Dodge Challenger s pohonem 4x4, i to je k vidění na show SEMA

Vedle unikátního barevného provedení a bodykitu má kupé 4x4 osmiválec 5,7 l s paketem Scat Pack 3. Do sériové výroby se ale nechystá.

Mopar je oficiální úpravce vozů koncernu FCA Fiat-Chrysler. Na americkou tuningovou show SEMA přiveze několik více či méně šílených konceptů. Jedním z nich je kupé Dodge Challenger s upraveným osmiválcem (jak jinak) a pohonem všech kol.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dodge Challenger 4x4 je jen koncept, sériová výroba se nechystá. Pod kapotou má samozřejmě upravený osmiválec. Podvozek a brzdy pocházejí z policejního auta

Mopar a FCA ale mírní nadšení všech, kteří by si snad chtěli Dodge Challenger v čtyřkolce koupit. Je to jenom koncept, nic takového se do sériové výroby nechystá. Dodge chtěl zkrátka udělat s klasickým americkým kupé něco, co ještě nikoho nenapadlo. 

Fotogalerie: SEMA Show, automobilová krása trochu jinak

Fotogalerie: SEMA Show, automobilová krása trochu jinak

Vedle unikátního barevného provedení a bodykitu má kupé 4x4 osmiválec 5,7 l s paketem Scat Pack 3, který přidává výkon 75 koní a 60 Nm. Výsledkem jsou tak hodnoty 331 kW (450 koní) a 618 Nm. Čtyřkolka má i novou osmistupňovou automatickou převodovku Torqueflite z Chrysleru 300.

Dodge ani nezveřejnil čísla zrychlení, nejvyšší rychlosti a spotřeby paliva. Zajímavé je, že použitý pohon všech kol vychází ze speciální verze Dodge Charger, která byla vyvinuta pro potřeby americké policie. Z policejní verze pochází i zesílený podvozek, ochrana motoru a brzdy.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků