Dodávka 328 Boxerů zajistila společnosti Peugeot ČR rekordní rok

Od roku 2013 dodává Peugeot své užitkové vozy významné státní společnosti zabývající se distribucí pošty v České republice. V současně době probíhá realizace další dodávky, a to 328 vozů Peugeot Boxer. Rok 2015 tak bude pro značku Peugeot a její užitkovou modelovou řadu rekordní. Peugeot Boxer je současně v ČR nejprodávanějším vozem ve svém segmentu.
Dodávka 328 Boxerů zajistila společnosti Peugeot ČR rekordní rok

Za prvních 10 měsíců letošního roku prodala značka Peugeot v České republice 2 110 lehkých užitkových vozů. V žádném z téměř 20 let působení filiálky Peugeot na českém trhu nebylo takového výsledku dosaženo, a to ani v rámci celoročních prodejů LCV. Už teď je tedy zřejmé, že rok 2015 je pro Peugeot a jeho užitkové vozy rekordní. Tohoto mimořádného úspěchu bylo dosaženo také odběrem 328 vozů Peugeot Boxer největším distributorem pošty v ČR.

Obchodní spolupráce obou společností byla zahájena v roce 2013 tendrem na 400 užitkových vozů, který Peugeot vyhrál. V roce 2014 následovalo další výběrové řízení, kde Peugeot opět uspěl a zajistil si tak dodávky vozů pro roky 2014, 2015 a 2016. Na základě toho byla realizována pro Peugeot historicky největší fleetová objednávka na 470 vozů Boxer a Partner[1]. Od letošního září jsou klientovi dodávány první z dalších 328 objednaných vozů Peugeot Boxer. Ke konci roku bude tedy ve vozovém parku největšího distributora pošty v ČR a současně nejvýznamnějšího zákazníka společnosti Peugeot ČR používáno celkem 1200 vozů značky Peugeot.  

Peugeot Boxer je dlouhodobě pilířem užitkové řady značky. Od roku 1994, kdy byla na trh uvedena první generace, se celosvětově prodalo asi milion kusů. V roce 2014 byl uveden facelift, který přinesl modernizaci zejména v oblasti designu, odolnosti a komfortu. V letech 2013 i 2014 byl Peugeot Boxer na trhu v ČR druhým neprodávanějším vozem ve svém segmentu. V letošním roce se Boxer s téměř 20% podílem dostal do čela svého segmentu a oproti roku 2014 zaznamenal více než 50% nárůst. 

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků