Dočkáme se v budoucnu více modelů Subaru se značkou STI?

Dočkáme se v budoucnu více modelů Subaru se značkou STI?

Přibližně před rokem se ze společnosti Nismo oficiálně stala divize automobilky Nissan tak, jak to známe třeba u Mercedesu a AMG nebo u BMW a divize M. Následovalo představení Juka Nismo, 370Z Nismo a aktuálně v Ženevě také GT-R Nismo. Kolegové z australského serveru Caradvice zamířili na ženevský stánek Subaru a vznesli dotaz, zda něco podobného náhodou neplánuje také tento japonský konkurent automobilky Nissan. Zda se nedočkáme většího počtu modelů STI.

Na brzdě: Nissan Juke Nismo

Na brzdě: Nissan Juke Nismo

Mluvčí FHI Masato Saito odpověděl možná trochu překvapivě. Tento nápad přímo nevyloučil, naopak jej označil za dobrý. Samozřejmě na pořadu dne větší počet ostrých modelů, ale do budoucna existuje šance, že se tak opravdu stane. V současnosti se Subaru bude soustředit na WRX STI a občas vypustí do světa nějakou tu edici tS, jak tomu bylo například minulý rok u BRZ.

Představa Forestera STI je velmi lákavá. V kontextu evropského trhu ale následně vyvstává otázka, zda by se tady takový vůz vůbec mohl kvůli emisním limitům prodávat. Jak známo, už teď do Evropy ze stejného důvodu nepůjde nové WRX.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků