Dodge Challenger Demon ukazuje největší otvor sání na sériovém voze

Dodge s detaily kolem svého nejsilnějšího vozu fanoušky dále napíná. V novém videu ukazuje přední část vozu a funkci sání.

Nejnovější upoutávka na Dodge Challenger SRT Demon upozorňuje na apetit nejsilnějšího muscle caru s beranem ve znaku. Nejedná se však o hlad po palivu, který také nebude zanedbatelný, ale o dodávce vzduchu.

Toho se démonovi bude dostávat skrze největší otvor sání na kapotě v sériovém voze. Velikost tohoto otvoru je 290 cm2.  Osmiválec nebude přeplňován turbodmychadly, ale dle amerických zvyklostí mechanickým kompresorem poháněným od klikového hřídele.

Stejně jako méně extrémní, pokud se to tak o sedmisetkoňovém voze dá říci, verze Hellcat, má i Demon místo vnitřních světlometů průduchy. V kombinaci s otvorem na kapotě má mít podle výrobce motor k dispozici podstatně větší objem vzduchu o nižší teplotě.

Herec Vin Diesel je vinen únikem nejsilnější verze Dodge Challenger

Herec Vin Diesel je vinen únikem nejsilnější verze Dodge Challenger

Z předchozích upoutávek již víme, že Demon podstoupil tvrdou dietu. Vyjmutím zadních sedadel, audiosoustavy a dalších "zbytečností" inženýři ušetřili 97,5 kilogramu oproti hellcatu. Pro Demon byly speciálně vyvinuty pneumatiky o rozměrech 315/40 R18 a směsí velmi blízké speciálnímu složení pro sprintové závody.

Fanoušci chtějí rekord Viperu na Nordschleife. Na náklady se skládají

Fanoušci chtějí rekord Viperu na Nordschleife. Na náklady se skládají

Po šesti videích s teasery u Dodge nekončí. Postupně bude Demon představován ještě osmkrát, než dojde k úplnému odhalení na autosalonu v New Yorku 14. dubna.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

včera | Petr Schnagl | 1 příspěvek
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 14 příspěvků