Zvláštní zprávy z Japonska: Toyota, Lexus a Mazda budou údajně spolupracovat

bzzz  |  21. 06. 2019 10:00

To je dobra/nadejna zprava.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  21. 06. 2019 11:34

U nás v Evropě dáváme do Passatu a Superbu max 4 válce, řešíme hybridy....v Japonsku plánují Toyota, Lexus a Mazda novou platformu a celou řadu aut s řadovým 6 válcem...od sedanů po kupátka. Aspoň, že tam je ještě automobilismus normální.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  21. 06. 2019 12:32

Mazda sa aspon snazi v oblasti motorov zavadzat inovativne koncepty vdaka ktorym je schopna dosahovat nizke spotreby a emisie aj s vacsimi motormi. Europa len downsizuje a pridava turba (lahsia cesta).

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  21. 06. 2019 13:00

Milan: Na využívání energie výstupních plynů, která by jinak přišla vniveč, přece není nic špatného, právě naopak.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  21. 06. 2019 13:26

To nie je. Ale odtial potial ;)

Odpovědět  |   | 
ACE  |  21. 06. 2019 14:43

Určitě ne, ale není nutné to cpát vždy za každou cenu.

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  21. 06. 2019 11:57

Primarne je to dobra zprava, oba jsou totiz velice dobri. Takze kdyz ma missak s misskou dite, nemelo by byt osklive.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  21. 06. 2019 13:33

6valec rwd je to co chyba europe ... este ze je to ekobuzernatom z eu jedno vsak oni chodia na S600 / m760i .. cize svoju kvalitu maju a nam tu budu tlacit 1,0 predne pohony

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  21. 06. 2019 13:47

Japonci přiznali , že stejně jsou vlastněni jedním japonským kapitálem. Je to jako podhoubí v lese, které je všudypřítomné, ale my vidíme jen tu a tam houbu. A ten zbloudilec z rendlíku, v lese zabloudil a sezobl jedovatou houby jménem nissan. Možná to nepřežije.

Odpovědět  |   | 
 |  21. 06. 2019 16:23

Co to plácáš za houna.

Odpovědět  |   | 
Puk  |  21. 06. 2019 19:58

Uz ty houby nejezte...

Odpovědět  |   | 
karel.  |  21. 06. 2019 20:53

Článek mi přijde dokonale zmatečný a závěrečná věta "Základ TNGA je totiž určen pro pohon předních kol a příčně uložený motor..." dokonale popírá vše co bylo napsáno před tím. Chaos.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  23. 06. 2019 09:01

Výjimečně není zmatený článek.Platforma TNGA umí V6 pricne. Nicméně nová plocha RWD od Mazdy bude na I6.

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  22. 06. 2019 08:43

Obe automobilky jsou majetkove propojeny. Toyote patri snad 5 procent Mazdy a naopak Mazda vlastni malicky podil v Toyote. Takze jejich spoluprace mi neprijde az tak zvlastni. Toyota napriklad uz dlouho vyuziva Mazdu 2 ve verzi sedan pro sve modely, minimalne na severoamerickem trhu.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  22. 06. 2019 12:18

Nejaky zdroj? Pokial viem, tak najvacsim akcionarom Mazdy je Sumimoto. To prevzalo stafetu po Forde, ktory bol najvacsim akcionarom s 3.5% podielom.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  23. 06. 2019 22:41

Umíš číst, nebo chodíš jen na diskuze? To je již docela stará informace a docela nedávno tady byl o tom i článek.
https://www.autorevue.cz/nova-toyota-yaris-je-prev... ...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  22. 06. 2019 12:24

Mazda a Toyota uz spolupracuju - dokonca to maju od roku 2015 na papieri.

Mazda v Japonsku predavala M3 hybrid (sedan z dnes uz minulej generacie M3) ktory mal dvojlitrovy Sky motor a komplet hybridne ustrojenstvo z Priusu 3 - jednoznacne testovanie spoluprace v praxi - celkom by ma prekvapilo, keby dvojliter v novej hybridnej Corolle nebol derivatom mazdackeho agregatu.

Zavod Mazdy v Mexiku vyraba Toyoty a Mazda 2 vo verzii sedan sa predava aj ako Toyota.

Takze clanok by mal byt o prehlbeni spoluprace, nie o udajnej buducej spolupraci.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Grand California 680: Dovolená na Slovensku jezdící, spící

Volkswagen Grand California 680

Největší obytný Volkswagen měří na délku skoro sedm metrů, přitom ale jezdí jako klasická dodávka. Jeho schopnosti jsme vyrazili prověřit na Slovensko.

včera | Vladimír Kadera | 9 příspěvků
Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 70 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 56 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan