Dodge Challenger Demon ukazuje největší otvor sání na sériovém voze

Dodge s detaily kolem svého nejsilnějšího vozu fanoušky dále napíná. V novém videu ukazuje přední část vozu a funkci sání.

Nejnovější upoutávka na Dodge Challenger SRT Demon upozorňuje na apetit nejsilnějšího muscle caru s beranem ve znaku. Nejedná se však o hlad po palivu, který také nebude zanedbatelný, ale o dodávce vzduchu.

Toho se démonovi bude dostávat skrze největší otvor sání na kapotě v sériovém voze. Velikost tohoto otvoru je 290 cm2.  Osmiválec nebude přeplňován turbodmychadly, ale dle amerických zvyklostí mechanickým kompresorem poháněným od klikového hřídele.

Stejně jako méně extrémní, pokud se to tak o sedmisetkoňovém voze dá říci, verze Hellcat, má i Demon místo vnitřních světlometů průduchy. V kombinaci s otvorem na kapotě má mít podle výrobce motor k dispozici podstatně větší objem vzduchu o nižší teplotě.

Herec Vin Diesel je vinen únikem nejsilnější verze Dodge Challenger

Herec Vin Diesel je vinen únikem nejsilnější verze Dodge Challenger

Z předchozích upoutávek již víme, že Demon podstoupil tvrdou dietu. Vyjmutím zadních sedadel, audiosoustavy a dalších "zbytečností" inženýři ušetřili 97,5 kilogramu oproti hellcatu. Pro Demon byly speciálně vyvinuty pneumatiky o rozměrech 315/40 R18 a směsí velmi blízké speciálnímu složení pro sprintové závody.

Fanoušci chtějí rekord Viperu na Nordschleife. Na náklady se skládají

Fanoušci chtějí rekord Viperu na Nordschleife. Na náklady se skládají

Po šesti videích s teasery u Dodge nekončí. Postupně bude Demon představován ještě osmkrát, než dojde k úplnému odhalení na autosalonu v New Yorku 14. dubna.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků