Dodge Challenger Demon ukazuje největší otvor sání na sériovém voze

Dodge s detaily kolem svého nejsilnějšího vozu fanoušky dále napíná. V novém videu ukazuje přední část vozu a funkci sání.

Nejnovější upoutávka na Dodge Challenger SRT Demon upozorňuje na apetit nejsilnějšího muscle caru s beranem ve znaku. Nejedná se však o hlad po palivu, který také nebude zanedbatelný, ale o dodávce vzduchu.

Toho se démonovi bude dostávat skrze největší otvor sání na kapotě v sériovém voze. Velikost tohoto otvoru je 290 cm2.  Osmiválec nebude přeplňován turbodmychadly, ale dle amerických zvyklostí mechanickým kompresorem poháněným od klikového hřídele.

Stejně jako méně extrémní, pokud se to tak o sedmisetkoňovém voze dá říci, verze Hellcat, má i Demon místo vnitřních světlometů průduchy. V kombinaci s otvorem na kapotě má mít podle výrobce motor k dispozici podstatně větší objem vzduchu o nižší teplotě.

Herec Vin Diesel je vinen únikem nejsilnější verze Dodge Challenger

Herec Vin Diesel je vinen únikem nejsilnější verze Dodge Challenger

Z předchozích upoutávek již víme, že Demon podstoupil tvrdou dietu. Vyjmutím zadních sedadel, audiosoustavy a dalších "zbytečností" inženýři ušetřili 97,5 kilogramu oproti hellcatu. Pro Demon byly speciálně vyvinuty pneumatiky o rozměrech 315/40 R18 a směsí velmi blízké speciálnímu složení pro sprintové závody.

Fanoušci chtějí rekord Viperu na Nordschleife. Na náklady se skládají

Fanoušci chtějí rekord Viperu na Nordschleife. Na náklady se skládají

Po šesti videích s teasery u Dodge nekončí. Postupně bude Demon představován ještě osmkrát, než dojde k úplnému odhalení na autosalonu v New Yorku 14. dubna.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků