Dodací lhůta na Audi R8 u nás jen půl roku

9 komentářů

Pavel F.
8. srpna • 8:58

Děkuji redakci za tak dobrou zprávu měsíce! Hned se mi bude lépe spinkat s vědomím, že když si eR osmu zítra objednám, tak po Novém roce ji budu mít doma v garáži...
Nebo si mám objednat orvnou dvě? B-]

x12345678
8. srpna • 9:07

Ono je to všechno o penězích. Protože Audi na českém trhu se prodávají za výrazně vyšší cenu, než například v Německu, a to i po poněkud prolhaném prohlášení dovozce o aktualizaci cen dle kursu CZK/EUR, což Import Volkswagen Group s.r.o. dost hloupou fintou obchází, čeští zájemci o R8 budou mířit spíš k německým prodejcům, neb tam vůz koupí o statisíce korun levněji. Tím je o českou kvótu menší zájem a tím jsou i kratší dodací lhůty. pochybuji, že toto prohlášení nějak zájem o R8 u českých prodejců rozhýbe. Od A6 výš už jednoznačně je racionální mířit k nejbližšímu prodejci za hranice a na českého dovozce zapomenout. Nižší základní cena, některé příplatkové výbavy již v sérii, bezproblémová sleva a aktuální kurs CZK/EUR je jasným důvodem k cestě po D5 za Rozvadov nebo po D8 do Drážďan.

Petr
8. srpna • 10:04

Je to tak ale se vsim ... ja pojedu pro 135i v plne palbe, kterou u nas drti na 1.5 mil a u germana jim mam o 450 levneji a to se vyplati!

klasik
8. srpna • 13:34

Nezabudnite hlasovat aby sa sprava pridala medzi najlepsie clanky :-D

gm
8. srpna • 9:52

presne tak.
$115 000 x kurz $ << 2 800 000
nevim kde vzali aktualni cenu kurzu $ na 24Kc za $
pocitam to z dolaru, protoze neznam cenu v EUR

Marek
8. srpna • 16:31

Uz aby zacla skola uff - kde je DPH ? Pokud ji pripoctes tak se dostanes na zhruba 20kc za dolar a to bych rekl je tak uroven se kterou kalkuluje importer a zcela uprimne uplne bezna, nebot importer neni spekulant na financnich trzich ale prodavac aut

MV
9. srpna • 16:11

Na základě čerstvé vlastní zkušenosti opáčím, že dle mého vlastního názoru je importér této značky nejen spekulant, ale též podvodník, který na jedné straně vyhlásí, že cena vozu bude korigována při prodeji aktuálním kursem banky Unicredit poslední den měsíce předcházejícího dodání vozu. Realita je jiná. Ve skutečnosti vyfakturuje vůz poslední den měsíce před dodáním(přestože auto buď ještě vůbec není vyrobeno, nebo případně vyrobeno je, ale prodejce ho ani zdaleka nemá a dokonce i velký TP byl dovozcem vystaven až v měsíci následujícím). A protože faturuje v předchozím měsíci, fakturuje kursem předpředchozího měsíce. V mém případě tímto podvodem importér shrábl do kapsy na můj úkor kursovní rozdíl ve výši více než 90 tisíc Kč. Na jednu stranu moje chyba, neboť jsem si měl auto objednat v Německu, kde bych jej pořídil výrazně levněji (cena včetně DPH v SRN by po úhradě platným kursem byla nižší o 188 000 Kč) , na druhou stranu tím story nekončí a věc budou řešit právníci i orgány státního dozoru.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ITTI
10. srpna • 21:12

Ale no tak, stačí nepřidat pár zaměstnancům pětikilo a jakých 188tKč,ne?Přece i ti co ta auta vyrábějí a prodávají chtějí vydělávat co největší a ještě větší balík pro sebe, jako ti, co ta auta kupují, je to jedna, řekněme společenská vrstva, takže nějakých pitomých 200 tKč bych přešel cudným mlčením.B-]

x12345678
11. srpna • 10:34

PPP (plácání pitomého proletáře)
Takhle to v pracovních vztazích rozhodně nefunguje. Pokud se ale domníváš, že to co jsi napsal, není naprasto stupidní, pak doporučuji emigrovat do Korejské lidově demokratocké republiky. Tam budeš mít na růžích ustláno.

Doporučujeme

Články odjinud