Dodge Challenger facelift: model 2011 přistižen bez maskování (foto)

Dodge Challenger facelift: model 2011 přistižen bez maskování (foto)

Je sice pravdou, že současný Dodge Challenger se u nás oficiálně neprodává (přesněji: u nás se oficiálně neprodával nikdy žádný), i tak je na našich silnicích k vidění nezřídka. Poslední reinkarnace klasického amerického „muscle car” si zkrátka našla dostatek příznivců i zde a dovézt do České republiky auto ze Spojených států dnes není žádné velké umění.

Pokud patříte mezi fandy současného Challengeru, máme pro vás zajímavou informaci. Vůz se totiž dočká menšího faceliftu pro další modelový rok a jednomu z členů amerického Moparts fóra se podařilo nafotit je „v nedbalkách” na parkovišti Chrysleru bez nejmenší špetky maskování.

Ano, změny jsou na pohled velmi decentní a přidáním fotek současného provedení bychom si s vámi mohli zahrát hru „najděte pět rozdílů”, ale nebudeme vás trápit. Přesto se na snímky alespoň na chvíli podívejte a zkuste změny rozeznat, ostatně možná přijdete i na něco, čeho jsme si nevšimli. Máte? Tak si pojďme srovnat výsledky.

Odhlédneme-li od domnělých vizuálních odlišností daných nestejnou kvalitou snímků, pak novinka přináší především pozměněný přední otvor pro přísun vzduchu. Ten je posazen níže a má také trochu jiný tvar. Nevšimnout si nelze ani chybějíciho znaku na přední kapotě a jemných odlišností v okolí prostoru pro přísun vzduchu v přední kapotě - zdá se, že i ostřikovače čelního skla budou mít jinou podobu. Když prostudujete fotografie boku vozu, najdete i odlišné provedení kliky dveří, více rozdílů jsme nenašli.

To ale neznamená, že facelift skončí jen těmito úpravami. Především nevidíme záď vozu a nevidíme ani pořádně dovnitř či po kapotu. V interiéru se přitom podle zákulisních informací očekává řada kvalitativních změn, pod kapotou pak nějací ti koníčci navíc. Proslýchá se, že jako základ dostane vůz nový motor 3,6 V6 naladěný na výkon mezi 280 a 300 koňmi, vrcholné provedení SRT8 s motorem 6,4 V8 pak má dávat 480 koní, tedy o necelých 60 více než dosud.

Uvidíme, s čím se Dodge potažmo Chrysler oficiálně „vytasí”. Má-li jít o model 2011, pak na představení nebudeme čekat dlouho.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Dodge Challenger s faceliftem pro rok 2011  Foto: Moparts forum

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Současný Dodge Challenger 2010
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 14 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků