Dodge Challenger Rallye: nový automat i pro šestiválec

Značka Dodge se rozhodla instalovat pětistupňovou automatickou převodovku nově také do základního šestiválcového Challengeru SE, neboť ji dosud montovala jen do osmiválcových verzí HEMI.

Pro prezentaci novinky zavedla také akční sérii Rallye, která se začne prodávat v příštím měsíci. Pětistupňový „automat“ má za úkol zlepšit dynamiku a snížit spotřebu. Širší rozpětí převodů v porovnání s dosavadní čtyřstupňovou skříní umožnilo zkrátit převod „jedničky“, což bude mít příznivý vliv na zrychlení z klidu. Motor samotný zůstal beze změn, z objemu 3,5 l dává výkon 250 koní a točivý moment vrcholí hodnotou 339 Nm.

Tip: Přečtěte si o modifikacích Dodge Challenger od společnosti Hurst.

Ačkoli série Rally vychází ze základní výbavy SE, přidává řadu prvků z dražších verzí včetně varianty SRT8. Kromě nové kapoty a „rychlých pruhů“ zmíníme třeba osmnáctipalcové ráfky s pěti paprsky, jejichž vnitřní části jsou lakovány černě, chromované víčko nádrže či decentní spoiler pod předním nárazníkem.

Výroba začne v Chryslerově továrně Brampton v kanadském Ontariu. Cena verze Challenger SE Rally byla stanovena na 26 490 dolarů.    

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Dodge Challenger Rally

bazar

Chrysler 300C 3,5
Rok výroby: 2005
Stav: 163 262 km
Cena: 160 000 Kč
Chrysler Sebring 2
Rok výroby: 2004
Stav: 149 477 km
Cena: 45 000 Kč
Chrysler Grand Voyager 2,5
Rok výroby: 2002
Stav: 274 685 km
Cena: 55 000 Kč
Dodge Journey 2
Rok výroby: 2008
Stav: 107 498 km
Cena: 190 000 Kč
Dodge RAM 5,7
Rok výroby: 2005
Stav: 87 497 km
Cena: 350 000 Kč
Dodge Durango 5,7
Rok výroby: 2014
Stav: 42 784 km
Cena: 800 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků