Dodge Challenger s pohonem 4x4, i to je k vidění na show SEMA

Vedle unikátního barevného provedení a bodykitu má kupé 4x4 osmiválec 5,7 l s paketem Scat Pack 3. Do sériové výroby se ale nechystá.

Mopar je oficiální úpravce vozů koncernu FCA Fiat-Chrysler. Na americkou tuningovou show SEMA přiveze několik více či méně šílených konceptů. Jedním z nich je kupé Dodge Challenger s upraveným osmiválcem (jak jinak) a pohonem všech kol.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dodge Challenger 4x4 je jen koncept, sériová výroba se nechystá. Pod kapotou má samozřejmě upravený osmiválec. Podvozek a brzdy pocházejí z policejního auta

Mopar a FCA ale mírní nadšení všech, kteří by si snad chtěli Dodge Challenger v čtyřkolce koupit. Je to jenom koncept, nic takového se do sériové výroby nechystá. Dodge chtěl zkrátka udělat s klasickým americkým kupé něco, co ještě nikoho nenapadlo. 

Fotogalerie: SEMA Show, automobilová krása trochu jinak

Fotogalerie: SEMA Show, automobilová krása trochu jinak

Vedle unikátního barevného provedení a bodykitu má kupé 4x4 osmiválec 5,7 l s paketem Scat Pack 3, který přidává výkon 75 koní a 60 Nm. Výsledkem jsou tak hodnoty 331 kW (450 koní) a 618 Nm. Čtyřkolka má i novou osmistupňovou automatickou převodovku Torqueflite z Chrysleru 300.

Dodge ani nezveřejnil čísla zrychlení, nejvyšší rychlosti a spotřeby paliva. Zajímavé je, že použitý pohon všech kol vychází ze speciální verze Dodge Charger, která byla vyvinuta pro potřeby americké policie. Z policejní verze pochází i zesílený podvozek, ochrana motoru a brzdy.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků