Technicky o vela viac vyspela KIA Stinger je za taku istu cenu s V6 ako smejd VW s priecne ulozenym motorom napr Arteon.. ďakujem pekne ale ked si mam vybrat idem radsej za technikou ...
Proboha, co je na týhle hrůze hezkýho? Dyť je to jak auto z osmdesátek, který dostal do ruky tuzer s doplňkama z asijský tržnice. Design masky je hnus sám o sobě a ty plastový "nasávače" vzduchu jsou k smíchu, nebo spíš k pláči. Otřes! :-O
Stingrc, pak se divíme, že už i Dacia začíná být lepší. :-D Tuzér, pozér a nasávače jsou ještě ty menší problémy. Celý Stigrc je takový nešťastný. :-/
Diskuse k audi A3 sedan je jinde. ;-)
Udělat z toho pokračovatele Optimy, patřičně to nacenit v úrovni mazdy 6, insignie apod. a klidně ubrat na motorech měli by z toho v rámci možností hit. Takhle je to auto pro pár nadšenců, dopadlo to u nás vlastně stejně jako před lety pokus s Hyundai Genesis Coupe. Nakonec byli rádi, že se jich zbavili za pár korun.
Pokračovatel Optimy na okrajové platformě s pohonem zadních kol se opravdu nedá nacenit v úrovni Mazdy 6 nebo Insignie. A v dnešní době už vůbec ne, takový vůz by byl i při miliónech prodaných kusů ztrátový.
MP nová mazda6 má být s 6válcem i zadním pohonem.
Taky ale bude výrazně dražší. Při produkčních číslech Mazdy se taková platforma jen stěží zaplatí a Mazda musí vydělávat.
Když nebude motorově takový průser jako 2,2d tak bych si to klidně jako 4letou (až na to budu mít) ojetinu koupil.Jasně že zadokolka s V6 nebude stát stejně.Třeba s někým sdílí platformu.
Jo, tak přesně na takové kupce určitě v Mazdě čekají. :-D :-D :-D
Což je to nejlepší co mohlo majitelé těchto aut potkat. Dnes totiž mají auta, které přinejmenším drží na ceně, protože je nemá kdejaký k...t :)
Drží na ceně? Kde žiješ? Podívej se na weby s ojetinami třeba v DE a zjistíš, že ceny jsou směšné třeba proto, že nové skladovky nebo předváděčky se tam nabízí s obřimi slevami.
To ano, ale Hyundai Genesis na silnici pořád vypadá tak nějak .... směšně.
Hyudai Genesis vypadá směšně především proto, že chtěl vypadat jako fake BMW. To auto je ošklivý, ostatně jako jeho předloha. Nicméně současná "samostatná" značka Genesis má již svůj designový jazyk, který není úplně špatný a za G70 bych se já osobně vůbec nestyděl. Vypadá docela dobře. Stejně tak nová G80 bude zajímavé spestření silnic. G90 se mi nelíbí a GV80 je nepovedenou parafrází na nejošklivější luxusní SUV současnosti - Bentayga. Žádná značka není bez chyb. ;-)
Hiunday je směšný celý !!!
Směšné auto se směšným designem od směšné značky se směšně přepálenou cenovkou a navíc z Kundajního konglomerátu. Jaký div, že to nikdo nekupuje. Vždyť nám, co se vyznáme, to bylo jasné hned od začátku. :-):-):-)
Stinger je typická korea. Víc než přemachrované řeči, skutek utek, opět do prázdra a že opět příště. Druhé desetiletí falešných slibů a spackaných situací. Tak jo, vyhoďte ten fejk v tichosti do koše a příště o karkulce.
Jsi idiot. Nikdy jsem neridil zábavnější auto...
Že jste nikdy neřídil je Vaše věc :-D Řízení Stingru je jak pití spermatu proti koronaviru :-O bléééé , hodně zvláštní typ gurmánů :-D Dobrou chuť ale mezi slušný lidi s tím laskavě nechoďte :-P
Co to meleš? Vždyť ty řídíš max fabii po tátovi :D
Fabii já ani pan otec nemáme, vedle ;-) Ale kdyby jsme měli, tak by se na ní prach sprostá bída Singr ve většině ohledech stejně nechytal :-P
Proč komentuješ jaké je řízení stingeru, když si to auto očividně nikdy neřídil? Prvně snad zkusím a až pak to komentuju. Za mě hodně povedená sranda a to kia hjonde nemusím
Není to špatné auto, ale konkurence je opět dál, design je pěkný, ale zbytek konkurenci ničím opravdu nepřekonává, image značky také na nule, celkově si to koupí ten kdo pošilhává po A7, ale je pro něj příliš drahá.
Těžko říct, tohle je trochu z jiného těsta. Bez ohledu na značku Stinger i A7 jsou trochu jiné vesmíry. Pokud bych chtěl Stingera, tak mě ani nenapadne mít v hledáčku A7 a naopak. Stinger hraje na retro feeling z GT přenesený do taťkovského sedanu dostupné značky. Možná si dovolím trochu rouhání, ale pocitově to připomíná Alfettu ze 70. let. Rodinej sedan, se kterým je sranda. A7 je spíš taková alernativa k CLS, když chceš zůstat konzervativní, ale zároveň tak nějak šmrncovněji. Já kdybych si šel pro Stingera, tak bych ho chtěl v šestiváci, v manuálu a ideálně, aby tam byly jen analogový budíky a žádný displej nikde, protože si to auto o to vizuálně říká zvenčí i zevnitř.
O Stingeru víš bohužel zoufale málo, ale respektuji tvůj názor. Budeš se divit, ale čekal jsem až bude nová A7 3.0 TDI k dispozici. ALE (díky bohu) dostal se mi do ruky Stinger 3.3 biturbo, a po prvních km jsem věděl, že nic jiného nechci. Uvažoval jsem také o Arteonu R 2.0 TSI 4x4 (slabý motoricky a uvnitř starý design, jako v CC) a Audi S5 Sportback (předražený).
Alfa Romeo je značka, která paradoxně v italských rukách trpí, možná, kdyby byla Alfa Romeo v rukách Korejců by byl zajímavý obchodní tah, který by Korejcům dodal image, které pořád zoufalé postrádají, ačkoliv technicky se na špičku již dotáhli, ale lidé chtějí pořád víc než "jen" auto ... KIA Stingerem určitě neudělala chybu, to auto je opravdu dobré, ale ne tak dobré jako konkurence, prostě nedokázala přesvědčit zákazníky, proč je Stinger lepší než zbytek konkurence ... ale pokus dobrý, jen tak dál.
AR je značka, jedna z historicky nejcennějších ve světě automobilů. Kimovci žádnou značku nemají. Žádnou.
Někdy se tu s Josefem neshodneme. A i tak si myslím, že při debatách na webu je to z 80% nepochopeno. Nicméně v jednom s ním musím nezpochybnitelně souhlasit. Zelí, ty máš v hlavě vážně nicotu. :-DB-]
https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/06/brandz-top... ... https://www.brandz.com/admin/uploads/files/BZ_Gl... ... A k automobilkám - značkám lze konkrétně uvést:https://www.autoweb.cz/nejhodnotnejsi-automobilo... ... ....Je každopádně nutné podotknout, že si automobilky celkově v žebříčku mírně pohoršily. Toyota sice zůstala na místě devátém, takže obhájila svou pozici z loňska, ovšem v předchozím roce 2017 byla dokonce osmá. Letošní hodnota značky je vyčíslena na 44,6 miliardy dolarů, což je prakticky shodné s loňským výsledkem.A jak si stojí zbytek automobilek v žebříčku nejhodnotnějších značek světa? Jak už bylo řečeno, celkově šly automobilky v žebříčku trochu dolů, což značí mírný pokles zájmu o auta a jejich trh. Pořadí značek se prakticky neměnilo, jedinou výjimkou je Porsche, které předstihlo americký Chevrolet.17. Mercedes-Benz 33,2 miliardy dolarů (loni 13. místo)21. BMW 29,8 miliardy dolarů (loni 20. místo)28. Honda 25,8 miliardy dolarů (loni 24. místo)41. Audi 14,2 miliardy dolarů (loni 37. místo)48. Ford 13 miliard dolarů (loni 42. místo)62. Porsche 11 miliard dolarů (loni 58. místo)63. Chevrolet 10,7 miliardy dolarů (loni 56. místo)72. Lexus 9,6 miliardy dolarů (loni 69. místo)81. Nissan 8,9 miliardy dolarů (loni 70. místo)94. Hyundai 8,1 miliardy dolarů (loni 75. místo)Ptáte se, jaké značky potom opanovaly vrchol žebříčku? Pořadí je hodně podobné loňskému stavu, a vládnou hlavně IT firmy. Jako vůbec první si stojí Apple, za ním potom Google a třetí je Microsoft.https://www.garaz.cz/clanek/automobilovym-znac... ... ---------------------------------------------------------Zelí napsal, cituji ho:"AR je značka, jedna z historicky nejcennějších ve světě automobilů. Kimovci žádnou značku nemají. Žádnou.""Už jsem to tady před mnoha lety napsal. AR je historicky cennější značka než ferrari. Proto o ni tak stál F.Piech. A dělal opakovaně nabídky na její odkoupení tomu tajtrlíkovi ve svetru."Z toho co Zelí napsal a jak argumentuje, je největší "tajtrlík" (pojem používaný Zelím) on a jako obvykle se mu to všechno plete díky jeho problémům s "myšlením".Je možné, že "myslel" tím pojmem "historicky nejcennější" pojem "historicky nejtradičnější". V tomto kontextu by ale bylo těžké rozhodnout, která to je. Mohu uvést jen příklad - MB, Bugatti, RR, Daimler, Ford, Renault, BMW a třeba i Škoda nebo Tatra. Těžko ale určit, která z nich je ta "nejtradičnější". Korejci samozřejmě žádné srovntelné tradice nemají, ale pracují velmi úspěšně na tom, aby se časem mezi "nejtradičnější" značky dostali (třeba zrovna značka Hyundai).Pokud se ale použije pojem "cennější", "nejcennější", tak je to spojeno s "cenou" to je měřitelný parametr a tím se zabývá to mezinárodně uznávané posuzování ceny značky podle celé řady dalších parametrů (inovace, výzkum, produkce, úspěšnost prodeje, finnační zisk investice, atd..).A z toho pak vyplývá, že Hyundai je na 94. místě a z koncernu VW se do 1. stovky dostala akorát značka AUDI svým umístěním na 41. místě. Celkově to ukazuje i na známé a publikované problémy koncernu VW, na kterých ale koncern pracuje a rozhodně nelení. Zelí tohle ale nikdy nepochopí (nemá mozek, nemyslí), přestože jsem mu to už v jedné diskusi argumentačně s různými důkazy vysvětlil. Ale je to marné, stále uvádí své "fixní představy" a "fantasmagorie". Je zkrátka nevzdělatelný a prokazuje, že lidská hloupost je nezničitelná.
Má, ale v tomto případu má pravdu. Korejci opravdu nemají žádnou byť jen vzdáleně ceněnou značku jako je Alfa. A pokud chtějí operovat v prémii, tak se stávajícími značkami to půjde hodně ztěžka a bude to trvat desítky let (pokud vytrvají a nezdrhnou z boje jako u Stingeru) než nějaká jejich značka získá prémiový nebo luxusní nebo sportovní punc.
Už jsem to tady před mnoha lety napsal. AR je historicky cennější značka než ferrari. Proto o ni tak stál F.Piech. A dělal opakovaně nabídky na její odkoupení tomu tajtrlíkovi ve svetru.
Koncern H/K Alfu v žádném případě nepotřebuje. Má Genesis, vyvinuté vlastní RWD šasi, V6, V8 atd....pracují na svém vlastním portfoliu. Alfa potřebuje hlavně nové modely. Nabídka je velice tristní. Kvalita šla výrazně nahoru, tady už strach nemám. Je to zvláště zahalená značka. Bude chvíli trvat, než si napraví reputaci. Každopádně jsem přesvědčen, že to přežije. Ukáže nejbližší budoucnost, co přinese spolupráce FCA a PSA.
No, že by zrovna PSA mohlo zachránit Alfu, o tom pochybuji. Sami nemají nic využitelného a nepředpokládám, že by pro novou generaci (třeba) 508 využili platformu se zadním pohonem. Na mainstreamové auto příliš drahá technika.Hyundai by potřeboval Alfu jako značku s pověstí a image, ale je otázka, zda by o to všechno nepřišla jen změnou vlastníka. Spousta lidí ji bere jako "Alfu" jen proto, že je stále italská. I kdyby ji koupil třeba VW, už to nebude "ta pravá Alfa".
Zachránit Alfu PSA může a to financemi, které FCA nemá na rozdávání. Nové modely a tím pádem vyšší prodeje. Netvrdím, že PSA bude využívat techniku Alfy. Možná RWD pro DS, aby se mohla stát skutečnou prémií. Jak jsem napsal, čas ukáže.
Ani PSA nemůže donekonečna pumpovat peníze do bezedné díry italského flákačství. Uvést na trh nové modely vyžaduje, aby na tom trhu pro ně byl prostor, aby měly čím zaujmout a oslovit lidi. Zatím to Alfa, při vší snaze, nedokáže. A jen samotné peníze na tom nic nezmění.
:-D Miluju tyhle vstupy do diskuse, kdy se nejprve začne soudem přispěvatele. :-D Ok, takže toho vím málo, protože jsi zrovna měl v hledáčku i A7. Budiž. Ke Stingeru Ti samozřejmě gratuluji, prože je to z trojice A7, Arteon a Stinger asi nejzajímavější volba. Já bych Stingera postavil spíš vedle Giulie, či P508 a možná i Jaguáru XE. Audi by mě prostě nenapadlo a už vůbec ne Arteon. Stinger má krásný retro interiér, ale ten display uprostřed je na facku designérovi. Dokonce ve mě vyvolával chuť koupit si řidičské rukavice - tohle se jim prostě povedlo - vytvořit uvnitř pocit starých dobrý GT. Audi i Arteon nic takového nenabízejí ani nevyvolávají, jsou prostě jinak střižená.
Proč myslíš, že tvrdím, že toho víš o Stingeru zoufale málo? Snad nikoliv proto, že jsem měl v hledáčku novou A7? Nemiluj vstupy a raději více přemýšlej. Nic osobního, jen jsi prostě nepochopil. To se stává každému, i mně. Stinger vedle Peugeotu 508 nebo Giulie :-D:-D:-D:-D:-D ......nediv se, že tvrdím, že Stingera absolutně neznáš, jen z videa nebo obrázků.A tím "retro interiér" jsi mě opravdu rozesmál. Běž do autosalonu a sedni si do toho a lépe, svez se s GTčkem. Stinger byl v roce zahájení výroby TŘETÍ na světě (Auto roku).
Utocis na ostatni a jako jeden z argumentu pouzijes Auto roku? V takovych anketach se kazdorocne objevi nic moc auta, to neni zadny argument. A kdyz uz to chces pouzivat, tak aspon pis pravdu. Stinger nebyl TRETI, ale az ctvrty. Mimochodem skoncil az za Ibizou, to jen tak na okraj, jak jsou tyhle ankety o nicem. Ohledne interieru, prece nepotrebuji o aute nic vedet, staci jeden pohled, abych mel subjektivni pocit, ze to ma retro feeling. To, ze milujes Stinger (je urcite fajn, kdyz je clovek spokojeny s vlastnim autem), jsme vsichni pochopili, ale to je zase tvuj subjektivni pocit.
Máš pravdu. Navíc to nebylo v roce 2017, ale až v roce 2018. Asi jsem někde četl článek s chybou. Budíky na obrázku vypadají poměrně nudně. Naživo jsou z mého pohledu neobyčejně krásné, působí prostorově, což na obrázku nebo videu není vidět, protože nejsou ve 3D.
Ginter, "prolétl" jsem tuto větev "diskuse" a přesně to je důvod, proč jsem neuvedl a ani neuvedu značku a typ mého sportovního sedanu. (I když to kdysi jeden zvědavec v diskusi uhádl - skoro). Měl bych to asi v "diskusi" na rozdíl od Stingera jednodušší, protože jde víceméně o "klasiku", ale přesto by se zvedly proti sobě 2 tábory "znalců" a další "tábor(y)" závistivců. To nemám zapotřebí a nechci, aby se diskuse ubíraly tímto směrem. A ani nergumentuji svým "miláčkem", protože by to bylo subjektivní. Když jsem nadšen mnoha vlastnostmi a parametry svého "miláčk", tak vím, že řada lidí by to vnímala jinak a to mi přece není zapotřebí (a ani nikomu jinému) to rozebírt. Trošku mne zaujal tvůj zájem o Corvette když máš Stingera. To mi spíš připadá, že chceš auto více na ukazování a předvádění (aby ses "odlišil") a ne až tak na vyloženě řidičský zážitek. Proč ne, i to je volba argument výběru. Potom bys ale měl v diskusi argumentovat jinak. A jsme u toho - rozebíráme tvoje auto, dostali jsme se jinam... --------K diskutovanému Stingeru v podstatě nemám co říci. Když jsem viděl provní obrázky, říkal jsem bravo KIA a uvítal zpestření trhu. Když jsem si ho ale šel prohlédnout a sedl si dovnitř a potom prohlédl detaily z hlediska kvality jednotlivých řešení, tak jsem byl poněkud zklamán. Podle fotek jsem očekával více. Ani jsem už nevyužil možnost skušební jízdy, protože jsem věděl, že to není auto pro mne (a nesnese srovnání s tím, co mám doma).V každém případě ale Stinger považuji za povedené auto vzhledem k ceně a cením odvážný krok KIA, bylo by fajn, pokud by v tomto směru KIA pokračovala. Na poprvé skvělý výsledek je otázkou, jak Stinger bude vypadat ve 3 linii někdy za 8 let (všechno se vyvíjí a zkušenosti zúročují...). Mám ale obavy, jestli to KIA ustojí, řada významných automobilek to zabalila, když se pokoušela vstoupit do "loviště" G3, i když nabídla lepší výrobky za výbornou cenu... Zkrátka - existuje ještě jeden "parametr" a tím je přesně vymezená skupina zákazníků, která z různých důvodů nemůže mířit jinam. Kromě G3 se ještě daří tomu Lexusu, i když to zdaleka nemá ni po těch mnoh letech úplně vyhrané v takovém rozsahu, aby se stbilně zařadila mezi tu G3.Mustang, Dodge, Corvette a snad i Stinger mohou vytvořit vlastní ktegorii, ale je v ní těsno, mám obavy, že Mustang má otěže pevně v rukou, a proto ten Stinger to bude mít těžké. (Ještě jen tak s nadsázkou připomínám, že o tom, aby se KIA zřadila Stingerem vedle Bugatii, Porsche, RR,... , určitě nikdo neuvažuje ani ta KIA.)
Zkus si ty příspěvky přečíst ještě jednou. Protože si očividně nepochopil ani jeden. ;) Jestli jsem tě "retro interiérem rozesmál, tak si nepochopil vůbec nic. Nemyslel jsem ty příměry ani jednou nikterak pejorativně, ale čistě fakticky - design interiéru se odkazuje na typické prvky starých GT, převedené do současnosti - což vnímám pozitivně. Prostě interiér Stingeru je střižen tak, aby vyvolával pocit řidičského auta. A když jsem v něm jel, měl jsem chuť u toho mít i ridičské rukavice - což opět nepovažuju za nic urážlivého, ale naopak vysoce sofistikovaný, dnesk už se velmi vytrácející moment, který umí vyvolat jen opravdu málo aut. V řidičských rukacicíh v Octavii, Arteonu, nebo Audi, budeš vypadat jako pako, ale ve Stingeru to bude vypadat jako stylový doplněk. A Giulia, XE, nebo P508 proto, že mají elegantní siluetu jako GT a především jsou stavěna právě na zábavu za volantem (ok 508 více vizuálně než řidičsky, ale podvozek má rozhodně zábavnější než Arteon) - proto bych Stingera hodil do tohohle koše - což je pro Stinger pochvala, nikoli naopak. ;)
Giulia je malinká, ale designově krásné auto.P508 - jen jsem v něm seděl. Auto je poměrně hezké v interieru, ale volant pod budiky - KATASTROFA. Já mám 192 cm a pod volat jsem nenasoukal nohy ani v krajních mezích, takže z mého pohledu nepoužitelné auto. U Stingera mám cca 5 cm mezi nohou a volantem, pohodlně nastupuji a vystupuji.
Ani samotní zástupci automobilky nedoufali v masivní odbyt. Snad USA kde je mírne zklamání. Špatná doba na podobné káry. SUV a jejich kupci (Chci sedět výš aby to každý viděl že na tohi Dustera mám protože sedím ve stejné úrovni jako majitel GLE který na to ma) určují trh. Peněz mají rozhodně dost. Díky za každý takový počin.B-]
To není o tom že sedí vysoko aby každý viděl že na to má, ale o tom aby každého viděl. Pohodlnější a bezpečnější jízda, o ničem jiném to není tak nepiš pi oviny :)
Pohodlnější a bezpečnější...:-D:-D:-D...tak urcite.
Jo... a proto ze SUV je vidět tak akorát do hrany střechy většiny aut, což znamená naprosto nulový přehled o provozu před sebou a okolo sebe. Není to ani pohodlné, ani bezpečné.
Tak toto je jeden z nejrozšířenějších omylů. Z toho suv NIKDY nevidíš líp. Možná do dálky, ale nemáš vůbec přehled okolo auta. Takže do města k ničemu. Proto je to plný asistentů a kamer... Kdyby tam ty asistenty nebyly, většina chlapů (a vůbec žádná ženská) by nebyli schopný s tím třeba zaparkovat, nebo prokličkovat mezi ostatními. Kdo jezdil ve velkým autě, tak ví o čem je řeč. Musel bys mít spodní hranu bočního a čelního okna ve výšce boků, abys kolem sebe viděl. Ale kdo neví, tak si holt myslí....
uz to neni o velikosti prirozeni ale jak vysoko stoji/visí ?
Za 1.4 mil. auto s 370 kobylama, především 4x4 v PLNÝ výbavě a maximálkou přes 270 km/h prostě neseženete. Já ho mám a mám výrobní číslo někde těsně pod 11000, vyrobeno 17.10.2017. Nikdo nemůže čekat, že kdo má peníze, koupí si KIU, protože je to "jen" KIA a raději vysolí o 700.000,- Kč za Audi S5 Sportback.
radsej kiu v zadnokolke ako audi s prednym pohonom ..
V kazdy diskuzi mas potrebu svou volbu obhajovat vidim to na monkeybussines jak vysitej, dole pises ze pokukujes po muscle-car tak se priprav ze uz ted si provaril hodne pres milion.
já jsem si byl Stingera půjčit na 2 dny a projet, vážně jsem o něm uvažoval. Nakonec jsem si ho ale nekoupil - ne proto, že bych na něj neměl, ale proto, že by mi stál v garáži a prášilo se na něj, protože běžně (pracovně) jezdím se svým extra pohodlným a praktickým "pracantem".Není to špatné auto a za tu cenu nemá konkurenci. Jeho volbu naprosto chápu a chtít rychlé auto, tak jej volím - už proto, abych se vydělil z onoho poněkud podivného stádečka, co už od devadesátek sedlá kroužky, vrtulky a medvídky. Možná jsem šetřílek a plebejec, možná nemám rád ten typ lidí, co si kupuje prémie, nebo nerad ukazuju, kolik vydělávám - to je nakonec jedno. Podstatné je, že žádné podobné auto se koupit nedá - můžeš si koupit ameriku, ale to nebude GT, můžeš si koupit evropské GT, ale dáš za něj skoro 2x tolik a jezdit zas o tolik líp nebude. Na rozdíl od zdejší většiny, která "nakupuje" a "hodnotí" podle fotek v katalogu, já jsem projel spoustu aut, ale nezpychl jsem, Duster mě neuráží.Ginter trochu přehání - má radost, a tak má trošku růžový brejličky. Ale to je přesně smysl aut, jako je Stinger. Takže za mě má palec nahoru. Pokud počítáš u takových aut, kolik provaříš, tak na ně prostě nemáš - a to se vracím zpět ke Stingeru, který svou cenou otevírá toto kolbiště daleko větší množině potencionálních zájemců. Jeho problém je značka - pro mnoho "znalců" je to podřadná korejská rejže.
svejma prispevkama si chce poprit spatnou volbu ale boty dela kazdej - taky jsem koupil par novych aut ktery vysli s urokama a pojistkama k milionu a po leasingu jsem byl rad za dveste ale nikdy jsem se za ne nerval v diskuzich...
Jedinou špatnou volbu jsem udělal kdysi s Koncernem. Od té doby jsem spokojený, protože nejsem testovací králík motorářů a auto mi slouží vždy minimálně 8 let. Prodávám je s 500-600 tisíci na hrbu za pár drobných na doježdění, peníze z prodeje stylově použiju na nákup zimního obutí pro nové auto. Leasing nepoužívám, takže sorry, to jde úplně mimo mně.Psal jsem to už výše - Stingera jsem nekoupil (takže jsem ten, co se byl projet a nakonec z toho nic nebylo). Ale neházím na něj špínu, protože to auto za to nemůže. Kdybych byl jen trochu impulzivnější, měl bych ho už rok v garáži.
To uznávám, že Audi apod. němci jsou předražení, ale za 1,4 milionu (i méně) můžu mít i bezproblémový americký V8, který je neuvěřitelný držák.
Snad nemyslíš Mustanga? Pokud ne, tak co (kde) servis?
Mustanga jsem přímo nemyslel, ale nakonec asi i on. Myslel jsem spíš něco typicky amerického s bezproblémovým a levným OHV. Servis Chryslerů/Dodgů/Chevroletů není v ČR problém.
“amerického s bezproblémovým a levným OHV”Tak take auto neexistuje :)
Uvažuji o nové Corvette C8, odrazuje mě pouze AUTORIZOVANÝ servis.
Uvažuješ?A uvažovat jsi začal asi při pohledu na americký ceník, žejo? Taky jsem uvažoval. Ale jak jsem si k tomu připočítal daň, clo a dovoz, tak jsem to smetl ze stolu. Protože jsi hnedle o milion více. Nicméně i tak je Vette skvělé auto za super cenu. Ale ne pro mě. :-)
Už se jim ta 2,2 CRDI nezadírá? Cena opravy zadřeného motoru 70 tisíc Kč není pro každého.
taky není pro každýho si koupit diesel, když je nabídka dvou benzínů. Jakou tams lil naftu, nebyla červené barvy? A vina asi byla na tobě, 7 let se stinger nevyrábí.
Samozřejmě, každý kdo tankuje naftu si bokem odleje litřík a posílá na analýzu.
no když bereš z lokotek a z jiných zdrojů tu analýzu bych udělal jestli tam není něco, co by ředilo olej nevhodným způsobem.
Auto je to poměrně pěkný i jízdně zajímavý, ale pokud z něj chtěli větší masovku, měl Stinger s ohledem na značku začínat cenově mnohem, mnohem níže. Pokud je to však jen stylový doplněk portfolia, na ukázku - umíme i tohle, když chceme - potom nemá smysl řešit prodeje. Nicméně pokud je sama značka řeší, potom platí první. V těchto vodách "nezajímavá" značka se zajímavým autem musí začít velmi, ale velmi zajímavou cenou, aby si někdo šel pro Stingera.
Milion za stingera je hodně? Bezkonkurenční cena
Milion za jakoukoliv Kiu nebo Hnůjdaj je hodně. I kdyby byly pozlacený.
Něco mi říká, že ty nemáš ani na Sanďéro. :-D
Přirovnání jsi zvolil skvělé. KIA a Sandero je stejná kvalita. Ale o mě se neboj. Peněz mám víc než potřebuju, ale protože znám jejich cenu, nikdy bych je nevyhodil za hnůj od korejců. Moje prdel se vozí ve skutečně kvalitních autech, můžu si vybírat, jestli se uvelebím v tom velkém, nebo mi dnes bude stačit to menší. Každopádně nesuď nikoho podle názorů na korejský zmetky - a už vůbec ne jeho finanční situaci. Neznám nikoho bohatýho, kdo by drandil Kiu. Jen pár zoufalců, kteří si na bohatý rádi hrají.
Bezkonkurenční cena by to byla kdyby se o to zákazníci rvali, protože nervou a je to neprodejný ležák, tak cena je vysoce přepálená, ekonomika nepustí.
Přesně tak. Za meloun je u koncernu nudná krabice jako Kokodáq nebo Ochcávie, jejichž technické parametry se Stingeru ani neblíží - tj. přinejlepším čtyřvál.
Jenže ta nudná krabice bude pro většinu lidí smysluplnější, než sportovní auto s obřím motorem a nepraktickou karoserií.
ano, tohle není auto pro stěhování ledničky na chajdu, o smyslu se tedy opravdu hovořit nedá.
No a lidí, kteří si jen tak mohou dovolit kupovat nesmysly, zase tolik na světě není.Ale chápu, když někdo vidí život jen z pohledu ledničky a chaty, prostorné auto neocení.
já od začátku říkám, že Stinger je auto pro radost a díky své příznivé ceně dává možnost si tuhle radost koupit daleko většímu počtu zájemců.Já třeba o něm uvažoval, protože 1,5mio za funglovku v plné palbě a šestiválem mi přijde OK, ale dát přes 2 mega za totéž u prémie mi připadá už mimo. A divil by ses kolik lidí kupuje nesmysly - stačí se podívat na elektrodebily, nebo třeba lidi, co si koupí mobil za 40 tisíc. :-) Každý si dělá radost nějak jinak. Běžně jezdím s MPV, protože je to jezdící obývák a kancelář v jednom, dá se v tom na jeden zátah s malými přestávkami na tankování dát pohodlně i 1000km - díky prostornosti a kvalitě sedaček si člověk může pohodlně sednout několika způsoby, což má blahodárný vliv na páteř a svalový tonus. Stinger u mně prohrál ne proto, že by za tu cenu byl špatný, ale proto, že jsem si spočítal, že bych na něj měl měsíčně tak 2-3 hodinky. A to je málo.
Přesně toto se dalo čekat, síla značky KIA je mizerná a s bídou stačí na prodej low-cost povozů, prodávat konkurenta prémii znamená nejprve vybudovat silnou značku s imagé a na to KIA evidentně nemá peníze ani trpělivost.
Stinger není prémie, je to auto pro radost z jízdy, které stojí polovinu toho, co stojí srovnatelná prémie. Pokud chceš ohromovat sousedy a jinak jsi jen točvolant, tohle auto není pro tebe.
Radost z jízdy? 20 metráků vážící obluda (naměřená hmotnost verze V6 je 1998kg) je o všem možném jenom ne o radosti z jízdy.
Stinger projíždí zatáčky rychleji než Golf VII Variant 1.4 TSI 150 koní s Multilinkem vzadu, 225/45/17 Continental. Otestováno na stejné zatáčce s oběma vozy, které dobře znám a mám s nimi bohatou zkušenost. Stinger o 20 km/h rychlejší. Oba vozy na hraně nekontrolovaného smyku.
Stinger o 20km/h rychlejsi... ty jsi komediant. Golf je mnohem lehci a jestli byl pomalejsi, znamena to, ze za volantem sedela lopata..
Tupohlave, když má něco daleko lepší podvozek, je to prostě poznat. Mj. Golfa v garáži neskutečně rozhoupu, Stinger se ani NEHNE!!!
Sám napsal že běžný golf v kombi měl pneu 225/45.Mít ale Gti s 225/40 a dobrými pneu tak stinger rychlejší nebude.
Me jde o tu fraziu, ze ten b.... napsal o 20Km/h -to i na pneu s profilem 55 a 15" by Golf o 20Km/h pomalejsi nebyl a vsadim se o co chces, ze na tech gumach, co psal - tedy 225/45 R17" je Golf v zatacce rychlejsi, nez Kia. Je tam vahovy rozdil pul tuny a to je sakra znat.
O co se vsadíme?a kde ty 2stejný auta vemem.Jen rozměr a typ pneu může u stejného auta udělat 20 v zatáčce ale nepsal jestli Stinger 100 a on 80.Jeden má sportovní pneu a druhý obyčejný barum apod.Jsou tam fakt velký rozdíly když se pneu ždímá.
A zdimat pneum muzes jak chces. Ale dvoutunovy Stinger nikdy .... opakuji znovu nikdy.... a vsadim se o co chces, neprojede tu samou zatacku na limitu o 20Km/h rychleji, nez bezny Golf 1,5TSi, ktery je obuty do beznych 17" gum. Jako dukaz budiz cas na severni smycce, kde Golf R, ktery je slabsi, rozcupuje Stinger jak nic a to i pres to, ze na rovinkach je skutecne o dost pomalejsi :-D
Nic nevědět a ještě svou blbost opakovat (cituji "... opakuji znovu nikdy"), to chce opravdu kuráž.
Takze dvoutunova obluda bude o 20Km/h rychlejsi, nez Golf na rekneme normalnich (ne super levnych cinskych smejdech) gumach o rozmeru 225/45/17 .... Ha ha ha... Tady se ty specialisto podivej, jak velke jsou ty rozdily ..... https://www.youtube.com/watch...
Jj, Golf je bída, NS dal za 7:50, za kolik to dáváš se Stingrem? Soudě podle tvých příspěvků hluboko pod 7.
Neumíš číst, je to GTčko dlouhé skoro 4.9 metru, tedy nikoliv auto na okruh a podobné nesmysly.
Já číst umím, ale ty tady píšeš báchorky o tom, jak je 20 metráková kredenc rychlá v zatáčkách, což je v přímém rozporu s holou skutečností, že deleko slabší (a v přímce daleko pomalejší) Golf nebo jiný HH tuhle kredenc na okruhu rozseká na hadry.
Radost z jízdy rovná se jen vymetání zatáček s hothatchem? Trochu málo, ne?
Ne, radost z jízdy rovná se vymetání zatáček libovolným mrštným autem Miatou počínaje a třeba tím HH konče. Ovšem pokud je pro někoho radost jet 250 rovně po dálnici, tak Stinger jistě není špatné auto.
Chápu, ty jsi prostě retard. :-DJá znám lidi, co je baví jezdit v bahně nebo pískovně, znám lidi, co je baví jezdit 500 kiláků svižnou jízdou, znám lidi, co je baví jet na kochačku šedesátkou po třetí třídě se staženou střechou.Na každou takovou zábavu je vhodné úplně jiné auto.Jen ukazuješ, jak omezený máš rozhled. Asi jsi nikdy nejel v ničem jiném, než golfu, že?
Je pro zajímavost. Na dálnici jsem před týdnem se Stingerem předjel novou X5 M, tj. 575 koní 4.0 biturbo. Pak vidím, jak se chytil. Říkám si, tohle nemá smysl, ale proč né. A ejhle jel za mnou jako ocásek a ani náznak na přiblížení nebo předjetí. Dálnice volná a já třikrát v omezovači v pravém pruhu, tj. 274 tacho. Poté odbočil.
Proc se to auto neprodava?Odpoved je presne zde... https://www.edmunds.com/kia/stinger/2018/long-ter... ... Comfort "The more I drive this car, the more I find it disappointing for long-distance driving. Specifically, this relates to ride quality and cabin noise. As Josh wrote about in our August update, our Stinger doesn't do a great job of smoothing out cracks and seams in the pavement.Proste Kia je neni dobre auto pro kazdy den. A kdo si chce uzit a zaroven neco zazit, nemecka svata trojice nabidne mnohem vice.Ono uprimne na kazdodenni cestovani je i takovej Superb o dva levely dal, nez Stinger. A prece jen 5dni v tydnu chce vetsina lidi ticheho, prijemneho spolecnika - coz se odrazi prave v tech prodejich.Kdo neveri, at se jde projet ve Stingeru. I ten Golf je uvnitr tissi a prijemnejsi spolecnik..
Tak to je vtip dne :) Rozdil je ten, ze pan v BMW si v klidu a tichu povidal a podivoval se, co to pred nim jede za nakopnute low-costove siditko.
X5 má aerodynamiku cihly takže nad 200už potřebuje výrazně větší výkon než ňáký sedan.V té rychlosti už 200koní navíc nepomůže.
To sice ma, ale ma to poradnej motor. Ne jak Kia, oturbeny sestivalec se zvukem ctyrvalce.
Ale prd ty cihlo, tahle silná SUV jedou 300, stačí si nechat odstranit omezovač, který je na standardních 250.
Ze by adaptivni tempomat a jizda v zavetri na volnobeh? ;-)
Jo, úžasný sporťák, na jízdu rovně a závody s SUV ideál.
Jediný, kdo se nebavil, byla moje manželka a asi pán v Octavii, který jel v pravém pruhu asi 100 - 120 km/h a my v top speedu.
Stinger si na prémiovku nikdy nehrál. Te to prostě "sporťáček" od kii. A jak ja nemusím tyto šikmooké značky, tak mega za tohle auto bych klidně dal. I víc. To auto má jízdními vlastnostmi hodnotu mnohem vyšší
Jo bychaři a by-kupci jsou právě problém tohoto modelu. Všichni co "by" za něj dali své peníze sedí na netu a nemají ani na ceedník. A ti co na to mají do salonu KIA ani nepáchnou. Ve výsledku si to koupí pár manažerů korejských firem a tím to hasne a tím hasne i osud tohoto modelu. A že si nehrál na prémiovku? Stačī si projít dobové materály při uvedení na trh, slovo prémie se tam skloňuje do zblbnutí.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.