Dodge Challenger Hellcat skončil na odpis. Najeto měl jen 30 kilometrů!

Pouze tři desítky kilometrů měl najeto tento Dodge Challenger Hellcat, který krátce po svém vzniku skončil zcela na odpis. Je nepravděpodobné, že tento modrý krasavec ještě někdy vyjede na silnici. Alespoň některé komponenty z jeho 6,2litrového osmiválec o výkonu 707 koní či automatické převodovky by se snad daly zachránit a použít na jiném modelu.

Souboj Dodge ve větrném tunelu. Vyhrála klasika nebo Hellcat?

Souboj Dodge ve větrném tunelu. Vyhrála klasika nebo Hellcat?

I když je vůz značně poškozen, záběry do interiéru odhalují, že nedošlo k aktivaci bezpečnostních airbagů.

Cena nového Dodge Challenger SRT Hellcat z letošní modelové řady startuje lehce pod 1,7 milionu českých korun. Dá se předpokládat, že v blízkosti domoviny havarovaného vozu se teď na bazarových serverech objeví nějaké ty unikátní náhradní díly...

Prohlédněte si fotogalerii bouraného Dodge Challenger Hellcat, včetně stavu jeho tachometru...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW X5 M50d: Tohle je další SUV, které zaujme i řidiče!

BMW X5 M50d

BMW v případě modelové řady X5 konečně dohání samo sebe. Tedy sprint, který poslední roky nasadili nejen v oblasti pojetí interiéru a technologií, ale překvapivě i jízdních vlastností. A v lecčem je právě X5 u Bavorů průkopníkem!

včera | Milan Lažanský | 17 příspěvků
TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

16.  12.  2018 | Jan Mička | 46 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků