Dočkáme se nového Shelby GT500? Ano, alespoň podle Googlu…

Vrcholná varianta modelu Mustang včetně otevřené verze je skutečně na cestě, automobilka to prozradila díky připraveným webovým stránkám, které lze přes nejznámější internetový prohlížeč dohledat.
Dočkáme se nového Shelby GT500? Ano, alespoň podle Googlu…

Úniky informací či fotografií utajovaných novinek jsme si již zvykli vídat v mnoha podobách. Často jde o vychytralou strategii ze strany výrobce, jindy to opravdu vypadá, že jde o únik nechtěný. Tento případ však zaujme především tím, že si na detektiva může zahrát každý z nás. 

Do Googlu stačí zadat heslo "GT500 convertible 2017". Objeví se odkaz na oficiální stránky amerického a španělského Fordu - viz první obrázek. Když ovšem na stránku s názvem "2017 Ford Mustang GT 500 Convertible" kliknete, zobrazí se nabídka standardního Mustangu. Ovšem zmínka o GT 500 v kódu URL zůstává - viz druhý "screenshot".

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Ještě před týdnem stačilo do vyhledávače napsat pouze "GT500", a zobrazil se odkaz s názvem " 2017 Ford Mustang Shelby GT 500 - The Cobra of Performance Cars", upozorňující na uzavřenou verzi téhož modelu. Objevila se stejná stránka, kód URL obsahoval hlášku "gt500". Tuto chybu již modrý ovál podchytil.

Ford Mustang dostane desetistupňový automat a zbaví se šestiválce

Ford Mustang dostane desetistupňový automat a zbaví se šestiválce

Stránky již tedy Ford má pro příchod nejsilnější kobry připraveny, v jaké vývojové fázi je ale samotné auto, zatím nevíme. Nejsilnější Mustang s přídomkem Shelby GT500 zatím v portfoliu legendárního modelu chybí.

Pozici nevýkonnější varianty aktuálně zastupuje varianta GT350 a okruhově zaměřené GT350R. Obě verze využívají osmiválce o objemu 5,2 litru. Výkonu má již tato verze dostatek. Svých 392 kW, respektive 533 koní nabízí pomocí atmosférického plnění.

Ford Mustang je nejprodávanější sportovní auto po celém světě

Ford Mustang je nejprodávanější sportovní auto po celém světě

U zmíněné GT500 se tedy dá očekávat osazení stejného agregátu mechanickým kompresorem. To by mělo výkonovou hranici posunout někam na úroveň konkurenčního Challengeru Hellcat, který na silnici posílá 707 koní.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 20 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků