Dočkáme se v budoucnu více modelů Subaru se značkou STI?

Dočkáme se v budoucnu více modelů Subaru se značkou STI?

Přibližně před rokem se ze společnosti Nismo oficiálně stala divize automobilky Nissan tak, jak to známe třeba u Mercedesu a AMG nebo u BMW a divize M. Následovalo představení Juka Nismo, 370Z Nismo a aktuálně v Ženevě také GT-R Nismo. Kolegové z australského serveru Caradvice zamířili na ženevský stánek Subaru a vznesli dotaz, zda něco podobného náhodou neplánuje také tento japonský konkurent automobilky Nissan. Zda se nedočkáme většího počtu modelů STI.

Na brzdě: Nissan Juke Nismo

Na brzdě: Nissan Juke Nismo

Mluvčí FHI Masato Saito odpověděl možná trochu překvapivě. Tento nápad přímo nevyloučil, naopak jej označil za dobrý. Samozřejmě na pořadu dne větší počet ostrých modelů, ale do budoucna existuje šance, že se tak opravdu stane. V současnosti se Subaru bude soustředit na WRX STI a občas vypustí do světa nějakou tu edici tS, jak tomu bylo například minulý rok u BRZ.

Představa Forestera STI je velmi lákavá. V kontextu evropského trhu ale následně vyvstává otázka, zda by se tady takový vůz vůbec mohl kvůli emisním limitům prodávat. Jak známo, už teď do Evropy ze stejného důvodu nepůjde nové WRX.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

dnes | Milan Lažanský
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků