Dodavatele Fordu čekají krušné časy

Ford se rozhodl, že v následujících letech omezí počet svých dodavatelů, kteří se podílejí na výrobě nových vozů. V první fázi, která by se měla uskutečnit v letech 2008 až 2009 se zredukuje počet dodavatelů pneumatik, nárazníků a dalších drobnějších částí. Poté by na řadu měly přijít motorové díly a významnější součásti. Toto rozhodnutí má do budoucna ušetřit miliardy Euro ročně, což výrobci umožní snížit prodejní cenu vozů a tím se stát více konkurenceschopným. Na tomto rozhodnutí je vidět, že přes neustálé ubezpečování ze stran automobilek, že náklady na výrobu jsou minimalizovány, existují ještě rezervy, kudy se dá jít za dalším snížováním nákladů. Současní dodavatelé Fordu se rozhodně nejmají na co těšit, přijít o tak významného zákazníka bude jistě bolet nejednoho z nich...

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků