Dodavatele Fordu čekají krušné časy

Ford se rozhodl, že v následujících letech omezí počet svých dodavatelů, kteří se podílejí na výrobě nových vozů. V první fázi, která by se měla uskutečnit v letech 2008 až 2009 se zredukuje počet dodavatelů pneumatik, nárazníků a dalších drobnějších částí. Poté by na řadu měly přijít motorové díly a významnější součásti. Toto rozhodnutí má do budoucna ušetřit miliardy Euro ročně, což výrobci umožní snížit prodejní cenu vozů a tím se stát více konkurenceschopným. Na tomto rozhodnutí je vidět, že přes neustálé ubezpečování ze stran automobilek, že náklady na výrobu jsou minimalizovány, existují ještě rezervy, kudy se dá jít za dalším snížováním nákladů. Současní dodavatelé Fordu se rozhodně nejmají na co těšit, přijít o tak významného zákazníka bude jistě bolet nejednoho z nich...

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 51 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků