Dodge Challenger Rallye: nový automat i pro šestiválec

Značka Dodge se rozhodla instalovat pětistupňovou automatickou převodovku nově také do základního šestiválcového Challengeru SE, neboť ji dosud montovala jen do osmiválcových verzí HEMI.

Pro prezentaci novinky zavedla také akční sérii Rallye, která se začne prodávat v příštím měsíci. Pětistupňový „automat“ má za úkol zlepšit dynamiku a snížit spotřebu. Širší rozpětí převodů v porovnání s dosavadní čtyřstupňovou skříní umožnilo zkrátit převod „jedničky“, což bude mít příznivý vliv na zrychlení z klidu. Motor samotný zůstal beze změn, z objemu 3,5 l dává výkon 250 koní a točivý moment vrcholí hodnotou 339 Nm.

Tip: Přečtěte si o modifikacích Dodge Challenger od společnosti Hurst.

Ačkoli série Rally vychází ze základní výbavy SE, přidává řadu prvků z dražších verzí včetně varianty SRT8. Kromě nové kapoty a „rychlých pruhů“ zmíníme třeba osmnáctipalcové ráfky s pěti paprsky, jejichž vnitřní části jsou lakovány černě, chromované víčko nádrže či decentní spoiler pod předním nárazníkem.

Výroba začne v Chryslerově továrně Brampton v kanadském Ontariu. Cena verze Challenger SE Rally byla stanovena na 26 490 dolarů.    

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Dodge Challenger Rally
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků