Dočkáme se nového Shelby GT500? Ano, alespoň podle Googlu…

Vrcholná varianta modelu Mustang včetně otevřené verze je skutečně na cestě, automobilka to prozradila díky připraveným webovým stránkám, které lze přes nejznámější internetový prohlížeč dohledat.
Dočkáme se nového Shelby GT500? Ano, alespoň podle Googlu…

Úniky informací či fotografií utajovaných novinek jsme si již zvykli vídat v mnoha podobách. Často jde o vychytralou strategii ze strany výrobce, jindy to opravdu vypadá, že jde o únik nechtěný. Tento případ však zaujme především tím, že si na detektiva může zahrát každý z nás. 

Do Googlu stačí zadat heslo "GT500 convertible 2017". Objeví se odkaz na oficiální stránky amerického a španělského Fordu - viz první obrázek. Když ovšem na stránku s názvem "2017 Ford Mustang GT 500 Convertible" kliknete, zobrazí se nabídka standardního Mustangu. Ovšem zmínka o GT 500 v kódu URL zůstává - viz druhý "screenshot".

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Ještě před týdnem stačilo do vyhledávače napsat pouze "GT500", a zobrazil se odkaz s názvem " 2017 Ford Mustang Shelby GT 500 - The Cobra of Performance Cars", upozorňující na uzavřenou verzi téhož modelu. Objevila se stejná stránka, kód URL obsahoval hlášku "gt500". Tuto chybu již modrý ovál podchytil.

Ford Mustang dostane desetistupňový automat a zbaví se šestiválce

Ford Mustang dostane desetistupňový automat a zbaví se šestiválce

Stránky již tedy Ford má pro příchod nejsilnější kobry připraveny, v jaké vývojové fázi je ale samotné auto, zatím nevíme. Nejsilnější Mustang s přídomkem Shelby GT500 zatím v portfoliu legendárního modelu chybí.

Pozici nevýkonnější varianty aktuálně zastupuje varianta GT350 a okruhově zaměřené GT350R. Obě verze využívají osmiválce o objemu 5,2 litru. Výkonu má již tato verze dostatek. Svých 392 kW, respektive 533 koní nabízí pomocí atmosférického plnění.

Ford Mustang je nejprodávanější sportovní auto po celém světě

Ford Mustang je nejprodávanější sportovní auto po celém světě

U zmíněné GT500 se tedy dá očekávat osazení stejného agregátu mechanickým kompresorem. To by mělo výkonovou hranici posunout někam na úroveň konkurenčního Challengeru Hellcat, který na silnici posílá 707 koní.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků