS4. Proste priorita provozu po rovine je zde vice nez jasna. pro ridice milujic zatacky to auto proste extra neni, ale je pravda, ze kdyz to porovname s jinymi levnymi sportaky z USA vyjma nove generace Vette, pak je to opravdu spickovy vykon.

Skyline
9. listopadu • 13:25

Nevim, proc ses tak upnul na jednu docela nicnerikajici hodnotu. Jestli auto snese 0.8g nebo 1.1 zalezi (z tech hlavnich veci) na povrchu, polomeru a pneumatikach. Uz jen samotny polomer dokaze poradim zamichat hodne vyrazne, nekde v Car&Driver to zkusili uz pred lety a vysledky byly velice zajimave - a to se ani pneu, ani povrch nezmenil, proste jen udelali jiny polomer. Kdyz se k tomu prida kombinace pneu/povrch, tak je zrovna hodnota bocniho pretizeni jednou z nejmene vypovidajicich. A to sem jeste netaham moznosti nastaveni odklonu, ktere jsou dalsim vyraznym faktorem, viz zmineny R26R. Ve zkratce - jestli je 0.93g za podminek, ve kterych se merilo hodnota dobra nebo spatna rict vubec nejde a porovnavat s cisly, namerenymi za uplne jinych podminek na uplne jinem miste je nesmysl.

Jirka-M
7. ledna • 14:22

vidím špatně nebo to 0-96 km/h pod 4s myslí vážně...:Dvelice mě to pobavilo:D

Jirka-M
7. ledna • 14:22

vidím špatně nebo to 0-96 km/h pod 4s myslí vážně...:Dvelice mě to pobavilo:D

JP
5. listopadu • 8:56

no pre porovnanie sucasna Audi S4 dava 0,87, BMW 335i 0,88, takze nic strasne pre dodge v tomto smere

Marty
5. listopadu • 9:46

Tohle nejsou ale velká kupé, opět toto vůbec není kobnkurence pro Challenger. Srovnáváte jakbka s Hruškma.Já vám taky udělám srovnánčíko jo?
Katalog 2007 - Chrysler 300C 5,7 V8 HEMI/ Dodge Charger RT 5,7 V8.
Pozooor - vyší výkon má z evropské konkurence peouze Mercedes s 5,5 V8. Aud ani BMW se nechytá s V8, leda s motory V10 a V12, což ovšem má jaksi víc válců a 3-4 násobnou cenovku....Hmm a ten mi někdo napíše že Renault se 4mi turby v závodní úpravě co má na dýlku 4 metry má větší výkon. Pochopili ste pointu? Sronvávejete vozy ve STEJNÉ TŔÍDĚ, laskavě!!

lethal924
11. listopadu • 1:21

Pokud nekdo plete jabka s hruskama, jste to Vy. 4L V8 od BMW a 6,4L V8 od dodge jsou sice oba atmosfery a maji stejny pocet valcu, ALE BMW ma pri 4L 414 hp pri 8,300 otackach, kroutici moment 400Nm, zatimco dodge pri 6,4l 470 koní kolem 6000 otacek a točivým momentem 637 Nm. tudiz uplne jine charakteristiky motoru. to uz se tomu vic blizi ten M5 V10 ktery ma ale porad o 1,4l mensi objem... spis nez pocet valcu bych tedy bral v potaz i objem a otacky.Naopak nechapu proc by nesly srovnat M3 a Challenger - porad se tu omila "Velke kupe", obe auta pritom vazi naproso stejne (rozdil nejake 3kg)
Nejlepe by k sobe ovsem sly Challenger a MB E-class AMG - oba maji velkoobjemove V8, zadni nahon, oba vazi zhruba stejne a oba maji stejny podvozek (aspon zakladni platformu) takze od zakladu jsou to velice podobne auta...Ad pricne zrychleni - tohle auto si nehraje na okruhovku, 0,93 je slusna hodnota na americky muscle car. "Chlubi" se se tim automobilka nejspis jen proto, aby dokazali lidem z evropy ze americka auta uz umi i zatacet a nechovaji se jako ty jejich lode z 80. let

Skyline
9. listopadu • 13:15

Srovnavat vozy ve stejne tride v Evrope ovsem nelze, protoze Skoda nebo Peugeot a dalsi zadne takhle velke kupe nedelaji. Je to celkem logicke, auto teto velikosti je v Evrope ponekud mimo a cilova skupina je v radu stovek lidi. A srovnani mezi 300C a BMW/MB me fakt pobavilo:-D Od kdy jsou ta auta konkurence? Takze s tou svou "stejnou tridou" by ses mel nejdriv zamyslet, co tim vlastne chces rict a az pak tady blabolit o tom, ze je dodge (tedy neco jako americka Dacia) levnejsi, nez BMW.

JP
5. listopadu • 12:24

Ja som len poukazal na to, ze sa spominali aj mensie auta vid Audi a BMW a ich pomerne ostre verzie spominane vyssie maju horsie hodnoty priecneho zryhlenia ako dodge, tym chcem poukazat ze dodge vobec na tom nie je tak zle, no je tazsie ovladatelny, co spominaju test.jazdci viacerych znamych testov. Je to vsak muscle car, ma silny motor, uzasny zvuk, americky image, mne sa lubi. to je vsetko. len k tomu zrovnaniu chrysleru, krutiaci moment ma vyssi v konkurencii s nemeckymi automobilkami, 5,7l je predsa viac ako 4,2 v audi, resp. necelych 4,8 od BMW...no audi malo 335koni a neskor 350 zo 4,2l a BMW malo 367koni pri 4,8ke...takze v tomto neviem ako presne sa nechyta vykon Bmw a Audi na Chrysler ;-) samo nic proti chrysleru, len ciste porovnanie. No pokial myslis verzie 6,1 tak tam sa do vykonu nechytaju ani V8ky od mercedesu

Brouk
4. listopadu • 10:15

Nejdriv se divis, pak si sam odpovis. Ano, neni to sportak, ale dalnicni expres s extra projevem a tak se taky musi brat.

Rode
4. listopadu • 11:19

tady jsem zase bodnul do par vosich hnizd. ja bych toto neresil, kdyby se tim nechlubila sama automobilka. je mi jedno kolik to vazi, zda to ma atmosferu, zda to ma turbo apod. to prece nehraje roli a to naprosto v nicem. nebo snad nelze porovant Porsche 911 Turbo a treba F430? protoze jeden je turbo a druhy ne? Jeden je RWD a druhy AWD? jeden vazi tolik a druhy tolik? Tezko, portovnat to jde.Navic jsem tam schvalne dal i vyrazne tezsi auta typu M3 ci RS4 a pokud amici musi udelat tezke auto ci je to vina?Navic Brouk to i pochopil, ze jsem si i odpovedel. Proste polemizoval jsem o tom, co to tech 0,93 g znamena a dal do kontextu s jinymi vozy, aby si o tom lidi mohli udelat predstavu. Zajimalo by mne kolik z vas kdyz to cislo uvidelo tak si umelo rici, ze "umi to mene nez... umi to vice nez..." vetsina z vas ani nevi co to znamena napr. na zatacce R45.

Marty
5. listopadu • 9:41

JISTĚ že TURBO a ATMOSFERA NEJDOU!!!!!!! porovnat. Protože dát na tu 6,4 HEMI turbo a přímý vstřik, máte výkon 560-580 HP!!!!
A to nemá pomalu ani slavný W12 v Bentley od koncernu Spojené předražené AG za 4 násobnou cenovku. Musíš srovnat srovantelný věci.Porovnat jde Taky Fiat Punto coupe a Lamborghini Gallardo v kábiro, dyt sou to přeci oba kabriolety! Probud se!!!Porovnej si velikost Chally a M3, Chally jde porovnat jen s BMW 6 kové řadu. Proč se tomu bráníš? Provnej to s 6kou, včera sem to dělal - krom M6 se absolutně žádný jiná verze 6kového kupé nechytá!! A kolik stojí M6, hehehe navíc stačí na Challyho vrazit kompresor a už se nebude chyta ani ta M6 a pořád ještě ušetříš.Gé sem, gé tam, na silnici to nevyužiješ, a na okruh sou lelpší věci typu Corvette či Viperu ACR, na který zas má máloco z konkurence....

Marty
5. listopadu • 9:48

pardon, Puntto Cabrio a Gallardo kabrio....

Brouk
4. listopadu • 11:38

Ale jinak, auto hezke, ne?

Rode
4. listopadu • 11:57

ja s tim autem nemam zadny problem a klidne bych si jej poridil a to, ze by mne pozavodil megan by mi bylo putna, ja bych ty schopnosti super podvozku stejne nevyuzil. takze auto paradni.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tonda
4. listopadu • 22:26

Mno, zatím jsi ve fázi "pozávodit megan", takže nic - ale jednou z toho možná vyrosteš a pochopíš, že důležitější než rekordní hodnoty příčného zrychlení je čitelné a hlavně zvládnutelné chování auta na limitu. Auto s 0.93 a bez extrémně širokých gum zvládneš, ty rekordmany si vychutnávej radši na Playstation :-) tam si neublížíš.Radši auto, kde si bez nasazení života kdykoli můžu osahat limit adheze, než supersport kde takové seznámení s limitem bude dost možná poslední (nebo aspoň hodně drahý).Tahle fixace na jedno číslo je stejně tak úsměvná jako je třeba posuzování litrových výkonů, stejně hodnotná pubescentní disciplína..

Rode
5. listopadu • 7:31

aha, takze zkuseny paprda mi to nandal. skoda jen, ze paprda neumi cist a unika mu obsah toho co jsem psal. takze misto pradnych kecu o nicem sis to mohl pakrat precist a pochopil bys o cem jsem psal, ale to je pro starce co pochopil prilis slozite, ti maji tak nejak zkoreneno, ze jim nekdo neco rekl a to musi sdelit a je uplne jedno, zda to ma nejakou souvislost s tim co nekdo resi, nebo ne.
vypada to pak asi takto "jakou si mam koupit kuchyn" a ty na to prispejes "voda v chorvatsku byla tepla". takze diky za info, ale jsi v tom kapku mimo.PS - je lepsi byt mlady, nez stary a brzy umrit ;)

Marty
4. listopadu • 10:12

jo ale tohel není hot hatch, ale muscle car, jestli ti to něco říká....Kdžy chceš porovnávat hot hatch, tak Caliber SRT4 2,4 turbo nebo neon SRT 4 se stejným motorem, to jsou americké hot hatche....

Marty
4. listopadu • 10:11

Ještě si tak zkusit porovnat srovnatelné, žeee.
Kolik pak váží Megane a kolikpak Chally. A kolik pak koní má megane a jaký točivý moment a žádné turbo - tohle je atmosféra.Takže si najdi trošku jinou konkurenci, zkus třeba BMW 6 kupé nebo jiné velké kupé jako Bentley apod a pak si porovnej hodnoty zrychlení, výkonu a HLAVNĚ ceník:-D:-D

Doporučujeme

Články odjinud