Challenger nemá zvláště ve verzi SRT8 o zákazníky nouzi, Hurst však pro něj připravil škálu vylepšení upravujících výkon i vzhled.
Zarytí fandové dějin muscle cars a jejich moderních interpretací Challenger v provední SRT8 přivítali nadšením, které se projevilo i ve skutečnosti, že rozebrali i kompletní produkci naplánovanou do výroby na rok 2009. A nevadí jim dosti vysoká hmotnost auta, protože „old-schoolový“ vzhled a poctivý osmiválec Hemi jsou samy o sobě až příliš lákavými vábítky. Společnost Hurst se však s tím nesmířila a připravila celou škálu laděných dílů a setů, které mají vlastnosti Challengeru dále výrazně zlepšit a již brzy se objeví na pultech dealerství značky Dodge.
Škála kompletních paketů začíná na ceně 18 350 dolarů, jmenuje se Challenger Series 1 R/T a z jeho osmiválce 5,7 l Hemi u Hursta vydolovali 352 koní a 553 Nm točivého momentu. Kromě navýšení výkonu přináší Series 1 také tužší řazení Hard-Drive, dvacetipalcová leštěná kola s pneumatikami Goodyear Eagle F-1, specifické polepy, zadní díl výfuku Magnaflow z nerezu, vzduchový filtr K&N, snížené pružiny Eibach a kožené čalounění interiéru.
Takřka o 1 000 dolarů méně zaplatí vlastník verze Challenger SRT8 s motorem o objemu 6,1 l, pro který je připraven paket Series 2. Ten se vyznačuje v podstatě stejnými prvky jako výše popsaný Series 1 pro Challenger R/T, ale výkon dosahuje hodnoty 437 koní a točivý moment 715 Nm.
Další v řadě je Series 3, určená pro Challenger R/T 5,7 l Hemi a nabízená za 26 750 dolarů. Zvýšená cena je důsledkem instalace přeplňovacího kompresoru Vortech, který z menšího z motorů vykřeše 444 koní a 662 Nm točivého momentu. Při zástavbě tohoto zařízení do motoru 6,1 l SRT8 vznikne Series 4, kterou Hurst nabízí za cenu 25 150 dolarů. Nejvyšší výkon v tomto případě činí 572 koní, ale točivý moment zůstává na shodné hodnotě jako u Series 2. Vrcholem nabídky Hursta pro model Challenger je Series 5 SRT8 6,1 l. Ta se vyznačuje cenou 33 150 dolarů, stejnými výkonovými parametry jako Series 4 a specifickou optickou sadou, kam kromě jiného patří i zadní spoiler.
Společnost Hurst má v plánu v nejbližší době představit své pakety i pro další modely Chrysler včetně řad 300C, Charger, Viper a Ram. Také konkurenční Saleen představil svůj program kompresorového přeplňování pro Challenger, přičemž sám Dodge slíbil, že nabídne vlastní, v továrně instalový paket s kompresorem. Díky tomu vznikla úprava ve stylu závodů dragsterů, nicméně modifikace od Hursta se po všech stránkách jeví jako krotší a vhodnější pro každodenní ježdění.
Dodge Challenger Series Hurst
Dodge Challenger SRT8