Dodge Challenger Hellcat skončil na odpis. Najeto měl jen 30 kilometrů!

Pouze tři desítky kilometrů měl najeto tento Dodge Challenger Hellcat, který krátce po svém vzniku skončil zcela na odpis. Je nepravděpodobné, že tento modrý krasavec ještě někdy vyjede na silnici. Alespoň některé komponenty z jeho 6,2litrového osmiválec o výkonu 707 koní či automatické převodovky by se snad daly zachránit a použít na jiném modelu.

Souboj Dodge ve větrném tunelu. Vyhrála klasika nebo Hellcat?

Souboj Dodge ve větrném tunelu. Vyhrála klasika nebo Hellcat?

I když je vůz značně poškozen, záběry do interiéru odhalují, že nedošlo k aktivaci bezpečnostních airbagů.

Cena nového Dodge Challenger SRT Hellcat z letošní modelové řady startuje lehce pod 1,7 milionu českých korun. Dá se předpokládat, že v blízkosti domoviny havarovaného vozu se teď na bazarových serverech objeví nějaké ty unikátní náhradní díly...

Prohlédněte si fotogalerii bouraného Dodge Challenger Hellcat, včetně stavu jeho tachometru...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 697 km
Cena: 290 000 Kč
Dodge Journey 2
Rok výroby: 2008
Stav: 107 498 km
Cena: 190 000 Kč
Dodge RAM 5,7
Rok výroby: 2005
Stav: 87 497 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků