Dodge Avenger v novém, „výhodném“ provedení SE V6

Značka Dodge připravila pro svojí postupně stárnoucí řadu Avenger oživení v podobě výkonného, ale cenově dostupného modelu Avenger V6 SE.
Seznam kapitol
  1. Dodge Av. SE V6
  2. Fotogalerie

Sedan Avenger, stojící na pomezí americké nižší střední a střední třídy, je s modelem MPV Grand Caravan prodejně nejúspěšnější řadou značky Dodge. Jistě, při vyřčení hesla Dodge si vzpomeneme spíše na velký sedan Dodge Charger, sportovní model Dodge Challenger nebo na připravovaný kompakt Dodge Dart s podvozkem Alfa Romeo Giulietta, zatímco poněkud méně nápadný Avenger, zjednodušeně řečeno, vydělává v tichosti na všechny.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dodge Avenger bude během roku dostupný také v kombinaci šestiválce Pentastar a základní výbavou SE

Nyní pro své příznivce značka Dodge připravila novinku v podobě modelu Avenger SE V6. Ten vyniká kombinací základního výbavového stupně SE s výkonnějším z nabízených motorů v podobě šestiválce Pentastar s objemem 3,6 l, výkonem 287 koní (211 kW) a točivým momentem 260 Nm, který byl dosud k mání pouze v dražších verzích SXT Plus a R/T. Stupně SE a SXT jsou totiž zatím k mání výhradně s čtyřválcem o objemu 2,4 l a výkonu 175 koní (129 kW).

Dodge | Americká auta | Chrysler

Dodge Avenger: úskokem do střední třídy

Výsledkem má být v dané kategorii jedinečná „kombinace výkonného a hospodárného motoru V6 a pořizovací ceny srovnatelné s čtyřválcem“, a pravdou je, že cena 21 495 dolarů je stejná jako u čtyřválcového, byť lépe vybaveného Avengeru SXT. Standardem zůstává automatická šestistupňová převodovka.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Avenger SE V6 má být na americkém trhu nejdostupnějším šestiválcem své třídy
 

Na americkém trhu se začne nový Dodge Avenger SE V6 prodávat v průběhu letošního roku.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Dodge Av. SE V6
  2. Fotogalerie
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 2 příspěvky
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 18 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků