Dodge Challenger Demon ukazuje největší otvor sání na sériovém voze

Dodge s detaily kolem svého nejsilnějšího vozu fanoušky dále napíná. V novém videu ukazuje přední část vozu a funkci sání.

Nejnovější upoutávka na Dodge Challenger SRT Demon upozorňuje na apetit nejsilnějšího muscle caru s beranem ve znaku. Nejedná se však o hlad po palivu, který také nebude zanedbatelný, ale o dodávce vzduchu.

Toho se démonovi bude dostávat skrze největší otvor sání na kapotě v sériovém voze. Velikost tohoto otvoru je 290 cm2.  Osmiválec nebude přeplňován turbodmychadly, ale dle amerických zvyklostí mechanickým kompresorem poháněným od klikového hřídele.

Stejně jako méně extrémní, pokud se to tak o sedmisetkoňovém voze dá říci, verze Hellcat, má i Demon místo vnitřních světlometů průduchy. V kombinaci s otvorem na kapotě má mít podle výrobce motor k dispozici podstatně větší objem vzduchu o nižší teplotě.

Herec Vin Diesel je vinen únikem nejsilnější verze Dodge Challenger

Herec Vin Diesel je vinen únikem nejsilnější verze Dodge Challenger

Z předchozích upoutávek již víme, že Demon podstoupil tvrdou dietu. Vyjmutím zadních sedadel, audiosoustavy a dalších "zbytečností" inženýři ušetřili 97,5 kilogramu oproti hellcatu. Pro Demon byly speciálně vyvinuty pneumatiky o rozměrech 315/40 R18 a směsí velmi blízké speciálnímu složení pro sprintové závody.

Fanoušci chtějí rekord Viperu na Nordschleife. Na náklady se skládají

Fanoušci chtějí rekord Viperu na Nordschleife. Na náklady se skládají

Po šesti videích s teasery u Dodge nekončí. Postupně bude Demon představován ještě osmkrát, než dojde k úplnému odhalení na autosalonu v New Yorku 14. dubna.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků