Dodge Caliber SRT-4, kladivo na hot hatche

Ostré verze se dočká v příštím roce o nový Dodge Caliber a na evropské poměry přináší fantastický výkon.

Nová generace vozů Dodge, která se objevila také v Evropě a tedy i u nás, přinese i řadu sportovních modelů. Jedním z nich je i novinka představovaná na autosalonu v Paříži. Produkční verze zástupce nižší střední třídy Caliberu SRT-4 si totiž v ničem nezadá s evropskými hot hatchi.

Caliber si vzala do parády divize SRT (Street and Racing Technology) a osadila ho motorem 2,4 l, který je dopován turbodmychadlem. Výkon vozu pak dosahuje skvělých 223 kW (303 k) a točivý moment dosahuje 352 Nm. S tímto agregátem by měl Caliber dosáhnout stovku za šest sekund a ručička tachometru by se měla došplhat až na 260 km/h.

Tip: živé fotografie z Paříže si můžete prohlédnou v našem speciálu

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Dodge Caliber SRT-4
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 20 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků