Dobré zprávy: Renault Mégane RS bude mít manuál a nový dvoulitr!

11 komentářů

...
4. října • 13:33

Já jen doufám, že ten automatický meziplyn půjde vypnout, jinak pro mě ztrácí manuál smysl. :-/

Antiautomat
5. října • 8:14

...nema to uz nahodou aj benzinovy trojliter bmw s manualom? Ale inak suhlas.
Okrem toho, triafat otacky do kvaltu (ci uz hore alebo dolu) by priemerny vodic zvladat mal.

George
4. října • 13:26

Takřka kompletně velmi dobrá/výborná zpráva. Koncern asi bude muset "oprášit" definitivně(?) zrušený projekt Golfu 400! (Ono by to asi i dávalo největší smysl - aby VW, jako značka, u svých nejvýkonnějších modelů používal 2.0 R4 TSI naladěný na špičkový max. výkon někde k 400 - 420 k. a Audi [jako součást koncernu v hierarchii o něco výše] u podobně/stejně zaměřených modelů [tedy mimo 3.0 V6 TSI u aut/modelů o kategorii výše] nedávno avizovaný a modernizovaný "svůj" kultovní 2,5 R5 TSI naladěný k maximu někam okolo 450 k.) No a co se týká Francouzů (Renaultu) - pokud zde opravdu zvítězí zdravý rozum, tudíž bude i nové 2.0 dci a přestanou nesmyslně kašlat na 4x4 (a tato technika se také dostane i pod karoserii např. konkrétně nového Espace), tak má i Ford se svým (současným lídrem tohoto automobilového segmentu) S-Maxem/Galaxy problém (a velký)!
P.S.: Pokud by se svět neměl, zejm. u VW po aféře dieselgate, v pr-del obracet, tak i zde modernizují/upraví pro současné emisní normy jejich 2,5 R5 tdi (aby se odlišili od většiny konkurence používající jako max. 2.0, resp. 2.2 R4 tdi, když už se odlišují cenově směrem nahoru (aby tento cenový náskok ospravedlnili!)), který by v "jednoturbové" verzi mohl dosahovat výkonu někde na hranici 160 - 180 kW a ve variantě BiTdi cca 200 - 220 kW a "dají jej" co nejrychleji např. do VW T6! (když už tam nedávají 3.0 V6 tdi [jako nově do Amaroku] protože se jim tam prý nevejde, protože bla bla bla, protože ... - já nevím proč.)

pufko
4. října • 22:41

Pri tých výkonoch si to 4x4 automaticky pýta, len že každý výrobca sa hrá na to aké ekologické autá vyrába a preto 4x4 nemontuje.
Pohon 4x4 zvyšuje spotrebu = zvyšuje emisie = stačí 2WD a obhajujú to asistenom trakcie, v lepšom prípade samosvorom

Antiautomat
4. října • 10:33

...ta jednasestka z Clia nasponovana na 23o kW by bola predovsetkym:
a/ v normalnom zivote nepouzitelna
b/ do roka odpisanaTakze ten dvojliter je pre tak vykonne auto uplnou samozrejmostou a nicim prevratnym.
Ale aj tak gratulacia ze na tu samozrejmost konecne prisli. Bude to raketa so sedackou, tak ako ma byt. Som zvedavy co na to koncern, on vedel dakedy tiez vyrobit zabavne auto ;-)

komik
4. října • 12:16

1.6T má třeba Peugeot ve standardním RCZ/308gti na 270 hp, v RCZ-R až 305 hp - takže víc vyhoněné. Spíš si myslím, že 2.0t jim v portfoliu chybí a najde místo ještě aspoň v Talismanu a Espace... (Ještě před půl rokem se říkalo, že nové RS bude mít 1.8t takže uvidíme..). Snad bude i nové 2.0 dci.

Antiautomat
4. října • 17:45

napoveda: ...ta jednasestka z Clia...Podobne aj minuskarom. Treba citat.

Antiautomat
5. října • 8:15

ok tak inak. Minuskar nech mi da zoznam spolocnych dielov pre tie motory.
Pride na to, ze spolocny maju len obejm a pocet valcov. Ale to uz je asi na taky mozog vela, ze.

Shimi
4. října • 11:11

Pokud by se u té 1.6 použily správné materiály, tak by s životností nebyl problém. Jenže to je právě ten kámen úrazu. Snižování nákladů nedovolí použití těch správných materiálů. To by tak hrálo, aby automobilka "skoro nic" nevydělala a ještě aby její produkty dlouho vydržely.

bzzz
4. října • 11:54

Naklady (mzdove i surovinove) rostou, ale auta bychom chteli lepsi, rychlejsi, uspornejsi a levnejsi. Ono je to trochu komplikovanejsi nez jen o zisku a zivotnosti.

Jan
4. října • 10:12

To by bylo skvělé;-),nepochybně to bude výborné auto,lídr segmentu;-)

Doporučujeme

Články odjinud