Dodge Challenger s pohonem 4x4, i to je k vidění na show SEMA

Vedle unikátního barevného provedení a bodykitu má kupé 4x4 osmiválec 5,7 l s paketem Scat Pack 3. Do sériové výroby se ale nechystá.

Mopar je oficiální úpravce vozů koncernu FCA Fiat-Chrysler. Na americkou tuningovou show SEMA přiveze několik více či méně šílených konceptů. Jedním z nich je kupé Dodge Challenger s upraveným osmiválcem (jak jinak) a pohonem všech kol.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dodge Challenger 4x4 je jen koncept, sériová výroba se nechystá. Pod kapotou má samozřejmě upravený osmiválec. Podvozek a brzdy pocházejí z policejního auta

Mopar a FCA ale mírní nadšení všech, kteří by si snad chtěli Dodge Challenger v čtyřkolce koupit. Je to jenom koncept, nic takového se do sériové výroby nechystá. Dodge chtěl zkrátka udělat s klasickým americkým kupé něco, co ještě nikoho nenapadlo. 

Fotogalerie: SEMA Show, automobilová krása trochu jinak

Fotogalerie: SEMA Show, automobilová krása trochu jinak

Vedle unikátního barevného provedení a bodykitu má kupé 4x4 osmiválec 5,7 l s paketem Scat Pack 3, který přidává výkon 75 koní a 60 Nm. Výsledkem jsou tak hodnoty 331 kW (450 koní) a 618 Nm. Čtyřkolka má i novou osmistupňovou automatickou převodovku Torqueflite z Chrysleru 300.

Dodge ani nezveřejnil čísla zrychlení, nejvyšší rychlosti a spotřeby paliva. Zajímavé je, že použitý pohon všech kol vychází ze speciální verze Dodge Charger, která byla vyvinuta pro potřeby americké policie. Z policejní verze pochází i zesílený podvozek, ochrana motoru a brzdy.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků