Dodge Challenger facelift: model 2011 přistižen bez maskování (foto)

Je sice pravdou, že současný Dodge Challenger se u nás oficiálně neprodává (přesněji: u nás se oficiálně neprodával nikdy žádný), i tak je na našich silnicích k vidění nezřídka. Poslední reinkarnace klasického amerického „muscle car” si zkrátka našla dostatek příznivců i zde a dovézt do České republiky auto ze Spojených států dnes není žádné velké umění.

Pokud patříte mezi fandy současného Challengeru, máme pro vás zajímavou informaci. Vůz se totiž dočká menšího faceliftu pro další modelový rok a jednomu z členů amerického Moparts fóra se podařilo nafotit je „v nedbalkách” na parkovišti Chrysleru bez nejmenší špetky maskování.

Ano, změny jsou na pohled velmi decentní a přidáním fotek současného provedení bychom si s vámi mohli zahrát hru „najděte pět rozdílů”, ale nebudeme vás trápit. Přesto se na snímky alespoň na chvíli podívejte a zkuste změny rozeznat, ostatně možná přijdete i na něco, čeho jsme si nevšimli. Máte? Tak si pojďme srovnat výsledky.

Odhlédneme-li od domnělých vizuálních odlišností daných nestejnou kvalitou snímků, pak novinka přináší především pozměněný přední otvor pro přísun vzduchu. Ten je posazen níže a má také trochu jiný tvar. Nevšimnout si nelze ani chybějíciho znaku na přední kapotě a jemných odlišností v okolí prostoru pro přísun vzduchu v přední kapotě - zdá se, že i ostřikovače čelního skla budou mít jinou podobu. Když prostudujete fotografie boku vozu, najdete i odlišné provedení kliky dveří, více rozdílů jsme nenašli.

To ale neznamená, že facelift skončí jen těmito úpravami. Především nevidíme záď vozu a nevidíme ani pořádně dovnitř či po kapotu. V interiéru se přitom podle zákulisních informací očekává řada kvalitativních změn, pod kapotou pak nějací ti koníčci navíc. Proslýchá se, že jako základ dostane vůz nový motor 3,6 V6 naladěný na výkon mezi 280 a 300 koňmi, vrcholné provedení SRT8 s motorem 6,4 V8 pak má dávat 480 koní, tedy o necelých 60 více než dosud.

Uvidíme, s čím se Dodge potažmo Chrysler oficiálně „vytasí”. Má-li jít o model 2011, pak na představení nebudeme čekat dlouho.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Dodge Challenger s faceliftem pro rok 2011  Foto: Moparts forum

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Současný Dodge Challenger 2010
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Hyundai i10 1.0i D-CVVT: Kde jiní pomalu končí, on stále zůstává

Hyundai i10 1.0i

Ve vodách městských aut začíná být poněkud mrtvo. Trh skomírá, ceny stoupají a někteří výrobci si myslí, že to zachrání s ještě draží elektrifikací. Přesto existují automobilky, které věří minivozům v jejich původní podobě a Hyundai i10 je jedním z nich.

dnes | Miro Mihálik | 5 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid: Když to prostě všechno šlape

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid

Suzuki Vitara už koupíte pouze s mild-hybridním ústrojím pod kapotou. Může to jeho charakteru uškodit?

8.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků